#


انتخاب ال جی جی۷ تینک به عنوان جایگزین جی۶ ال جی

3 آوریل 2018 بدون نظر 1555 بازدید

انتخاب ال جی جی۷ تینک به عنوان جایگزین جی۶ ال جی

عرضه پرچم دار جدید ال جی به نام ال جی جی۷ تینک

به تازگی گزارش هایی منتشر شده است که نشان می دهد ال جی پرچم دار جدیدی را در سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد که ویژگی های بسیار زیادی دارد که بر اساس هوش مصنوعی فعالیت می کنند. این گوشی هوشمند جدیدی که به وسیله این کمپانی کره ای در حال عرضه می باشد به نام ال جی جی۷ تینک معرفی می گردد.

کمپانی کره ای ال جی قصد دارد به زودی پرچم دار جدید خود را معرفی نماید و تا به حال چنین گمان می شد گوشی هوشمندی که قرار است جایگزین ال جی جی۶ شود با نام تجاری جی۷ وارد بازار خواهد شد. با این وجود در شایعه ای که به تازگی مطرح شده است نام تجاری جدیدی در خصوص پرچم دار جدید ال جی عنوان شده است و این گونه به نظر می رسد که این مدل از گوشی های هوشمند ال جی با چیزی که انتظار آن می رفت تفاوت بسیار زیادی خواهد داشت و با نام تجاری جدیدی نامگذاری می گردد.

در گزارش جدیدی که منتشر شده اینگونه عنوان شده است که گوشی هوشمندی با نام تجاری جی۷ به وسیله کمپانی ال جی عرضه نخواهد شد و اینگونه به نظر می رسد که گوشی هوشمندی که جایگزین جی۶ می شود جی۷ تینک نامگذاری می گردد. البته این نامگذاری دلیل نمی شود که این گوشی هوشمند را در ارتباط با بلندگوی هوشمند اسمارت تینک به شمار آورد که به وسیله ال جی طراحی و عرضه شده است. علت این مساله این است که پسوند تینک تنها به این دلیل است که این گوشی هوشمند می تواند از هوش مصنوعی پشتیبانی نماید. برای مثال ویژگی های هوش مصنوعی که در خصوص دوربین ال جی وی۳۰ اس تینک قرار داده شده است موجب می شود تا این مدل بتواند تصاویر را روشن تر و با کیفیت بالاتر ثبت نموده و در اختیار کاربران قرار دهد.

علاوه براین هوش مصنوعی قرار گرفته در این دستگاه می تواند صحنه عکاسی ای را که مورد نظر کاربر است تشخیص دهد. زمانی که صحنه عکاسی تشخیص داده شود با یکی از هشت حالت پرتره مطابقت داده می شود که عبارتند از غذا و چشم انداز و منظره و گل و غروب و طلوع خورشید و شهر که پس از مطابقت با آن ها تنظیماتی به شکل خودکار بر روی دوربین انجام خواهد شد که موجب می شود کاربری که از نسخه جدید وی۳۰ استفاده می کند بتواند تجربه بسیار خوبی در عکاسی با دوربین این گوشی هوشمند داشته باشد.

هوش مصنوعی ای که در ال جی وی۳۰ اس تینک به کار رفته موجب می شود تا این گوشی هوشمند بتواند تمام اشیایی که در اطراف آن وجود دارد به خوبی شناسایی کند و در صورت نیاز بتواند آن ها را در فروشگاه های مختلف در حالی پیدا کند که قیمت بسیار مناسبی دارند. کمپانی کره ای ال جی این قابلیت را با نام تجاری QLensمعرفی کرده است. قابلیتی که از آن نام برده شد علاوه براین می تواند مکان های مشهوری که در پیرامون خود وجود دارد را یافته و معرفی نماید. با توجه به فعالیت های گسترده ای که ال جی داشته انتظار آن می رود که گوشی پرچم دار جی۷ تینک با قابلیت هایی نظیر آنچه در ال جی وی۳۰ اس تینک به کار رفته به وسیله این کمپانی کره ای وارد بازار شود و بتواند همچون این مدل از گوشی های ال جی عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

چندی پیش تصاویر رندری در ارتباط با گوشی هوشمند ال جی جی۷ تینک منتشر شد و با توجه به جزئیاتی که منتشر شده است احتمال آن وجود دارد که پرچم دار۲۰۱۸  این کمپانی کره ای دارای صفحه نمایشی کشیده باشد که نسبت ابعاد تصویر آن۱۸ به۹ می باشد و از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام برای پردازش اطلاعات آن استفاده شده است. گوشی هوشمند ال جی وی۳۰ اس تینک که در روزهای نخست اسفندماه رونمایی گردید دارای تراشه قدیمی تر اسنپدراگون۸۳۵ کوالکام می باشد که می تواند کلیه اطلاعات و داده های وارد شده در این گوشی هوشمند را پردازش نماید. با توجه به شایعاتی که به تازگی منتشر شده است گوشی پرچمن دار ال جی دارای۶ گیگابایت رم خواهد بود و دوربین دوگانه۱۶ مگاپیکسلی که در پنل پشتی این دستگاه قرار داده شده است. علیرغم گوشی های پرچم دار دیگری که به وسیله ال جی وارد بازار شده بود این گوشی هوشمند و جدید دارای دوربین دوگانه ای می باشد که به صورت عمودی در پنل پشتی این دستگاه قرار داده شده است. ال جی در خصوص چینش دوربین دوگانه گوشی های وی۳۰ و جی۶ از چینش افقی استفاده کرده است.

پرچم دار جدیدی که کمپانی ال جی طراحی کرده است به عنوان یکی از متفاوت ترین گوشی های این کمپانی خواهد بود چرا که حاشیه ای که در قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی قرار داشت با یک بریدگی کوچک جایگزین خواهد شد. علاوه براین انتظار آن می رود که گوشی هوشمند جدیدی که به وسیله ال جی طراحی و عرضه می شود دارای باتری ای به ظرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد تا بتواند بهترین عملکرد را برای این گوشی هوشمند به ارمغان بیاورد.

با در نظر گرفتن شایعات مطرح شده این گوشی هوشمند قرار است در ماه آینده میلادی در حالی عرضه شود که قیمت۸۵۰ تا۹۵۰ دلار برای آن تعیین شده است و کاربران می توانند این گوشی هوشمند را با این مبلغ مناسب در اختیار داشته باشند. در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند اطلاع دیگری در دست نمی باشد و نمی توان در خصوص ویژگی های عملکردی این گوشی نظریات زیادی را عنوان کرد اما تنها چیزی که مشخص است این که این گوشی هوشمند می تواند از نظر ثت تصاویر نسبت به نسل پیش از خود عملکرد بهتری را داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *