#


اپدیت جدید محصولات سامسونگ

26 ژانویه 2019 بدون نظر 1877 بازدید

اپدیت جدید محصولات سامسونگ

در بروزرسانی های جدید محصولاتی که سامسونگ ارائه کرده است ویژگی های جذاب و کاربردی گنجانده شده است که باعث می شود محصولات سامسونگ نسبت به نمونه های قدیمی خود بیش تر مورد استقبال قرار بگیرد. اخیرا از نهمین نسخه‌ی اندروید با نام اندروید pi 9 به‌همراه رابط کاربری جدیدش یعنی One UI برای دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۹و  اس ۹ پلاس رسما ارائه شده است.

این بروز رسانی نوین محصولات سامسونگ به صورت رسمی با اندکی تغییر و البته افزایش پایداری در مقابل به روزرسانی آزمایشی سامسونگ  است که یکی از این تغییرات، تغییر نام گزینه از   Selfie focus به Live Focus در دوربین سلفی است.

آپدیت جدید محصولات سامسونگ

توجه کنید این تغییر تنها همین تغییر نام نبوده است در دوربین های اصلی محصولات سامسونگ گزینه ی Live Focus وجود دارد با افزوده شدن این عبارت به دوربین سلفی قابلیت جذابی را به ان ها یاداوری می کند زیرا Live Focus در دوربین اصلی به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید پس زمینه تصاویر را محو کرد و یا از جلوه ی بوکه در ان ها استفاده کرد.

از ویژگی های دوربین اصلی که عبور کنیم تا به حال حتما متوجه شده اید که در هنگام سلفی گرفتن بخش از تصویر ممکن است محو شده باشد و دوربین تواند همه قسمت های تصویر را به درستی شناسایی کند در بروز رسانی جدید سامسوگ دیگر این مشکلات وجود ندارد . درهنگام سلفی گرفتن اگر گوشی شما حس کند که می تواند همه قسمت های صحنه را بشناسد و به تحویل بوکه درستی بپردازد این امادگی خود را با الارمی زرد رنگ نشان می دهد با تئجه به این الارم ها دیگر به راحتی می توانید بفهمید که ایا می خواهید از بوکه برای تصاویر خود استفاده کنید یا خیر.

این ویژگی جدید در بروزرسانی اخیر محصولات سامسونگ رونمایی شده است البته طبیعی به نظر می رسد که در محصولات اخیر سامسونگ مثل گلکسی اس ۱۰ از این ویژگی به صورت حرفه ای و با دقت مورد استفاده قرار گرفته است.زیرا انتظار داریم که اس ۱۰ مثل گلکسی  A8  ۲۰۱۸  دارای دوربین های سلفی دوگانه باشد پس قادر است نمونه جدیدتری از ازLive Focus را در خود جای دهد.

ویژگی های جزئی اپدیت جدید محصولات سامسونگ

زمانی که اعداد را تایپ می کنید به صورت خودکار فاصله بین اعداد تایپ می شود این حالت در تایپ سوایپ وجود دارد که قابلیتی بسیار کوچک اما مهم است. زمانی وجود دارد که گالری شما پر از فیلم هایی شده است که خودتان گرفته اید و شما می خواهید یکی از فیلم های قدیمی تر خود را پیدا کنید با این اپدیت جدید به راحتی می توانید ان ها را بیابید.

همچنین قابیلت دو سیم کارت ۴G  را به صورت هم زمان دارد و مکالمه با دو کیفیت VoLTE و VoWiFi هم که قبل از این در گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ افزوده شده بوده است به بقیه دستگاه هایی که قابلیت پشتیبانی دارند هم افزوده می شود. نرم افزار مربوط به ضبط صدا هم بروز رسانی خواهد شد.

درهنگانم بازی نیز می توانید از قابلیت کیبورد شناور استفاده کنید. از دیگر توانایی های ان این است که در هنگام تماس هر فرد نام و شماره او را برای شما قرائت می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *