#


نرم افزار دوربین گلکسی نوت ۹ بهبود می یابد

7 آگوست 2018 بدون نظر 1887 بازدید

نرم افزار دوربین گلکسی نوت ۹ بهبود می یابد

بهبود یافتن دوربین گلکسی نوت ۹ فقط از نظر نرم ‌افزاری

روزهای پایانی هفته ‌ی پیش، خبرگزاری Ice Universe به گفته منابع داخلی کمپانی سامسونگ اعلام نمود که گوشی پرچمدار تازه سری نوت یعنی گلکسی نوت ۹ در قسمت دوربین، یک به روزرسانی نرم ‌افزاری خواهد داشت.

این نقل قول با صحبت های روزهای اول سال جاری مبنی بر این که ماژول دوربین دوگانه ‌ی پشتی استفاده ‌شده در گوشی گلکسی اس ۹ پلاس در مدل آینده سامسونگ هم استفاده خواهد شد، تطبیق دارد. احتمال دارد که در گلکسی نوت ۹ از دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شود؛ دوربین اورجینال از لنز با دیافراگم متغیر با دامنه ‌ی f/1.5 و f/2.4 پشتیبانی خواهد نمود و دوربین دوم این محصول از یک لنزی با دیافراگم ثابت با f/2.4 مثل نمونه ای که قبل از این در گلکسی اس ۹ پلاس دیده می شد، استفاده می ‌کند.

این منبع توضیح داد تغییرات خوبی که سامسونگ در گوشی پرچمدار ‌بعدی خود ایجاد می ‌کند، می بایست با تغییراتی فوق العاده به همراه یک سری نرم افزارهای جدید همراه باشد.

با توجه به این ترقی ها، امکان دارد این بهبودی کارکرد به خط تولید پرچمدار تازه سامسونگ در سال ۲۰۱۸ انتقال پیدا کرده باشد، اگرچه امکان دارد که  Samsung در مراسمUnpacked  بعدی به این عملکرد اشاره ‌ای نداشته باشد. می بایست تا آن زمان، منتظر مراسم رونمایی از Galaxy Note 9  بمانیم.

گلکسی اس ۹ با ادعای دوربین آپدیت شده روانه بازار شد که تا به حال حاضر هم یکی از بهترین دوربین‌ ها در این فناوری به حساب می آید؛ با توجه به این بهبود نرم ‌افزاری می بایست برای نگهداری قابلیت رقابت گلکسی نوت ۹ در حوزه تصویربرداری کماکان تا سال بعد کافی باشد.

هم اکنون کمپانی سامسونگ نگاهی به امکان استفاده از ماژول دوربین سه‌ گانه در مدل های ۲۰۱۹ خود شامل خانواده گلکسی اس ۱۰ و سری A دارد.

از گلکسی نوت ۹ آخر این هفته رسما و به طور قانونی در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد و به احتمال زیاد تا روزهای پایانی ماه جاری میلادی (اواسط شهریور) به‌ فروش می رسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *