#


انواع تبلیغات اینترنتی

15 سپتامبر 2018 بدون نظر 2471 بازدید

انواع تبلیغات اینترنتی

با انواع تبلیغات اینترنتی آشنا شوید؟

گسترش دنیای تبلیغات موجب شده تا روش­ های نوینی پدیدار شده و متقاضیان بتوانند برای توسعه و پیشرفت در زمینه کاری خود بتوانند از روش­ های مختلفی استفاده کنند. تبلیغات اینترنتی یکی از روش های نوین در امر تبلیغات است و به عنوان روشی مهم و معتبر در دنیای امروزه شناخته می شود. اینترنت یک رسانه اجتماعی پرقدرت است که کاربران بسیاری هرروزه در زمینه های مختلف از آن استفاده می کنند. تبلیغات در فضای اینترنتی دارای انواع مختلفی است که باید با آن ها آشنایی کامل داشت.

تبلیغات بنری: یکی از انواع تبلیغات اینترنتی که موجب می­شود کاربران بتوانند از وجود شرکت و یا محصولی اطلاع پیدا کنند تبلیغات بنری است. در این نوع از تبلیغات بنری از کمپانی آگهی دهنده در وب سایت موردنظر قرار داده شده و به این ترتیب کاربران و مخاطبان بسیاری می توانند از آگهی بازدید کنند. تبلیغات بنری توسط بسیاری از کمپانی ها و موسسات و یا حتی بانک ها استفاده شده و تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان خواهد داشت.

تبلیغات ویدئویی: از دیگر انواع تبلیغات اینترنتی می توان به تبلیغات ویدئویی اشاره کرد که به طور معمول در ابتدای ویدئوهایی گذاشته می شود که از بازدید بیشتری نسبت به دیگر ویدئوها برخوردار است. چنانچه ویدئویی پرمحتوا و سرشار از جذابیت های بصری ارائه داده شود به همان میزان نیز بازدید مخاطبان افزایش پیدا خواهد کرد. درحال حاضر سایت های بسیاری وجود دارد که از تبلیغات ویدئویی استفاده کرده و با جذابیتی که در ویدئوهای خود به کار میگیرند موجب می شوند هرروزه کاربران بسیاری نیز از این وب سایت ها بازدید کنند.

لینک باکس: زمانی که در سایتی از کادری برای قرار دادن آدرس وب سایت های دیگر استفاده می شود در واقع تبلیغات اینترنتی به صورت لینک باکس بوده است. لینک باگس یکی از انواع تبلیغات اینترنتی است که موجب می شود کاربران با آدرس سایت های دیگر نیز آشنا شده و درصورت نیاز بتوانند به سایت موردنظر خود نیز دسترسی راحت تری داشته باشند. برخی از سایت هایی که از بازدید بالایی درطول روز برخوردار هستند از لینک باکس به صورت لینک های تبادلی استفاده می کنند که موجب می شود بازدید از سایت موردنظر نیز افزایش قابل توجهی داشته باشد.

تبلیغات متنی: از دیگر روشهای تبلیغات اینترنتی به شمار می رود و تبلیغات موردنظر به روش تولید محتوا در وب سایت می باشد. استفاده از تبلیغات متنی موجب بهبود بهینه سازی متورهای جستجوگر شده و در امر تبلیغات سایت ها نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت. متن موردنظر در صورت جذابیت و پرمحتوا بودن می تواند مخاطبین و کاربران بسیاری را به سمت سایت جذب کرده و این امر در افزایش بازدید از سایت نیز نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

ایمیل مارکتینگ: تبلیغات اینترنتی دارای انواع گوناگونی است که یکی از روش های جدید و جذاب آن ایمیل مارکتینگ است. این روش تبلیغاتی بسیار به صرفه بوده و سرمایه گذاران در مدت زمان کوتاه تری میتوانند سرمایه خود را بازگردانند. اگر حوزه­ای مشخص باشد می توان با استفاده از ایمیل مارکتینگ بهترین استفاده را کرده و نتیجه بهتری را دریافت نمود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *