#


با کمپین های تبلیغاتی بیش تر آشنا شوید

10 ژوئن 2019 بدون نظر 1947 بازدید

با کمپین های تبلیغاتی بیش تر آشنا شوید

کمپین های تبلیغاتی به صورت کلی همان پیام های تبلیغاتی اند که به اشتراک گذاری ایده ها با مخاطبان می پردازد. این ارتباط باعث ایجاد نوعی بازاریابی به صورت یک پارچه می شود . در ارتباطی که در این بین وجود دارد تعدادی از افراد می توانند ابده های خود را در این رسانه بزرگ به نمایس در آورند. کمپین های تبلیغاتی در یک زمان خاص از کانال های رسانه ای بسیار زیادی استفاده می کند تا علاوه بر شناسایی مخاطبان روی آن ها تاثیر بسیار زیادی را هم بگذارد.

این کمپین های تبلیغاتی دارای تم هایی هستند که درواقع همان پیام اصلی است که کاربر در زمان اجرای فعالیت های اقتصادی آن ها را انجام می دهد. در کمپین های تبلیغاتی بیش ترین تمرکز روی تم هاست  . کمپین های تبلیغاتی معمولا با این هدف تولید می شوند که در یک دوره خاص از آن ها استفاده شود و البته بسیاری از آن ها نیز به صورت موقتی اند زیرا بعد از مدتی که از آن ها استفاده شد معین می شود که در عنصرهای بازاریابی موثر واقع نشده اند .

کمپین ها تنها قسمتی از یک برنامه بسیار بزرگ بازاریابی را تشکیل می دهد . این کمپین ها براساس هدف هایی که دارند در بازه های زمانی محدودی فعالیت می کنند . این هدف ها عموما شامل ایجاد یک برند ، بالارفتن نرخ فروش و هم چنین افزایش آگاهی از برند می شود. با رعایت کردن اصول در کمپین های تبلیغاتی مقدار موفقیت و یا شکست در این هدف ها معین می شود.

کمپین های تبلیغاتی

انواع کمپین های تبلیغاتی

۱-تبلیغات تجاری : در این نوع از تبلیغات مصرف کننده به صورت مستقیم هدف نخواهد بود بلکه همه آن دسته از نهادهایی که روی مصرف کننده تاثیر می گذارد نیز درنظرگرفته خواهد شد . برای مثال از جمله این نهاد ها می توان به توزیع کنندگان اشاره کرد.

۲-تبلیغات مصرف کننده : در این نوع از کمپین های تبلیغاتی تنها خصوصیات و مزایای محصول در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد .

۳-تبلیغات عمومی : در این نوع از تبلیغات یک تولید کننده خاص تبلیغ نمی شود بلکه مزیت های یک محصول خاص بیان می شود .

۴-تبلیغات محصول : این نوع از کمپین های تبلیغاتی روی ارزش و قیمت هم چنین کارایی محصول تمرکز بسیار زیادی دارد.

۵-تبلیغات برند : تمرکز اصلی در این تبلیغات روی برند است و در بعضی موارد محصول هم تبلیغ می شود .

۶-تبلیغات گسترده محصول : محصولاتی که یک کارخانه تولید کرده است معرفی می کند.

۷-تبلیغات شرکتی : این کمپین های تبلیغاتی به تبلیغ در مورد یک شرکت خاص می پردازد و سرمایه گذارانی جدید در این میان یافت می شوند و درنتیجه وضع شرکت در بورس نیز بهتر می شود .

۸-کمیپن های تبلیغاتی خرده فروشی : این کمپین ها به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک صورت می گیرد.

۹-تبلیغات مشارکتی : در این نوع تبلیغات هزینه های به صورت اشتراکی بین تولید کننده ، عمده فروش و خرده فروش تقسیم می شود .

۱۰-تبلیغات پاسخ مستقیم : این نوع از کمپین ها بین بازاریاب و مشتری تعاملاتی را به صورت مستقیم ایجاد می کند و درنهایت نیز بازخوردهای مناسبی را به همراه خواهد آورد.

۱۱-تبلیغات خدمات عمومی : این کمپین ها به مردم از راه تلویزیون ، رادیو و سایر رسانه های عمومی فعالیت می کند. و سعی می کند اطلاعات مردم را در این زمینه بیش تر کند.

۱۲-تبلیغات بازاریابی دیجیتال : در این روش از تکنولوژی های جدید برای تبلیغات و ارتباط با مشتری استفاده می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *