#


روش هایی برای افزایش جذابیت رنگ سفید در دکوراسیون

رنگ سفید در دکوراسیون
12 ژوئن 2017 بدون نظر 1059 بازدید

روش هایی برای افزایش جذابیت رنگ سفید در دکوراسیون

روش هایی برای افزایش جذابیت رنگ سفید در دکوراسیون:

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای دارد.با کمک این رنگ می توان در یک چشم بهم زدن دکوراسیون داخلی خانه را از این رو به آن رو کرد. فقط کافی است تا به آن اعتماد کنید.شاید هم به همین دلیل باشد که رنگ سفید به عنوان رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شده است.  اما باید این را هم در نظر گرفت که سفیدی مطلق در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای خانه حس یکنواختی و کسالت را القا می کند و باید حتما در کنار رنگ سفید از رنگ های دیگری نیز بهره برد.

مطالب زیر می تواند به شما در ایجاد تغییر در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک کند.

دیوار های سفید و کاغذ دیواری:

در کنار دیوارهای سفیدتان می توانید با کاغذ دیواری، تغییر دکوراسیون بی دردسر را تجربه کنید، کاغذ دیواری های متضاد با رنگ سفید بر روی یک یا دو دیوار، راه حلی است تا زیبایی دیوارهای سفیدتان بیشتر شود.

مثلا استفاده از رنگ بنفش در کاغذ دیواری ها زیبایی فوق العاده ای به منزل سفید شما می بخشد و اتاق را از حالت کسالت و یکنواختی درمی آورد.

دیوارهای سفید و تابلوهای رنگی:

تابلوهایی که پر از رنگ های شاد و سرزنده هستند، همیشه جذاب و پر طرفدار بوده و هستند، آن ها عناصر قدرتمندی هستند که با حضورشان در یک اتاق و مخصوصا بر روی یک دیوار سفید تبدیل به نقطه عطف  اتاق می شوند.

دیوارهای سفید و نقاشی:

دیوارهای سفید رنگ می توانند به منزله نمایشگاه هایی باشند برای هنر نقاشی شما. بدون هیچ ترسی قلم به دست بگیرید و روی دیوارهای سفید منزل تان نقاشی بکشید و بعد با افتخار به آن نگاه کنید و مطمئن باشید که دیگران نیز از دیدن این نقاشی ها لذت خواهند برد.

دیوارهای سفید و طرح های خلاقانه:

با استفاده از طرح های کودکانه و شاد میتوانید اتاق فرزند خود را به مکانی شاد و پر انرژی تبدیل کنید و کودکتان را حسابی سر ذوق بیاورید.

اتاق سفید از حالت یکنواختی درآمده و یک دگرگونی در فضای اتاق به وجود می آید.

دیوارهای سفید و نورپردازی:

با استفاده از نور پردازی نیز میتوانید تنوع زیادی در دیوارهای سفید به وجود بیاورید،با پرداخت نور بر روی تابلوهای دیواری یا دکوری های منزل جلوه خاصی به فضای خانه تان بدهید.

 طراحان داخلی، طرفداران پر و پا قرص رنگ سفید

بسیاری از طراحان داخلی رنگ سفید را امضا و نشانه طراحی خود می کنند و فضاهایی فرا مدرن و خیره کننده را با رنگ سفید و استفاده از تضاد پر رنگ آن با رنگ های تیره ایجاد می کنند. اگر خودتان نمی توانید برای دیوارهای سفید خانه تان تصمیم بگیرید، خب به سراغ شرکت های معماری و دکوراتورها بروید و از آن ها  کمک بخواهید، تصمیم گرفتن در رابطه با این موضوع چندان سخت نیست. یک طراح داخلی می تواند به خلاقانه ترین شکل ممکن چهره یکنواخت دیوارهای سفیدتان را عوض کند و حتی به آن کاربری جدیدی هم بدهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *