#


برای داشتن دکوراسیونی فانتزی و متفاوت از چه لوازمی باید استفاده کرد

19 دسامبر 2018 بدون نظر 2107 بازدید

برای داشتن دکوراسیونی فانتزی و متفاوت از چه لوازمی باید استفاده کرد

برای داشتن دکوراسیونی فانتزی و متفاوت از چه لوازمی باید استفاده کرد

 اسباب بازی ها

 یقینا اغلب ما وقتی در مورد اسباب بازی می‌شنویم فقط تصویری از دوران کودکی و بازی با آن ها برای ما تداعی می شود، در صورتی که او در واقع اینگونه می تواند نباشد. هر چیزی را که شما در کودکی با آن بازی می کردید می توانند این خصوصیت را داشته باشد که تبدیل به قسمتی از دکوراسیون فانتزی داخلی شما بشود. شما حتی می توانید برخی از این وسایل را برای تزیین منزل خود بخرید و یا مثلا از لوازم نقاشی و …  به عنوان دکور منزل خود استفاده کنید. ما می‌خواهیم در این مقاله به شما راه هایی را نشان بدهیم تا با تقویت کودک درون ،یک دکوراسیون داخلی خانه با اسباب بازی ها را داشته باشید.

 تزیین منزل با کلکسیون ماشین

 خیلی از افراد در دوران کودکی خود ماشین های متنوع زیادی را برای بازی داشتند. این افراد می توانند همیشه قسمتی از دکوراسیون خانه شان را به این علاقه خود اختصاص بدهند، مثلاً می توانید چند طبقه شلف  در گوشه ای از سالن بگذارید و انواع مختلف از اتومبیل های جدید و یا قدیمی و آنتیک خود را بر آن بچینید. البته خانم های خانه می توانند از این دکوراسیون برای چیدمان اتاق پسر بچه های خود نیز استفاده بکنند.

 تزیین منزل با اسباب بازی لگو

همیشه این به ذهن همه ما برسد که لگوها به جز دوره محدودی که در کودکی استفاده می‌کردیم اکنون برای ما غیر قابل استفاده می باشند و از نگهداری این ابزار در خانه شاکی باشیم ،در صورتی که میتوان با همین وسیله های ریز رنگی، برای تزیین خانه به شکل کاربردی استفاده کرد :مثلا شما می توانید با لوازم خانه سازی کودک خود، یک جعبه کوچک برایش بسازید و آن را روی میز تحریرش بگذارید. با این کار می توانید نظمی هم به اتاق فرزندتان بدهید و یا اگر تعداد لگوها زیاد باشدمی توانید  به وسیله آنها یک میز کوچک بسازید و روی آن وسایل سبک را بچینید.

 تزیین خانه با اسباب بازی حیوانات خانگی

 داشتن کلکسیونی از انواع حیوانات کوچک و پلاستیکی در هر سنی جذاب و کاربردی است. از آن ها می توانید در گوشه ای از نشیمن خانه تان استفاده کنید مثلا می توانید یک گلدان درست کنید که چند نوع گل کاکتوس کوچک داشته باشد و ما بین آنها هم این حیوانات ریز پلاستیکی را قرار بدهید.

  تزیین منزل با اسباب بازیهای چوبی خاطره انگیز

 حتما شما هم با عروسک های چوبی روسی خاطره دارید اغلب ما از این عروسکهای سنتی روسی دیدیم و با آنها بازی کرده ایم .حالا می توانیم از آنها برای تزیین سالن خانه مان استفاده کنیم مثلا روی یک قفسه آنرا در سایزهای مختلف بچینید. عروسک های روسی با عروسک های چوبی ژاپنی ترکیب بسیار جالبی را ایجاد می کند . شما اگر به وسایل رنگی چوبی همین عروسک‌ها علاقه دارید می‌توانید از بسیاری از فروشگاه های کتاب فروشی و یا لوازم تزیینی تهیه کنید و به این روش شادی را مهمان این قسمت منزلتان کنید.

 تزیین منزل با وسایل دور ریختنی

اغلب ما اسباب بازی هایی را در منزل داریم که فکر می کنیم اصلا به درد نمی خورند و حتما باید دور ریخته بشود در صورتی که اکثر این وسایل می‌تواند برای ما بسیار کاربردی باشد و دکوراسیون زیبایی را به وجود بیاورند.

 مثلا می توانید در پشت یک کامیون اسباب بازی خاک ریخته و پشت آن را گل بکارید و آن را در تراس و کنار بقیه گلدان های خود قرار دهید و یا مثلا اگر از یکسری اسباب بازی فرزندتان عروسک های ریز و کوچک باقی مانده می توانید با آنها برای کودکتان یک ساعت  دیواری زیبا و جذابی بسازید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *