#


فیلم سینمایی آستیگمات در جایزه آسیا پاسفیک حضور پیدا کرد

17 اکتبر 2018 بدون نظر 1287 بازدید

فیلم سینمایی آستیگمات در جایزه آسیا پاسفیک حضور پیدا کرد

فیلم آستیگمات به عنوان نماینده سینمای ایران در جایزه آسیا پاسفیک حضور داشت

فیلم سینمایی آستیگمات به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید رضا مصطفوی به عنوان نماینده ایران در جایزه آسیا پاسیفیک حضور پیدا کرد. این فیلم که با ایفای نقش بازیگران معروف سینما ساخته شده بود اکنون به دنبال دریافت جایزه افتخاری برای سینمای ایران است.

محسن کیایی بازیگر فیلم آستیگمات با منتشر نمودن یک پست در شبکه اجتماعی خبر از حضور این فیلم در جایزه آسیا پاسیفیک داد.

جایزه آسیا پاسیفیک رنگ آستیگمات گرفت

محسن کیایی با منتشر کردن یک عکس در اینستاگرام خود نوشت : “آستیگمات” نماینده خوب سینمای ایران در جایزه آسیاپاسیفیک… فیلم سینمایی آستیگمات به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید رضا مصطفوی در دوازدهمین دوره جایزه سینمای آسیاپاسیفیک (آسپا) حضور خواهد داشت.

این مراسم در روز هشتم آذرماه در شهر بریسبان استرالیا برگزار خواهد شد. در حال حاضر هیئت انتخاب این جوایز در حال تماشای فیلم هایی از ٤٦ کشور بوده و در روز چهارشنبه بیست و پنجم مهر/١٧ اکتبر نامزدهای پنج گانه رشته های گوناگون برای اخذ جوایز معتبر سینمایی را اعلام خواهند نمود. در سال جاری برای نخستین بار جایزه برترین موسیقی فیلم هم به این جوایز اضافه خواهد شد. قبل از این فیلم “آستیگمات” در بخش مسابقه جلوه گاه شرق جشنواره جهانی فیلم فجر هم به نمایش در آمده بود و مورد حمایت منتقدان و بینندگان قرار گرفته بود.

فروش و پخش بین المللی فیلم “آستیگمات” را محمد اطبایی (مستقل های ایرانی)بر عهده دارد. آستیگمات یک درام خانوادگی می باشد و مشکلات گوناگون خانواده ای را به تصویر کشیده است که در حال از دست دادن خانه خود می باشند. در این فیلم بازیگرانی چون: بهنوش بختیاری ، حسین پاکدل، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، هادی حجازی فر، سیامک صفری، حسام محمودی، محمد شاکری و نیکی کریمی به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *