#


2017 سالی شوم ، برای شبکه HBO و سریال گیم آف ترونز !!!

شبکه HBO
18 آگوست 2017 بدون نظر 2219 بازدید

2017 سالی شوم ، برای شبکه HBO و سریال گیم آف ترونز !!!

این بار نوبت به هک شدن اکانت توییتر شبکه HBO رسید … امسال آب خوش از گلویش پایین نرفته است !!!

سیاه بختی شبکه HBO و Game of Thrones تمامی ندارد ، بعد از هک شدن 1.5 ترابایت دیتای سایت حالا نوبت به هک شدن اکانت توییتر شان رسیده است و همین مسائل امنیتی ، سال 2017 را تبدیل به یک سال شوم برای شبکه HBO کرده است . در حالی که همه اتفاقات پس از اکران قسمت نخست فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت آغاز شد . با هک شدن 1.5 ترابایت دیتای شبکه HBO که شامل قسمت هاى سریال Ballers ، Room 104 و فیلم نامه سریال بازی تاج و تخت مى شد .

هکر ها برای منتشر نکردن این اطلاعات از اچ بی او درخواست پول کرده بودند . اما شروع اتفاقات اصلی از میان کارکنان شبکه در هند با لیک شدن قسمت چهارم غنیمت های جنگی رخ داد .

چند نفر در هند برای این کار دستگیر شده اند . و درست بعد از آن نوبت به لیک شدن قسمت ششم آن سوی دیوار رسید با انتشار اتفاقی آن توسط شبکه HBO اسپانیا .

حال نوبت توییتر است …

اما دیشب نوبت به اکانت توییتر شبکه HBO رسید ، با هک شدن آن توسط گروه عربستانی Our Mine این گروه پس از هک کردن پیامی را در اکانت توييتر اچ بی او منتشر کردند .

شبکه HBO

« سلام Our Mine اینجا است ، ما تنها در حال سنجش امنیت شما هستیم ، تیم شبکه HBO لطفا برای تقویت سیستم امنیتی خود با ما تماس بگیرید . »

اما تنها ساعتی بعد این پیام حذف شد ، ظاهرا عوامل شبکه HBO اکانت را به سرعت پس گرفتند . جالب است بدانید که ، این گروه سابقه هک کردن اکانت توییتر مارک زاکربرگ بنیان گذار فیس بوک ، مدیر عامل اجرایی گوگل ساندار پیچای و جیمی ویلز بنیان گذار ویکی پدیا را نیز داشته است .

این طور به نظر می رسد که عبور از دیواره ضعیف امنیتی شبکه HBO ، کاره چندان دشواری برای آن ها نبوده است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *