#


هشدار هواشناسی برد پیت

برد پیت
11 ژوئن 2017 بدون نظر 1287 بازدید

هشدار هواشناسی برد پیت

هشدار هواشناسی برد پیت

به گزارش از من بپرس، برد پیت ستاره هالیوود نیز درباره مسائل آب وهوایی و خروج آمریکا از توافق نامه تغییرات آب و هوایی پاریس هشدار داد.

برد پیت که در نقش یک کارشناس آب و هوا در یک شوی تلویزیونی حضور یافته بود به دونالد ترامپ به خاطر خروج از توافق نامه پاریس تاخت و نسبت به خطرات تغییرات آب و هوا هشدار داد.

جیم جفریز که این شوی شبانه را برگزار می کند، برد پیت را به عنوان کارشناس هواشناسی برنامه معرفی کرد. البته او در ابتدا نامی از پیت نبرد؛ بنابراین هنگامی که او به عنوان کارشناس در صحنه حاضر شد، باعث تعجب و شگفت زدگی بینندگان شد.

در اخبار آمده که پیت نقش کارشناس آب و هوا را با قدرت و حرارت تمام بازی کرده که از بازیگر بزرگی مثل او بعید نیست.

آینده‌ای وجود ندارد!!

پیت با بدبینی به پرسش مجری که پرسیده بود پیش بینی تو از آینده چیست، پاسخ داده که هیچ آینده‌ای وجود ندارد!!

سپس پیت به انتقاد از سیاست‌های زیست محیط دونالد ترامپ و مخصوصاً تصمیم جنجالی او درباره خروج آمریکا از توافقنامه پاریس پرداخت.

این اولین باری نیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور غیر قابل پیش بینی آمریکا هدف انتقاد ستارگان و دست اندرکاران هالیوود قرار می گیرد. در واقع می توان گفت بیشتر تصمیم های او مانند سیاست منع ورود مهاجرین به آمریکا با اعتراضات گسترده این قشر از شهروندان کشورش مواجه شده است.

همچنین این اولین باری نیست که برد پیت از اعتبارش برای هشدار درباره مسایل زیست محیطی استفاده می کند. پیشتر نیز این ستاره محبوب و توانمند در اقدامی تحسین شده پس از وقوع توفان کاترینا، با تأسیس بنیاد «درستش کن» به ساخت خانه ‌هایی سازگار با محیط زیست در مناطق توفان زده آمریکا پرداخته بود.

به نظر می رسد، برد پیت دوران نقاهت پس از جدایی از آنجلینا جولی را پشت سر گذاشته و بیشتر در انظار عمومی ظاهر می شود. چند روز پیش نیز در خبری مرتبط به او آمده بود که فرزندان دوست موسیقی دانش، کریس کورنل را که به صورت ناگهانی فوت کرده مورد حمایت قرار داده است.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *