#


جواب آزاده نامداری به حسام نواب صفوی

جواب آزاده نامداری
20 آگوست 2017 بدون نظر 1143 بازدید

جواب آزاده نامداری به حسام نواب صفوی

در ادامه جواب آزاده نامداری به حسام نواب صفوی را که در فضای مجازی سرو صدا برپا کرده مشاهده کنید

چند روز پیش بود که فضای مجازی پر شد از عکس های منتشر شده از آزاده نامداری در یکی از پارک های سوییس با حجابی نا مناسب . سپس او در ویدیویی اشاره کرد که فقط یک لحظه باد باعث افتادن روسری ام شده است!

پس از این اتفا اون سوژه ی افراد مختلف از جمله بازیگران و صاحب نظران عرصه ی فرهنگ و هنر شده است. اخیرا حسام نواب صفوی در ویدیویی در اینستاگرامش به طنز ویدیویی قرار داده است.

جواب آزاده نامداری

به گزارش فرتاک نیوز

انتشار ویدیوی حسام نواب صفوی و شوخی اش با آزاده نامداری سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است با اینکه وی توضیح داده که اشاره به فرد خاصی ندارد اما اشارات او همه را یاد ماجرای آزاده نامداری انداخته و همین باعث واکنش این مجری تلویزیون شده به شکلی که در زیر پست اینستاگرامی نواب صفوی نوشته است: دنیا گرده جناب نواب صفوی مراقب باشید!

گویا ماجرای آزاده نامداری و انتشار عکس های بدون حجاب او در سوئیس تمامی ندارد و هرکس به نحوه به دنبال ادامه دار کردن این ماجرا است و میخواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد. بعد از کنایه تند احسان خواجه امیری در کنسرتش به آزاده نامداری که خیلی زود مجبور به عذرخواهی شد حالا نوبت به حسام نواب صفوی رسیده است.این بازیگر کشورمان با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش به ماجرای عکس های بدون حجاب آزاده نامداری اشاره کرد.

حسام نواب صفوی با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش نوشت:تمام تلاشم این بود که باد بر من غلبه نکند و طبق موازین و شئونات برخورد کنم و خوشحالم که در این جنگ بر باد پیروز شدم.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *