#


پروژه جدید استیون اسپیلبرگ معرفی شد

استیون اسپیلبرگ
4 ژوئن 2017 بدون نظر 1853 بازدید

پروژه جدید استیون اسپیلبرگ معرفی شد

پروژه جدید استیون اسپیلبرگ معرفی شد

به گزارش از من بپرس، استیون اسپیلبرگ فیلم ساز هالیوودی به عنوان جدیدترین پروژه خود قرار است سریال انیمیشن «یاکو و واکو» را بازسازی کند.

اسپیلبرگ در نسخه اول این سریال انیمیشن به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور داشت. در آن نسخه تام راجر کارگردانی کار را بر عهده داشت.

یاکو و واکو در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ میلادی، سال هایی که به عنوان دوران انقلابی انیمیشن شناخته می شود، تولید شد. پخش این سریال را شبکه تلویزیونی «فاکس کیدز» از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ بر عهده داشت.

اپیزود بعدی یاکو و واکو که در مجموع 99 اپیزود داشت نیز بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ پخش شد.

گفتنی است یک فیلم به نام «آرزوی واکو» نیز از دل این مجموعه بیرون آمده است.

منابع آگاه در این زمینه اطلاع د اده اند که بازسازی این سریال توسط اسپیلبرگ، مراحل آغازین پیش تولید را می گذراند و تا کنون شبکه تلویزیونی پخش کننده آن نیز مشخص نشده است.

اسپیلبرگ پیش از این انیمیشن «بن تن» را ساخته بود که به لحاظ جذب مخاطب از پروژه های موفق این فیلم ساز بود.

پروژه های تازه اسپیلبرگ

آخرین فیلم اسپیلبرگ در سال گذشته، غول بزرگ مهربان نام داشت که پروژه ای شکست خورده لقب گرفت. او در حال حاضر نیز علاوه بر چندین پروژه سینمایی در دست بررسی، مراحل نهایی تولید فیلم علمی تخیلی «شماره یک آماده» و نیز مرحله پیش‌ تولید فیلم «ربودن ادگاردو مورتارا» را انجام می دهد.

گفتنی است استیون اسپیلبرگ از نسل فیلم سازانی مانند جورج لوکاس و جیمز کامرون است که در گسترش جلوه های ویژه و داستان های علمی و تخیلی در سینما نقش فراوانی بازی کرده اند. پدیده ای که فی نفسه به هیچ وجه بد نیست، اما جالب اینجاست که هر مقدار افزایش یافته، به همان نسبت از جذابیت قصه گویی در سینما کاسته است.

اسپیلبرگ با فیلم دوئل وارد سینما شد و بعد از آن با شوگرلند اکسپرس موفقیتی نصف و نیمه به دست آورد. اما این فیلم «آرواره ها» بود که او را به فاتح گیشه ها تبدیل کرد. پارک ژوراسیک، ئی تی و مجموعه ایندیانا جونز این موفقیت مالی را ادامه دادند تا فهرست شیندلر (1993) که او را در جوایز اسکار نیز صاحب بخت کرد.

اسپیلبرگ که فیلم ساز محبوب بچه ها نیز هست، یک بار دیگر و در سال 1998 با فیلم نجات سرباز رایان اسکار را به دست آورد. آخرین بار در سال 2012 بود که او با فیلم «لینکلن» توانست نامزد دریافت جایزه آکادمی بشود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *