#


وودی آلن هالیوود را شگفت زده کرد

دایان کیتون و وودی آلن
10 ژوئن 2017 بدون نظر 1727 بازدید

وودی آلن هالیوود را شگفت زده کرد

وودی آلن هالیوود را شگفت زده کرد

به گزارش از من بپرس، وودی آلن فیلم ساز منزوی آمریکایی که بسیار کم در جشن های هالیوودی ها حاضر می شود، در مراسم تجلیل از دایان کیتون شرکت کرد.

حضور این کارگردان سرشناس در مراسمی که جایزه یک عمر دستاورد هنری به دایان کیتون اهدا شد، تعجب بسیاری از حاضرین در این مراسم را برانگیخت.

وودی آلن در پایان این مراسم که در خلال در چهل و پنجمین مراسم سالانه انستیتو فیلم آمریکا برگزار شد، درست هنگام دادن جایزه به دایان کیتون به مجلس وارد شد.

او که با استقبال گرم شرکت کنندگان مواجه شد، هم سعی کرد با شوخی های مخصوص به خودش آنها ار خوشحال کند.

در یکی از این شوخی ها آلن از وقتی که اولین بار دایان کیتون را دیده و اینکه جذب او شده، صحبت کرد. آلن دلیل این کار را این گونه توضیح داد که او از اورنج کانتی کاملاً دست راستی آمده بود و در شهری بزرگ شده بود که در آن اگر شما در خیابان به یک فرد نابینا کمک کنید، به شما برچسب سوسیالیست بودن می ‌زنند!!

گفتنی است آلن متولد نیویورک است که در بین اهالی فرهنگ جزو شهرهای روشنفکری آمریکا محسوب می شود. اصولاً بیشتر تئاتری ها و سینماگران آمریکایی که تحت تأثیر اروپایی ها هستند، از شرق این کشور می آیند.

آلن که مدتی با کیتون رابطه ای عاشقانه داشت، به تأثیری که این هنرپیشه بر کار او داشته، اشاره کرد و گفت که از لحظه ای که دایان را دیدم، او بزرگ بود، الهام ‌بخش بزرگی برای من بود. بیشتر آنچه من در زندگی‌ ام انجام دادم، مطمئنم که تحت تأثیر وجود او بوده است.

دوباره بزن سام

آنی هال (1977)، اوج همکاری این زوج کارگردان و بازیگر است که در آن نقش زوجی گرفتار مسائل زناشویی را بازی می کنند. کیتون به خاطر بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کرد.

یکی دیگر از تجربه های مشترک و بسیار دیدنی آلن و کیتون در فیلم دوباره بزن سام رقم خورد. این فیلم را آلن فقط نوشته است و در آن نقش مردی خجالتی را بازی می کند که گرفتار بین عشق و اخلاق و پارانویاست. دوباره بزن سام ارجاعاتی بسیار کمیک به فیلم ماندگار کازابلانکا دارد که بین ادای احترام و هجو قرار می گیرد.

به هر روی دایان کیتون نیز در این مراسم ضمن تشکر از وودی آلن و ترتیب دهندگان این برنامه گفت که فقط می ‌خواهم گریه کنم!!

بازیگر پدرخوانده، سپس با بی نظیر خواندن تجربه این شب برای خودش گفت به جای هر صحبتی بخشی از ترانه ‌ای را که در فیلم آنی هال خوانده، اجرا می کند.

گفتنی است که دایان کیتن نهمین زن از بین ۴۵ هنرمند دریافت کننده جایزه یک عمر دستاورد هنری است.

پیش از کیتون، اسطوره های هالیوود مانند بت دیویس، لیلیان گیش، بارابار استنویک، الیزابت تیلور، باربارا استرایسند، مریل استریپ، شرلی مک‌ لین و جین فوندا زنان این لیست را تشکیل می دادند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *