#


گیشه بریتانیا در تسخیر دزدان دریایی کارائیب

دزدان دریایی کارائیب
31 می 2017 بدون نظر 2129 بازدید

گیشه بریتانیا در تسخیر دزدان دریایی کارائیب

گیشه بریتانیا در تسخیر دزدان دریایی کارائیب

به گزارش از من بپرس، آخرین قسمت از مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب با عنوان مردان مرده قصه نمی گویند، توانسته در جدول فروش فیلم ها در بریتانیا رتبه نخست را از آن خود کند.

گزارش های مربوط به فروش سینماها در بریتانیا حاکی است که نمایش «مردان مرده قصه نمی‌گویند» از هفته جاری شروع شده و این فیلم توانسته با فروش ۵.۸۵ میلیون دلاری در آخر هفته فروش خود را به ۹.۳۹ میلیون دلار رسانده و در صدر گیشه جزیره قرار بگیرد.

گفتنی است با اینکه مردان مرده قصه نمی گویند، در بالای جدول فروش قرار گرفته است، نسبت به دو قسمت قبلی این مجموعه فروش کمتری را تجربه کرده است. تا جایی که این فیلم با فروش۷.۳ میلیون پوندی در افتتاحیه رتبه سوم را در بین قسمت های قبلی به خود اختصاص داده است.

اگر این رقم را با فروش صندوق مرد مرده و پایان جهان، دو قسمت قبلی دزدان دریایی کارائیب مقایسه کنیم که هر دو فروشی بالغ بر ۱۷ میلیون پوند را در بریتانیا رقم زده بودند، به تفاوت زیاد آنها پی خواهیم برد.

بعد از مردان مرده قصه نمی گویند، فیلم محافظان گالاکسی ۲ توانسته رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. این فیلم با فروش ۱.۱۳ میلیون دلاری در این هفته موفق شده مجموعه فروش خود را به رقم ۴۹.۲۸ میلیون دلار برساند.

بیگانه: عهد، آخرین قسمت از مجموعه بیگانه ها که ریدلی اسکات آن را کارگردانی کرده در جایگاه سوم گیشه های بریتانیا قرار دارد.

بیگانه: عهد با فروش ۹۳۵ هزار دلاری توانسته فروش کلی خود را به ۱۴.۸۹ میلیون دلار برساند.

رتبه چهارم باکس آفیس جزیره نیز در اختیار فیلم خاطرات یک بچه چلمن قرار دارد. این فیلم در میان فیلم‌ های این مجموعه بهترین فروش افتتاحیه را به دست آورده است. به نحوی که این فیلم در اولین هفته نمایش خود در مجموع ۲.۵۷ میلیون دلار فروش داشته است.

رتبه پنجم این جدول نیز متعلق به شاه آرتور: میراث شمشیر، آخرین ساخته گای ریچی است. این فیلم که دیوید بکام را نیز به عنوان بازیگر یکی از نقش های فرعی در اختیار دارد، با فروش ۷۶۳ هزار دلاری خود تا به حال توانسته تنها ۵.۲۶ میلیون دلار بفروشد.

جایگاه ششم نیز از آن هشتمین قسمت از مجموعه اکشن سریع و خشمگین است که با گیشه ۹۵ هزار دلاری در این هفته، مجموع فروش خود را به ۳۸ میلیون دلار برابر با ۲۹.۵۶ میلیون پوند رسانده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *