#


تقارن نمایش از پوستر مستند رئیس کل با جشنواره سینما حقیقت

16 دسامبر 2018 بدون نظر 1573 بازدید

تقارن نمایش از پوستر مستند رئیس کل با جشنواره سینما حقیقت

تقارن نمایش از پوستر مستند رئیس کل با جشنواره سینما حقیقت

مستند رئیس کل که قرار است به کارگردانی سید محمد مرعشی ساخته شود متقارن با دومین روز از جشنواره سینما حقیقت پرده برداری شد. مستند رئیس کل برنامه ای است که زندگی و دوران کاری دکتر سید محسن نوربخش را به نمایش می گذارد و طول زندگی این شخصیت را تا هنگام مرگ ناگهانی او که در سال82 اتفاق افتاده را در قاب تلویزیون نشان می دهد. ساخت این مجموعه مستند در شهریورماه سال97 به اتمام رسید و قرار است که در دوازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت به نمایش گذاشته شود.

در تهیه این کار مستند سید محمد مرعشی به عنوان تهیه کننده و نویسنده و کارگردان فعالیت دارد. فیلمبرداری این کار برعهده مرتضی نجفی بوده و محمد صادق جنان صفت سرپرست گروه تحقیق است. کیوان مهرگان به عنوان مشاور کارگردان با این مجموعه همکاری داشته و بهروز داوری و پگاه احمدی تدوینگران این کار هستند. مهرداد ابوالقاسمی صدابرداری رئیس کل را برعهده داشته و صداگزاری این کار توسط استودیو آبان فیلم انجام شده است.

مدیرتولید و برنامه ریزی کار نیز توسط محمد حسین شهدادنژاد انجام شده و نویسندگی گفتار متن برعهده مهسا حکمت است. هوتن شکیبا گوینده گفتار متن بوده و محمدامین شهدادنژاد نیز به عنوان عکاس در این مستند فعالیت دارد. مشاور رسانه ای مستند رئیس کل نیز برعهده سعید الله دادی است. علاقه مندان به برنامه های مستند می توانند رئیس کل را در تاریخ جمعه23 آذرماه ساعت20 در پردیس چارسو دوازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت تماشا کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *