#


آرایش موی چتری

آرایش موی چتری
9 می 2017 بدون نظر 1491 بازدید

آرایش موی چتری

آرایش موی چتری

گونه های مختلف موی چتری

مدل موهای چتری در زمره مدل موهایی قرار دارند که همیشه مطرح بوده و طرفداران بسیاری داشته واز گذشته تا کنون مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته و هرگز از مد نیافتاده است . این سبک مو مدل های مختلفی دارد که هر فردی به تناسب فرم صورت و نوع و جنس موهایش می تواند یکی از آن ها را انتخاب کرده وچهره ای جدید و زیبا و متفاوت برای خود بسازد.

چتری صاف و یک دست

آرایش موی چتری

آرایش موی چتری

مدل موی چتری صاف و یک دست به شکلی است که کاملاً صاف روی پیشانی قرار میگیرد . با وجود علاقه ی برخی افراد برای بلندتر بودن این چتری معمولاً این مدل تا روی ابرو ادامه می یابد. چتری صاف و یک دست باعث می شود تا توجه دیگران به فرم صورت و چشم ها جلب شود. موهای نرم و لخت و سبک و نازک باعث می شوند این چتری صاف و منظم روی پیشانی قرار بگیرد و چهره ای دلربا بسازد.

چتری نامنظم

افرادی که موهای پر و ضخیم دارند بهتر است از چتری هایی به صورت حالت دار و نامنظم برای زیبایی چهره استفاده کنند . این مدل چتی با مدل صاف و یک دست بسیار تفاوت دارد ؛ در این مدل معمولاً قسمتی از سنگینی مو با کوتاهی نامنظم گرفته می شود و مو حالت بیشتری نسبت به مدل موی چتری صاف و یک دست دارد. اما چتری نا منظم نیز هم چون چتری صاف تو جه را به فرم صورت و چشم ها جلب می کند.

چتری پیکسی یا خیلی کوتاه

افرادی که می خواهند قسمت کمی از پیشانی را بپوشانند بهتر است از چتری پیکسی استفاده کنند . این مدل چتری اغلب برای افرادی مناسب است که فرم صورتشان حالت بیضی دارد. چتری های کوتاه با موهای کوتاه هماهنگی بیشتری دارد و برای بازتر و روشن تر نشان دادن صورت این مدل چتری ها مناسب تر است.

 

چتری نامتقارن

آرایش موی چتری

آرایش موی چتری

چتری نا متقارن با چتری هایی که به یک سمت قرار می گیرند تفاوت بسیاری دارد ، در این مدل چتری به جای این که مو را از یک سو به سوی دیگری کوتاه کنند به همان صورتی که مو روی صورت قرار دارد نا متقارن کوتاه می کنند و شکلی را به وجود می آورند که

گویا موها به یک سمت شانه شده اند . این مدل چتری خیلی فشن و مدلی جدید و زیبا است که بسیار تو جهان را به خود جلب می کند.

چتری جدا شده 

چتری های جدا شده به مدل هایی گفته می شود که معمولاً فرق از وسط هستند چرا که از وسط از یکدیگر جدا گردیده و به دو قسمت تقسیم می شوند.

در مواقعی که چتری های شما بلندتر از حد ابرو ها می شود این مدل چتری مناسب تر است و زیبایی منحصر به فردی به چهره ی شما می بخشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *