#


کت جین مردانه و ست مناسب با آن

26 دسامبر 2017 يك نظر 1665 بازدید

کت جین مردانه و ست مناسب با آن

کت جین مردانه و ست مناسب با آن

یکی از لباس هایی که مردان بسیار از آن استفاده می نمایند کت های جین می باشد که از دهه هشتاد میلادی جایگاه خود را در دنیای مد به دست آورده و توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. در این مطلب در خصوص سرگذشت این لباس مردانه شیک صحبت خواهیم کرد و لباس هایی که قابلیت هماهنگی با آن را داریم نام می بریم تا در صورت تمایل به داشتن کت جین بتوانید ترکیب زیبایی را برای استایل خود بسازید.

کت جین در طول زمان

کت های جین سال های زیادی پیش از شلوارهای جین به عنوان یک لباس مردانه مورد استفاده قرار گرفتند و باید گفت تاریخچه ای طولانی تر نسبت به شلوارهای جین دارند. در قرن هفدهم میلادی بود که گاو چران ها بر روی لباس های خود کت های ضخیمی را می پوشیدند که دارای مقاومت و دوام بسیار زیادی بود.

این افراد با پوشیدن این کت های ضخیم می توانستند به راحتی اسب سواری نمایند و کارهای روزانه خود را انجام دهند. این دسته از لباس هاس مردانه در ابتدا در آمریکا وجود داشت اما پس از آن به کشورهای اروپایی نیز راه پیدا کردند و به نام دنیم معرفی شدند. سال ها بعد از این کت ها الهام گرفته شد و شلوارهایی متناسب با آن طراحی و تولید شد و مورد استفاده افراد بسیاری در سراسر جهان قرار گرفت.

قواعد انتخاب صحیح کت جین

کت های جین دارای اندازه های متفاوتی هستند و شما بسته به سلیقه و هیکل خود می توانید سایزهای تنگ و یا خیلی گشاد آن را انتخاب نمائید. ضخامت پارچه در اندازه کت های جین تاثیر بسیار زیادی دارد و می توان گفت هر چقدر که این پارچه ضخامت بیشتری داشته باشد کت جین هم گشادتر و بزرگ تر است. زمانی که قصد انتخاب کت جین دارید باید به یقه و شانه های آن دقت کافی داشته باشید چرا که این دو قسمت باید به خوبی اندازه باشند تا کت جین شما جلوه خوبی داشته باشد.

انتخاب کت جین به رنگ آبی روشن

یکی از رنگ های کت جین که هرگز از مد نخواهد افتاد آبی روشن می باشد. اگر از کت جین با رنگ تیره استفاده می کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که این رنگ ها موجب می شوند سایز شما کوچک تر از اندازه واقعی دیده شود.

در خصوص کت جین هایی که دارای رنگ غیر معمول هستند نیز باید بگوئیم این رنگ ها به راحتی با هر لباسی هماهنگ نمی شوند اما اگر از رنگ های مشکی و خاکستری آن استفاده نمائید می توانید به سادگی شلواری متناسب با آن را پیدا کرده و استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید. در فصل هایی که هوا اعتدال دارد بهتر است از کت جین های رنگ روشن خود استفاده نمائید و کت جین هایی را که دارای رنگ تیره است را برای پوشیدن در فصل سرما کنار بگذارید.

لباس های مناسب کت جین

برای اینکه بتوانید ترکیب مناسبی را به همراه کت جین خود به وجود بیاورید باید لباس هایی را که قابلیت هماهنگی با این لباس مردانه دارند را به خوبی بشناسید و از آن ها برای ارتقای جذابیت خود استفاده نمائید.

شلوار مناسب با کت جین

در خصوص شلوارهایی که برای هماهنگی با کت جین استفاده می کنید بهتر است به سراغ مدل های گشاد نروید چرا که باعث می شود ظاهری نامرتب داشته باشید و این اصلا برای استایل شما جالب نخواهد بود. در خصوص رنگ شلوار نیز بهتر است رنگی مغایر با رنگ کت خود انتخاب نمائید اما در خصوص کت جین مشکی می توانید خلاف این اصل عمل کنید.

کلاه هماهنگ با کت جین

در هوای سرد پائیز و زمستان می توانید از کلاه های بافتنی به همراه کت جین خود استفاده نمائید. پوشیدن این دو در کنار هم موجب می شود تا استایلی کژوال را برای خود به وجود بیاورید و این مساله در جذابیت استایل شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

پیراهن مناسب کت جین

کت جین خود را می توانید بر روی پیراهن و یا پلیور خود نیز مورد استفاده قرار دهید و به عنوان جایگزینی برای کت خود به شمار بیاورید.

کفش هماهنگ با کت جین

در خصوص کفش مناسب با کت جین نیز باید بگوئیم در مورد استایل های رسمی تر بهترین کار پوشیدن کفش های بنددار می باشد که جنس آن ها از چرم و یا جیر است. البته می توانید به همراه کت جین خود از کفش های اسپرت و یا بوت های چلسی که از نوع جیر است نیز استفاده نمائید و استایلی جذاب را برای خود داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *