#


چند راهکار عالی برای شیک پوشی خانم ها

شیک پوشی خانم ها
11 آگوست 2018 بدون نظر 1587 بازدید

چند راهکار عالی برای شیک پوشی خانم ها

چند راهکار عالی برای شیک پوشی خانم ها

هر شخصی دارای استایلی مخصوص به خود می باشد که از نظر ما برخی خوش تیپ به نظر می آیند و برخی دیگر شلخته و نامرتب. در صورتی که ظاهری زیبا و مرتب داشته باشیم، باعث می شود تا در نظر دیگران جذاب تر و محبوب تر جلوه کنیم. به همین دلیل باید در نحوه لباس پوشیدن خود دقت کنیم تا بتوانیم شیک و جذاب به نظر بیاییم. در ادامه برخی از ترفندهایی که باعث شیک پوشی خانم ها می شود را ارائه داده ایم.

عطر بزنید

حتی اگر تیپ جذابی داشته باشید، درصورتی که از عطر استفاده نکنید، ظاهر شما کامل نمی شود. پیش از خارج شدن از منزل، کمی عطر بر روی پوست خود بزنید. نقاطی که می توانند بوی عطر را به خوبی پراکنده کنند آرنج، مچ دست و گردن است.

این را به یاد داشته باشید که عطر را بر روی قسمت هایی از بدن که کرم های معطر روی آن ها زده شده است، نزنید. چرا که ادغام بوی آن ها باعث می شود که بوی ناخوشایندی را ایجاد کنند. بنابراین پیشنهاد می شود پیش از استفاده از عطر، مرطوب کننده هایی که بدون بو هستند و یا روغن بادام استفاده نمایید.

زیورآلات تان تیره و سنگین باشد

استفاده از اکسسوری می تواند ظاهر شما را کامل نماید، در صورتی که آن ها را درست انتخاب کرده باشید. سعی کنید اکسسوری هایی که جنس شان پلاستیکی است را استفاده نکنید که در شیک پوشی خانم ها تاثیر منفی میگذارد و زیورآلات کریستالی را جایگزین آن ها نمایید.

همچنین رنگ زیور آلات می تواند تاثیر بسیاری بر روی ظاهر شما بگذارد. شما می توانید زیورآلاتی که رنگ شان تیره است را جای زیور آلات رنگ روشن استفاده کنید.

همچنین کارشناسان دریافتند که استفاده از زیورآلات باعث لاغر نشان دادن افراد می شود. بنابراین درصورتی که دارای اندام چاقی هستید، می توانید با استفاده از این اکسسوری ها با یک تیر، دو نشان بزنید.

کت چرم بپوشید

فرقی نمی کند که چه لباسی به تن دارید، چنانچه یک کت چرم بر روی لباس تان بپوشید باعث می شود که ظاهر شما را شیک تر از همیشه جلوه دهد. تنها باید کتی را انتخاب کنید که دارای کیفیت بالایی می باشد و چندین سال بر روی تن شما دوام می آورد. کت هایی که به رنگ مشکی، سرمه ای و کرم هستند، هیچ موقع از مد نخواهند افتاد و می توان به راحتی با هر رنگ لباسی ست کرد.

لباسی با طرح های محو و بی رنگ نپوشید

در خصوص لباس های طرح دار باید دقت بیشتری داشته باشید. برخی از طرح ها نظیر طرح پلنگی، دارای سبک کلاسیک هستند و هیچ موقع از مد نخواهند افتاد ولی برخی از لباس ها امکان دارد جذابیت شما را کاهش دهد و شیک پوشی خانم ها را کم کند. برای مثال چنانچه لباسی با طرح گل انتخاب می کنید این را به یاد داشته باشید که از گل هایی که رنگ پریده و محو با رنگ های خنثی دارند خودداری نمایید. جای آن ها می توانید از طرح های هندسی، راه راه و با رنگ های پررنگ و روشن استفاده کنید.

از رنگ های خاکی دوری کنید

لباس هایی که به رنگ خاکی هستند را کنار بگذارید. با اینکه پوشیدن لباس هایی به رنگ قهوه ای و کرمی، به خاطر ست شدن آن با سایر رنگ ها به سادگی، بسیار ساده است ولی در صورتی که می خواهید شیک تر به نظر برسید، از لباس هایی که به رنگ پاستلی و بولد هستند را استفاده کنید.

سر تا پا سفید به تن کنید

هر فردی این جرات را ندارد که لباسی سر تا پا سفید بپوشد. به دلیل این که این رنگ لباس به سادگی کثیف و یا لک می شود. ولی در صورتی که قصد دارید تا شیک باشد می توانید این تیپ را امتحان نمایید. البته حواس تان باشد که در زمان خوردن غذا لباس تان کثیف نشود و باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند نگردد.

لباس هاس پلی استری را حذف کنید

یکی دیگر از عواملی که تاثیر بسیاری بر روی کیفیت ظاهر و شیک پوشی خانم ها دارد جنس لباس است. لذا در زمان خرید لباس به جنس آن نیز توجه کنید. لباس هایی که از جنس پلی استر است نمی تواند انتخاب خوبی برای شما داشته باشد. به همین دلیل باید از انتخاب آن ها خودداری کنید و لباس هایی که از جنس پشم، نخ و کتان هستند را جایگزین آن ها کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *