#


پوشش های ممنوعه مراسم عروسی برای آقایان

پوشش ممنوعه
25 ژوئن 2017 بدون نظر 1373 بازدید

پوشش های ممنوعه مراسم عروسی برای آقایان

پوشش های ممنوعه مراسم عروسی برای آقایان

به گزارش از من بپرس، مراسم عروسی از آن موقعیت هایی است که عیار یک مرد شیک پوش را به خوبی عیان می کند.

چه به عروسی بهترین دوستتان دعوت شده باشید و چه یک فامیل دور، بسیارمهم است که با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب در مراسم شرکت کنید.

سعی کنید در این جور مراسم عرف را حتماً رعایت کنید و ساختارشکنی را بگذارید برای جاهای دیگر!!

چیزی بپوشید که شما را موقر و جذاب نشان دهد. مهم است که نشان دهید برای آن مراسم اهمیت قائل بوده اید و سعی کرده اید با پوششی درخور حضور یابید. بنابراین پیشنهادهایی را که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت، رعایت کنید.

ممنوعه اول: شلوار جین

احتمالاً بسیار معدودند کسانی که که شلوار جین را دوست نداشته باشند. از هر سنی و هر جنسیتی از پوشیدن جین لذت برده و با آن اوقات خوبی را گذرانده اند. تنوع رنگی، مدهای دائماً به روز شده، قابلیت ست شدن زیاد، راحتی و موارد بسیار دیگر باعث می شوند که شلوار جین در بین مردم طرفداران بسیار داشته باشد.

اما اگر می خواهید به یک مراسم عروسی بروید، اولین چیزی را که باید فراموش کنید، کلکسیون شلوارهای جین تان است. ابداً هم فکر نکنید اگر آن را با یک کت اسپورت بپوشید مسئله تغییر خواهد کرد.

با نپوشیدن شلوار جین نشان می دهید که به میزبان احترام می گذارید و به خاطر او هم که شده با یک لباس رسمی در مراسم شرکت می کنید.

ممنوعه دوم: تاکسیدو

تاکسیدو کت های مردانه با یا بدون جیبی هستند که در آنها یقه ایستاده و قسمتی پارچه براق ماهوت مشکی رنگ به کار رفته است. علی رغم جذابیت تاکسیدو به یک دلیل عمده آن را در عروسی ها نپوشید: به راحتی ممکن است با داماد گرفته شوید.

اگر نمی خواهید مدام به تبریک گفتن های بقیه جواب بدهید و با لبخند تکرار کنید که داماد شما نیستید، این پیشنهاد ما را کاملاً جدی بگیرید.

ممنوعه سوم: طرح های فانتزی

مراسم عروسی محل آزمون و خطا بر روی رنگ های فانتزی نیست. تالار عروسی نیز ساحل دریا نیست. بنابراین سعی کنید طرح های رسمی و کاملاً برازنده و موقر را در عروسی جانشین طرح های فانتزی کنید.

ممنوعه چهارم: سویشرت و هودی

این یکی هم جزو آن دسته از پوشش هایی است که رسمیت عروسی را نادیده می گیرد. بعضی از سویشرت ها حالتی ولنگ و واز نیز دارند که بیشتر مناسب کنسرت های موسیقی رپ و ترنس است!!

ممنوعه پنجم: مشکی یکدست

باز باید یادآوری کنیم که قرار است به مراسم عروسی بروید و نه عزا. باور کنید ربطی هم به شیک بودن یا نبودن ندارد. لباس مشکی بار معنایی خاصی دارد که اصلاً مناسب مراسم عروسی نیست. بنابراین حتی اگر رنگ مشکی در لباس تان قالب است، سعی کنید با کراوات های رنگی آن را تعدیل کنید.

ممنوعه ششم: کفش اسپرت

درست مثل سویشرت، این یکی هم مناسب مراسم دوستانه و غیر رسمی است. از این ست های نیمه اسپرت که کت و شلوار را با کفش اسپرت می شند نیز به شدت بپرهیزید. حتی اگر شما یک مربی فوتبال باشید، در مراسم عروسی از این مدل بپرهیزید. پس کفش هایی در رنگ های موقر را با لباس رسمی بپوشید.

ممنوعه هفتم: صندل

شاید در نگاه اول بخندید و پیش خودتان فکر کنید که مگر می شود کسی با صندل در مراسم عروسی حاضر می شود. اما هر چیزی امکان دارد. بعضی ها ساختارشکنی را دوست دارند. بعضی ها لجبازند. بعضی ها فکر می کنند معنی آن طور که دوست دارید، بپوشید، این است که با هر چیزی راحت بودند، باید بپوشند. بعضی از مراسمات عروسی نیز در ساحل دریا برگزار می شود.

اما شما از این دست مردان نباشید. انتخاب اول یک جنتلمن واقعی در مراسمی این چنینی یک کفش مناسب و مجلسی است.

ممنوعه هشتم: کلاه

حتی اگر در تابستان مجبور شدید چند دقیقه ای را در آفتاب تحمل کرده و مدام عرق تان را با دستمال پاک کنید، باز بهتر از پوشیدن کلاه در عروسی است!! مخصوصاً در حضور دیگر مهمانان و صاحبان مراسم.

می توانید در صورت لزوم در مسیر رفت و یا برگشت به خانه کلاه را سرتان بگذارید، اما در حین مراسم از میدان دادن به این هوس خودداری کنید.

در آخر اینکه باید بگوییم این فهرست می تواند بیشتر هم بشود. اما چیزی که مهم است این است که عروسی یک مراسم رسمی و با آداب و رسوم خاص خود است.

شما به مراسم رسمی دعوت شده اید. پس نشان دهید که به صاحبان مراسم احترام می گذارید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *