#


کارهایی که مردان نباید هنگام آرایش مردانه خود انجام دهند! (بخش اول)

کارهایی که مردان نباید هنگام آرایش مردانه خود انجام دهند
20 آگوست 2017 بدون نظر 965 بازدید

کارهایی که مردان نباید هنگام آرایش مردانه خود انجام دهند! (بخش اول)

آرایش مردانه

شاید شما به این مسئله فکر کنید که فقط خانم‌ها باید به خودشان برسند و هوای زیباییشان را داشته باشند، اما آقایان هم از این قاعده مستثنی نیستند. آقایان هم مثل خانم‌ها باید به ظاهر خود برسند و هوای خود را داشته باشند.آراسته بودن نباید به مهمانی و عروسی و… منحصر باشد. در تمام روزهای هفته لازم است که آراسته باشید.

متاسفانه برخی آقایان چندان به ظاهر خود اهمیت نمی‌دهند و آن را در درجه چندم اولویت قرار می‌دهند. لازم است شما هم دست به کار شوید و خصوصا با رسیدن فصل گرما بیشتر نگران پاکیزگی و آراستگی خود باشید. در این مطلب مسائلی راجع به آراستگی آقایان مطرح می‌کنیم که وقت آن رسیده راجع به آن بیشتر بدانید. با ما همراه باشید تا جذابیت خود را تضمین کنید.

چرا تمیزی و به خود رسیدن مهم است؟

دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی صمیمی تر برگزار می‌شوند؛ این مسئله هم به لحاظ احساسی و هم به لحاظ فیزیکی صحت دارد. افراد معمولا به عزیزان و بستگانشان بیشتر توجه می‌کنند و بیشتر از نزدیک با هم گپ و گفت می‌زنند. همین موضوع باعث می‌شود کمتر به صفحه مانیتور، تلویزیون، کاغذ و… نگاه می‌کنند.

در نتیجه و در مجموع، افراد زمان و تمایل بیشتری دارند تا به جزئیات ظاهر شما توجه کنند، به‌همین خاطر الان بهترین موقع سال برای رفع اشتباهاتی است که در آراستن ظاهر خود مرتکب می‌شوید. اگر مرتکب هر کدام از اشتباهاتی می‌شوید که در ادامه خواهیم آورد، لازم نیست احساس بدی پیدا کنید، تنها کافی است تصمیم بگیرید که دیگر آن اشتباه را انجام ندهید. اکثر این اشتباهات نیازهایی هستند که تا بعد از دوران بلوغ به آنها توجه نمی‌شود، بنابراین هیچ یک از ما این شانس را نداریم که عادات خوب را زودتر در خود بسازیم و پرورش دهیم.

نباید اول: ریش و سبیل به هم ریخته

هیچ مشکلی در ارتباط با سبیل یا ریش پرپشت وجود ندارد، لااقل تا زمانی که خودتان از آن خسته نشوید، اما اگر درهم و ژولیده باشد، چطور؟ سعی کنید لبه‌های ریش و سبیل خود را هر روز مرتب کنید. حتما می‌دانید مردانی که ریش ندارند اگر یک روز صورت‌شان را اصلاح نکنند چقدر ژولیده و نامرتب به‌نظر می‌آیند. این اتفاق برای لبه‌های ریش شما هم می‌افتد. لازم نیست کار چندان خارق‌العاده‌ای انجام دهید.

فقط کافی است قیچی را بردارید و با کمک یک شانه حالت دهنده مناسب، به آرامی لبه‌های موی صورت‌تان را تمیز کرده  و  کل آن را به شکل مناسبی حالت دهید. فرق زیادی بین ریش مدل «چوب-برها» که خیلی فانتزی است با ریش نامرتب جنگلبانان وجود دارد که با آنکه طبیعی تر است، جذابیت کمتری دارد.

اگر ریش و سبیل بلند دارید، سعی کنید لبه های ریش و سبیل خود را هر روز مرتب کنید

نباید دوم: ته ریش نامرتب

ته ریش خود را با ماشین اصلاح کوتاه می‌کنید؟ بله، مردانی که به ته ریش اهمیت می‌دهند باید بدانند که چطور آن را نگه دارند و به آن برسند. در سال ۲۰۱۲ محققان دانشگاه New South Wales نقش هنگام ارایشموی صورت را در استنباط نسبت به جذابیت مردان موردبررسی قرار دادند. یافته‌ها نشان داد که مردم بیشتر تحت تاثیر ظاهر مردانی قرار می‌گیرند که ته ریش دارند تا مردانی که صورت شان را ۶ تیغه اصلاح می‌کنند. با این حال، مردانی که این حالت را ترجیح می‌دهند باید بدانند که چطور به ته ریش خود رسیدگی کنند. برای آنکه ته ریش تان به چشم بیاید، باید آن را با ماشین اصلاح، مرتب کنید.

ته ریش داشتن به این معنا نیست که دیگر نیازی به تمیز و تنظیم کردن آن نخواهید داشت؛ این مسئله ممکن است شما را شلخته و ژولیده نشان دهد. برای آنکه چنین ظاهر نامرتبی نداشته باشید، باید سعی کنید ته ریش‌تان را مرتب نگه دارید. می‌توانید موقع تمیز کردن از شانه‌هایی با دندانه‌های کوتاه یا با محافظ استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *