#


لباس شب مد سال۲۰۱۸ و تاثیر آن در جذابیت خانم ها

20 دسامبر 2017 يك نظر 1407 بازدید

لباس شب مد سال۲۰۱۸ و تاثیر آن در جذابیت خانم ها

لباس شب مد سال۲۰۱۸ و تاثیر آن در جذابیت خانم ها

مسلما به عنوان یک خانم لباس شب های متنوعی را در کمد لباس های خود دارید اما اکثر آن ها را دیگر استفاده نمی کنید چرا که معتقد هستید اغلب آن ها دیگر از مد افتاده اند و یا بیش از چند بار آن ها را پوشیده اید. برخی از خانم ها به دنبال لباس های شب جدید هستند و دیگر تمایلی به پوشیدن لباس های قبلی خود ندارند اما نمی دانند کدام یک از لباس ها مد بوده و به روز می باشد.

اگر شما نیز به عنوان یک خانم از لباس شب های قبلی خود خسته شده اید و به دنبال یک لباس زیبا و جدید هستید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید. در این مقاله ما چند مدل از لباس های شب را که در سال جدید میلادی مد خواهند بود را عنوان کرده ایم که می توانید با توجه به اندام و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمائید.

لباس شب هایی که پشت آن ها باز است

یکی از جدیدترین و محبوب ترین لباس شب هایی که بسیار مورد علاقه افراد قرار گرفته است می توان به لباس هایی اشاره کرد که پشت آن ها باز می باشد که البته این مدل از لباس شب ها دارای تنوع بسیاری در طرح هستند و خانم هایی که دارای اندام لاغری هستند می توانند از بین مدل های متنوع این طرح لباس ها و یا مدل های پشت گردنی یکی را برای خود انتخاب نمایند.

برعکس این خانم ها افرادی که دارای هیکل درشتی هستند بهتر است به سراغ لباس شب و یا لباس مجلسی هایی بروند که قسمت پشتی آن ها به صورت یک حفره کوچک باز می باشد مدلی را انتخاب نمایند تا بتوانند زیبایی و جذابیت خود را بهتر نشان بدهند.

لباس شب هایی که دامن آن ها چین زیادی دارد

یکی از مدل لباس شب هایی که این روزها بسیار در بازار دیده می شود و طرفداران بسیار زیادی را نیز برای خود داشته لباس های شبی است که دامن آن ها چین دار می باشد. برخی از این لباس ها دامن های پر چین دارد اما در برخی دیگر چین دامن در حد متعادل می باشد.

خانم هایی که سن کمی دارند و اندام آن ها لاغر تر است می توانند از این مدل لباس شب ها برای خود انتخاب نمایند. در مورد خانم هایی که در اندام خود انحنای زیادی را ندارند توصیه می کنیم از این مدل لباس شب نیز استفاده نمایند چرا که موجب می شود اندام آن ها شباهت بسیاری به ساعت شنی داشته باشد. پوشیدن این مدل از لباس شب برای این دسته از خانم ها بهترین گزینه می باشد چرا که می توانند ظرافت و زیبایی اندام خود را به خوبی نشان دهند.

لباس شب هایی با مدل راسته

یکی از لباس شب هایی که اغلب مد بوده و هیچ وقت نیز از مد نخواهد افتاد لباس شب های راسته می باشد. این مدل از لباس ها با اینکه از مد نمی افتند اما چند سال یکبار به آن ها توجه می شود ولی احتمال خیلی زیادی وجوددارد که این مدل از لباس ها در زمستان سال جدید میلادی به عنوان یک ترند در بین افراد مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل از لباس با وجود اینکه کمتر به آن توجه می شود ولی توانسته اند به عنوان یکی از محبوب ترین لباس هایی شناخته شوند که افراد بسیاری به سراغ آن ها می روند و آن ها را در مراسم های مختلف به تن می کنند.

لباس شب هایی که دارای یقه قایقی هستند

پائیز سال۲۰۱۸ زمانی است که اکثر خانم ها از لباس شب هایی که دارای یقه قایقی هستند استفاده خواهند کرد. تا کنون افراد بیشتر به سراغ مدل هایی می رفتند که یقه آن ها مربعی شکل و یا خشتی بود اما به طور حتم لباس هایی با یقه قایقی در پائیز و زمستان آینده بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

خانم هایی که دارای گردن بلندی هستند می توانند از لباس های یقه قایقی مدل هایی را انتخاب نمایند که یقه آن ها تا قسمت سرشانه باز است اما می تواند قفسه سینه را به خوبی بپوشاند. این مدل از لباس برای این دسته از خانم ها گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود چرا که در عین زیبایی و جذابیتی که دارد موجب می شود تا گردن آن ها خوب و متعادل دیده شود و این می تواند نکته مثبتی برای این دسته از لباس های مجلسی به شمار بیاید.

هر خانمی می تواند با در نظر گرفتن سلیقه و نظر خود یکی از این مدل لباس های شب را انتخاب نموده و ظاهر شیک و جذابی را برای خود به وجود بیاورد اما باید به فرم بدنی و اندام خود توجه کافی داشته باشد تا بهترین نتیجه برای او حاصل شود و تا مدت ها بتواند بدون دلزدگی از لباس شب خود در مراسم های مختلف استفاده نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *