#


عدم پوشیدن این لباس ها شما را ده سال جوان تر می کند

27 دسامبر 2017 يك نظر 2105 بازدید

عدم پوشیدن این لباس ها شما را ده سال جوان تر می کند

عدم پوشیدن این لباس ها شما را ده سال جوان تر می کند

یکی از مواردی که موجب می شود ظاهری مدرن و جذاب تر داشته باشید نوع لباس هایی است که برای پوشیدن انتخاب می کنید. این عامل به اندازه آرایش می تواند در ظاهر خوب داشتن تاثیر گذار باشد. هر سنی لباس مخصوص به خود را دارد و لباسی که در سن۱۸ سالگی مورد استفاده قرار می گرفته حالا دیگر مناسب نمی باشد. علت این مورد بالا نشان دادن سن به وسیله آن لباس است پس بهترین کار این است دست از پوشیدن لباس های قدیمی خود بردارید و به سراغ لباس های مدرن تر بروید.

در کمد هر خانمی لباس هایی وجود دارد که موجب می شود تا سن آن ها بیشتر از چیزی که هست نشان داده شود. بهتر است این لباس ها را دور بریزید و یا کمتر از سابق آن ها را مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید جوانی و شادابی را بار دیگر برای خود به ارمغان بیاورید.

عدم استفاده از ساپورت های طرحدار

برخی از ساپورت ها دارای طرح هستند که برای پوشیدن در هر مکانی مناسب نمی باشند. این دسته از ساپورت ها تنها برای نمایش های شوی لباس به کار برده می شوند؛ اگر از این ساپورت ها استفاده می کنید باید در نظر بگیرید علاوه بر اینکه سن شما را بیشتر نشان می دهد موجب می شود تا ظاهر شما بدفرم نیز دیده شود. پس بهتر است این ساپورت ها را در طول روز به پا نکنید و اگر تمایلی به پوشیدن ساپورت دارید به سراغ مدل های ساده که کمی هم نازک هستند بروید.

لباس هایی با آستین خفاشی نپوشید

افرادی که دارای اندام لاغری هستند می توانند از لباس هایی که آستین آن ها به حالت خفاشی است استفاده نمایند اما خانم هایی که دارای اندام درشت تری هستند بهتر است دور این لباس ها را خط بکشند چرا که موجب می شود تا اندام آن ها بیش از اندازه چاق دیده شود.

بهتر است لباسی متناسب با اندام خود انتخاب نمائید تا ظاهر خود را جوان تر نشان دهید. لباسی که آستین خفاشی دارد مجب می شود سن شما بیشتر دیده شود و این اصلا برای استایل شما جالب نخواهد بود.

عدم استفاده از پیراهن های کیسه ای

برخی از لباس ها موجب می شوند تا اندام شما نافرم دیده شود و لباس های کیسه ای یکی از این لباس ها می باشد. پوشیدن این مدل از لباس ها موجب می شود تا اندام شما نا متعادل به نظر بیاید و برجستگی های بدن را به طور کلی از دید خارج می کند و موجب می شود سن شما بالاتر از حد معمول دیده شود. برای اینکه اندام خود را بهتر به نمایش بگذارید بهتر است از لباس های تنگ استفاده کنید.

هرگز این اشتباه را مرتکب نشده و لباس هایی که دارای پارچه های خشک هستند را به همراه شلوارهایی که جنس پارچه آن ها نرم است نپوشید. این انتخاب به عنوان یکی از بدترین انتخاب های شما شناخته می شود و می تواند تاثیری منفی در استایل شما داشته باشد.

لباس هایی که دارای جنس خشک هستند بسیار سخت با دیگر لباس ها هماهنگی پیدا می کنند بنابراین بهترین کار این است که آن ها در مورد لباس های روزمره خود انتخاب نکرده و جایگزین بهتری برای آن ها برگزینید تا بتوانید ظاهر خود را جذاب تر نشان دهید.

کنار گداشتن لباس هایی با رنگ طیف زمینی

هر شخصی نمی تواند از رنگ های زیتونی، پسته ای، سبز، خاکستری و سبز تیره و یا حتی رنگ قهوه ای استفاده نماید. پوشیدن لباس هایی که دارای این طیف های رنگی است موجب می شود تا سن افراد بالاتر دیده شود و این مساله می تواند در ظاهر آن ها تاثیر منفی داشته باشد.

عدم استفاده از پارچه هایی با طرح مبل یا پرده

برخی از خانم ها هستند که علاقه بسیاری به پوشیدن لباس هایی با طرح های قدیمی دارند و سعی می کنند در لباس پوشیدن خود کت های طرح دار پشمی و یا فاستونی سبکی قدیمی و کهن به ظاهر خود بدهند. اگر تمایل دارید ظاهر خود را ده سال جوان تر از قبل نشان دهید بهتر است به سراغ استفاده از لباس های ساده بروید و یا حتی لباس هایی که طرح کلاسیک دارند ولی طرحی بر روی آن ها وجود ندارد را انتخاب نمائید.

این لباس ها ظاهر شما را پیر نشان می دهند و به همین دلیل توصیه می کنیم از لباس هایی این چنینی دوری کرده و مدل های دیگر را برای خود انتخاب نمائید.

عدم استفاده از کلاه هایی که حجم زیادی داشته و بیش از حد گرم هستند

هیچ لزومی ندارد که در ظاهر خود به دنبال زیبایی و یا ایجاد حس آرامش باشید بلکه می تواند در عین زیبایی آرامش خود را نیز داشته باشید. برای دست یابی به این امر مهم می توانید کلاه هایی که ساده و بدون هرگونه طرحی هستند را بر سر بگذارید پس به این مورد نیز توجه داشته و در انتخاب کلاه مناسب نکات ضروری را رعایت کنید تا بتوانید زیبایی و جوانی ظاهر خود را داشته باشید.

استفاده صحیح از گردنبندهای مروارید

یکی از جواهراتی که حالت کلاسیکی خود را نگه داشته است مروارید می باشد که اغلب افراد محدودی از درست استفاده کردن آن اطلاع دارند. یکی از مهمترین نکات این است که در صورت تمایل به استفاده از مروارید به سراغ مدل های درست آن نروید.

گردنبندهایی که کمی بزرگ هستند و چند زنجیر در کنار یکدیگر قرار داده شده اند موجی می شود تا ظاهر جالبی نداشته باشید. یکی از اشتباهات بزرگی که اغلب افراد آن را انجام می دهند استفاده از گردنبندهای درشت به همراه ژاکت های جین است که موجب می شود تا ظاهری پیر و سن بالا داشته باشند.

به دنبال لباس هایی با تزئینات زیاد نباشید

سال های پیش لباس هایی با دکمه و جیب و بند به تعداد زیادی مد بوده است که افراد بسیاری می توانستند از ان استفاده نمایند. باید بگوئیم این دسته از لباس ها نه تنها زیبا نیستند بلکه موجب می شوند تا سن شما بیشتر از چیزی که هست دیده شود پس بهترین کار این است که به دنبال پوشیدن لباس هایی با تزئینات بسیار نباشید.

رعایت این اصول می تواند شما را ده سال جوان تر نشان بدهد بنابراین اگر به دنبال راه حلی برای جوان تر دیده شدن خود هستید می توانید از این اصول پیروی کرده و لباس های مناسبی را برای خود برگزینید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *