#


عادت های آقایان خوش تیپ

عادت های آقایان خوش تیپ
29 آوریل 2017 بدون نظر 1085 بازدید

عادت های آقایان خوش تیپ

ویژگی و عادت های آقایان خوش تیپ :

طی این مقاله می گوییم که آقایان خوش تیپ چه ویژگی و عادت هایی دارند.

۱. دانستن اندازه بدن :

آنها اندازه دور سینه، کمر و همه سایز های مورد نیاز شان را برای خرید لباس و خیاط می دانند و هنگامی که می خواهند لباس خریداری کنند از آنها استفاده می کنند.

۲. حفظ فرم اندام :

آقایان خوش تیپ همیشه فرن اندام خود را خوب حفظ می کنند و این را هم می دانند که لباس باشگاه مخصوص باشگاه است. آنها هنگامی که تصمیم دارند به کافی شاپ بروند از شلوار اسلش و لباس های باشگاه استفاده نمی کنند. هر چقدر که این لباس ها راحت باشند اما اصول خوش تیپ بودن را زیر سوال می برند.

۳. توجه به جزئیات :

آقایانی که خوش تیپ هستند همیشه به جزئیات توجه می کنند مانند ست کردن رنگ کمربند و کفش، ست کردن کراوات و انتخاب یک پوشت ساده. این ها همان جزئیاتی هستند که هر فرد خودش تیپی باید به آن دقت داشته باشد. توجه به جنس لباس، اکسسوری ها، اندازه بودن لباس، گره کراوات و تا کردن پوشت باید مورد توجه قرار بگیرد.

۴. اتو کشیدن لباس :

آقایان خوش تیپ بر این باورند که اتو کشیدن لباس ها مخصوص خانم ها نیست. پیراهن آنها همیشه اتو کشیده و مرتب است. آنها اگر لکه ای مانند جوهر یا چای را روی لباس خود ببینند سریع پاک می کنند زیرا می دانند اگر این لباس ها به مدت طولانی روی لباس بماند از بین نمی رود. کفش های آنها همیشه واکس زده و تمیز است و هیچ لکه ای روی آن نیست. برای این که لباس هایشان را بشویند از نکات و دستور العمل رو تگ لباس استفاده می کنند.

۵. پایبندی به خیاط :

آنها همان گونه که به خیاط خود پای بند هستند و به سراغ خیاط های دیگری نمی روند به آرایشگر خود هم وفا دار هستند. ممکن است که این کار چندین ماه زمان ببرد تا آرایشگر خوب و مخصوص به خود را پیدا کنند ولی اگر آرایشگر خوب پیدا کنند همیشه نزد او می روند و از او می خواهند که مدل های جدید را که با صورت آنها مناسب است و سازگاری دارد را بزند.

۶. کمد لباس :

یک فرد خوش تیپ هیچگاه برای مهامنی که قرار است فردا شب برود برنامه ریزی نمی کند زیرا می داند که در کمد لباس های خود چه لباس هایی دارد و نسبت به آنها اعتماد به نفس بالایی دارد.

۷. انتقاد پذیری :

آنها انتقاد پذیر هستند و در ارتباط با مد به دیگران نصیحت نمی کنند ولی اگر از آنها خسته شود این کار را انجام می دهند.

۸. تواضع و فروتنی :

افراد خوش تیپ هیچ وقت از خودشان تعریف نمی کنند زیرا مطمئن هستند لباسی که پوشیده اند مناسب آنها است آنها اعتماد به نفس بالایی دارند و از تعریف کردن دیگران ضرور نمی شوند. و همیشه به دنبال پوشش ها و لباس های جدید می روند و هیچ وقت درجا نمی زنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *