#


سبک بوهو و لباس پوشیدن مردانه به این سبک

25 ژانویه 2018 بدون نظر 2511 بازدید

سبک بوهو و لباس پوشیدن مردانه به این سبک

 سبک بوهو و لباس پوشیدن مردانه به این سبک

مسلما مدت های بسیار زیادی است که سعی کرده اید در خصوص لباس پوشیدن خود شیک و جذاب دیده شوید و همیشه لباس های تمیز و مرتبی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید. حالا بهتر است کمی تغییر موضع داده و به سراغ شلوارهای جین خود که رنگ اولیه خود را از دست داده اند بروید و صندل ها و پیراهن های کتان خود را از کمد خارج کنید و در استایل جدید که به نام سبک بوهو شناخته می شود به کار بگیرید. این سبک پس از سال ها مجددا به عنوان مد بازگشته اند و افراد بسیاری به آن تمایل دارند و گاهی در ظاهر خود از آن استفاده می کنند.

پس از سپری کردن یک روز که با لباس های رسمی و کت و شلوار در محل کار حضور پیدا کرده اید می توانید برای راحتی خود به سراغ پوشیدن این سبک لباس بروید و برای ساعت های بیکاری خود لباس هایی را انتخاب کنید که به سادگی می توانید آن ها را با یکدیگر هماهنگ کنید. این سبک می تواند استایل وسوسه انگیزی را برای شما داشته باشد و زیبایی ظاهری ایده آلی را به ارمغان بیاورد. در این مطلب قصد داریم در خصوص لباس هایی که می تواند این سبک بوهو را برای شما به ارمغان بیاورد و راحت تر دیده شوید معرفی نمائیم.

مجددا شلوار جین رنگ روشن را وارد پوشش خود کنید

در سبک بوهوی اصیل شلوار جین به رنگ روشن است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع جزئی از این سبک شناخته می شود. در بین شلوارهای مردانه شلوارهایی که از جنس کتان هستند دارای دوخت زیبا و خوبی هستند و اغلب مردان به استفاده از این شلوارها علاقه بسیار زیادی دارند اما این مسئله نباید موجب شود تا شلوارهای جین خود را کنار بیاندازید.

برندهایی همچون دیور شلوارهای جین سنگ شور شده ای را طراحی کرده اند که می توانید آن ها را انتخاب کنید یا اینکه به سراغ شلوار جین های طراحی شده به وسیله برند پرادا بروید که تن رنگی آبی را شامل می شوند و موجب می شوند ظاهر بسیار زیبا و خوبی را برای خود داشته باشید. بهتر است شلوار جین هایی را انتخاب کنید که بسیار کهنه به نظر می رسند و می توانند سبک بوهو را به خوبی نشان دهند.

ایجاد جنبه هنری در نوع لباس پوشیدن

سبک بوهو کلیه لباس هایی را که در مورد آن ها از خطاطی و چاپ و نوشته ها و کارهای گرافیکی استفاده شده است را شامل می شود. اگر تمایلی به پوشیدن لباس هایی با طرح های شلوغ ندارید می توانید کار خود را با استفاده از شال گردن هایی که دارای طرح های سنتی و زیبا بر روی خود هستند آغاز کنید و با این کار جذابیت خاصی به استایل خود بدهید.

استفاده از پیراهن های گلدار جایگزینی برای پیراهن های راه راه

مطمئنا همه به خوبی می دانید که پوشیدن پیراهن های راه راه به نوعی مسئولیت پذیری افراد را نشان می دهد اما بهتر است گاهی نوع لباس پوشیدن خود را تغییر دهید و خود را کمی راحت تر نشان دهید و برای این کار از پیراهن های گلدار مدلی متناسب با اندام خود را انتخاب کنید.

این گزینه به خوبی می تواند به عنوان گزینه ای مناسب به جای پیراهن های راه راه انتخاب شود و ظاهری مدرن و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. زمانی که از یک پیراهن گلدار در استایل خود استفاده می کنید سعی کنید خیلی منظم و اتو کشیده نباشید تا بتوانید سبک بوهو را به خوبی در استایل خود نشان دهید. در خصوص این مدل از پیراهن های مردانه همیشه باید دکمه سرآستین خود را باز بگذارید و در مورد یقه نیز بهترین حالت این است که دکمه ها را تا آخرین دکمه نباید بسته باشد.

استفاده از صندل چرم جایگزینی برای کفش کتانی

در روزهایی که هوا گرم است بهترین کار انتخاب صندل های چرمی می باشد که بهترین گزینه برای سپری کردن روزهای گرم سال است. اغلب افراد در کنار شلوار جین خود از صندل استفاده نمی کنند اما افرادی که این کار را انجام می دهند به نوعی می توان گفت اعتماد به نفس بسیار زیادی دارند و به تبعیت از سبک بوهو این کار را انجام می دهند. چرا که در سبک بوهو پوشیدن شلوار جین با کفش صندل یکی از موارد اصلی می باشد. برندهایی همچون پرادا و فندی توانسته اند طرح های مناسبی برای این سبک را طراحی نمایند تا بتوانید جذابیت ظاهری خود را ارتقا داده و برای استایل خود مدل های مناسبی با قیمت بسیار خوبی را بیابید.

در لباس پوشیدن بیخیالی را نشان دهید

بیخیالی در لباس پوشیدن یکی از موارد اصلی در سبک بوهو می باشد ولی افراد بسیار سخت می توانند این کار را انجام دهند و با دشواری می توانند استایل خود را به سبک بوهو درست کنند. برای اینکه بتوانید این اصل مهم سبک بوهو را انجام دهید بهتر است پیراهن خود را بر روی شلوار بیندازید و شال گردن خود را به شکلی نامرتب بر روی شانه های خود بگذارید.

پوشیدن لباس های راحت یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن دقت کافی داشته باشید. هرگز در این سبک از لباس پوشیدن جوراب نداشته باشید و ریش های خود را اجازه دهید بلند بماند. افرادی که تمایل دارند در لباس پوشیدن بیخیال باشند در صورت احساس شلختگی هم نباید به سراغ مرتب کردن لباس های خود باشند.

استفاده از زیورآلات

افرادی که از سبک بوهو در استایل خود استفاده می کنند در واقع نوعی زیباشناختی را نشان می دهند. افراد بسیاری هستند که از این تیپ به نام تیپ هنری نام می برند و به طور کلی سبک بوهو را یک تیپ هنری زیبا می شناسند. برای اینکه بتوانید سبک خود را تکامل ببخشید می توانید از زیورآلات مختلف استفاده کنید. دستبندهایی که از جنس چرمی هستند و یا از مهره های گوناگون در آن ها استفاده شده است و یا گردنبندهای گوناگون و کیف هایی که چرمی هستند می توانند زیبایی خاصی به استایل بوهوی شما بدهند.

ایجاد سبک بوهو در استایل می تواند ظاهری متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد و موجب می شود در مواقع بیکاری راحتی بیشتری را احساس کنید. استفاده از لباس های راحت در طول روز آرامش خاصی را به افراد تزریق می کند که همین مساله موجب می شود در طول روز بهترین احساس را داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *