#


روش های صحیح پوشیدن کت وشلوار مردانه

کت و شلوار مردانه
21 ژوئن 2017 بدون نظر 1085 بازدید

روش های صحیح پوشیدن کت وشلوار مردانه

روش های صحیح پوشیدن کت و شلوار مردانه

مردان بسیاری در سراسر دنیا هستند که در موقعیت های مختلفی اقدام به پوشیدن کت و شلوار می کنند اما اکثراً بدون اینکه بدانند چند خطا واشتباه را در مورد کت و شلوار پوشیدن شان تکرار می کنند.ما در این مقاله قصد داریم چند مورد از این خطاها واشتباهات رایج را برای شما عنوان کنیم پس این مقاله را تا انتها بخوانید.

۱ـ سایز اشتباه کت و شلوار

هنگامی که به خرید کت و شلوار می روید به اندازه آن خوب دقت کنید؛اگر کت و شلوار انتخابی شما به تن شما بزرگ ویا کوچک باشد هراندازه هم که زیبا و شیک باشد بر روی اندام شما نخواهد نشست وتیپ شما را بسیار زشت ونا زیبا نشان خواهد داد.

۲ـ توجه به دکمه های کت

زمانی که کت وشلوار خود را می پوشید باید بدانید نیازی نیست همه دکمه ها بسته شوند. اگر کت شما از مدل کت های دو دکمه بود بسته شدن دکمه اولی و اگر جزو مدلهای سه دکمه بود بسته شدن دکمه میانی آنهم زمانی که درحالت ایستاده قرار دارید کافی می باشد؛همیشه به خاطر داشته باشید بسته شدن دکمه ها در حالت ایستاده وفقط یک دکمه باعث میشود استایل شمازیبا تر به نظر برسد ولی همیشه به یاد داشته باشید زمانی که قصد نشستن دارید حتما تمام دکمه های کت را باز بگذارید.

۳ـ دقت در بلندی پاچه شلوار

آن هنگام که کت وشلواری را برای پوشیدن انتخاب میکنید به اندازه قد شلوار دقت کنید.شلواری اندازه ومناسب شما خواهد بود که به طور دقیق بالای کفش شما قرار بگیرد و به هیچ عنوان روی کفش شما نیفتد.پس بلندی شلوار را هرگز فراموش نکنید تا شلخته و نا مرتب به نظر نرسید.

۴ـ حذف تگ از روی کت

پس از اینکه کت وشلواری را خریدید تگی را که روی آستین کت وجود دارد جدا کرده وبا دقت وظرافت هرچه تمام تر کوکی را که برای وصل کردن چاک کت زده شده است را بشکافید تا کت شما تمیز ومرتب به نظر برسد.

۵ـ اندازه بودن سر آستین ها

هنگام امتحان وپوشیدن کت به قد وطول آستین توجه بسیاری داشته باشید تا اندازه شما باشد و هرگز روی دست شما نیفتد و کمی بالا تر از مچ دست شما قرار بگیرد.این کار موجب میشود تا شما خوش تیپ تر از آنچه هستید دیده شوید.

۶ـ ایجاد هماهنگی بین کراوات و پوشت

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

اگر از آن دسته مردانی هستید که به کراوات وپوشت اهمیت میدهید پس باید آنها را به گونه ای انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند نه شبیه هم.یکی از اشتباهات رایجی که مردان در مورد کت وشلوار خود انجام میدهند انتخاب کراوات وپوشت شبیه وست یکدیگر است درحالی که می توانند طرح هایی را انتخاب کنند که درعین زیبایی تکمیل کننده یکدیگر نیز باشد.پس سعی کنید به سراغ ست کراوات و پوشت نروید و عادت خود را در این زمینه عوض کنید.

۷ـ استفاده از جوراب ورزشی با کت وشلوار ممنوع

برخی از مردان به همراه کت وشلوار خود جوراب ورزشی می پوشند که جزو اشتباهات فاحش در این زمینه است. همیشه سعی کنید از جوراب های ساده برای ست کردن با کت وشلوار استفاده کنید و هرگز دور وبر جوراب های ورزشی برای یک تیپ کاملاً رسمی نروید.

۸ـ هنگام پوشیدن جلیقه گیره کراوات را فراموش کنید

یکی دیگر از کارهای غلطی که عمدتاً مردان به هنگام پوشیدن کت وشلوار انجام میدهند استفاده از گیره کراوات به همراه جلیقه است. از آنجا که کار جلیقه وکراوات شبیه به هم بوده وآنهم نگاه داشتن کراوات در محل خود است بنابراین استفاده هردوی آنها به طور همزمان اشتباه بزرگی به شمار می آید.پس توجه داشته باشید که از این پس هر دوی آنها را با یکدیگر و به طور همزمان به کار نبرید.

۹ـ ایجاد هما هنگی درست

در هنگام پوشیدن کت و شلوار توجه به هماهنگی بین رنگ کفش وکمربند و بند ساعت بسیار حائز اهمیت می باشد ولی بسیاری از مردان نسبت به این موضوع بسیار بی تفاوت بوده و هیچ اهمیتی به آن نمی دهند.

۱۰ـ اهمیت پوشیدن زیر پوش سفید

شما مجاز هستید که در زیر پیراهن خود زیر پوش نپوشید ولی اگر زیر پوشی که استفاده می کنید یقه گرد ویا رنگی مخالف رنگ پیراهن شما باشد وبه گونه ای باشد که از زیر پیراهن معلوم شود شما یک اشتباه دیگر را مرتکب شده اید. بنابراین همیشه سعی کنید به جای پوشیدن زیر پوش های رنگی یک زیر پوش سفید را انتخاب کرده ودر زیر پیراهن رسمی خود بپوشید.

رعایت تمام نکته هایی که برشمردیم موجب می شود شما یک استایل فوق العاده شیک ورسمی پیدا کنید و با پوشیدن کت وشلواری مناسب در مراسمات ومیهمانی ها همچون ستاره بدرخشید.رعایت این نکات ریز کار سختی نیست پس سعی کنید همواره آنها را به یاد داشته وهنگام خرید کت وشلوار لحاظ نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *