#


رسانه ای شدن لباس کریسمس ملانیا ترامپ بانوی اول کاخ سفید آمریکا

لباس کریسمس
1 دسامبر 2017 بدون نظر 1051 بازدید

رسانه ای شدن لباس کریسمس ملانیا ترامپ بانوی اول کاخ سفید آمریکا

رسانه ای شدن لباس کریسمس ملانیا ترامپ بانوی اول کاخ سفید آمریکا

ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور حال آمریکا دونالد ترامپ برای جشن های پیشواز کریسمس لباسی را پوشید که موجب شد این بانوی اول آمریکا بیش از پیش به عنوان یک چهره رسانه ای مطرح شود. بیش از خود او لباسش بود که به عنوان جدیدترین سوژه رسانه ای شناخته شد. کاربران بسیاری که از شبکه های مجازی استفاده می کنند در کنار رسانه های اجتماعی از لباس همسر ترامپ تعریف و تمجید بسیار زیادی کردند و این مساله نشان دهنده آن بود که این لباس تا چه میزان توانسته مورد توجه افراد و رسانه ها قرار بگیرد.

لباس کریسمس

لباس کریسمس

لباسی که ملانیا ترامپ در جشن هایی که به مناسبت استقبال از کریسمس برگزار می شود پوشیده بود به عنوان یک حاشیه انتخاب شد که رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی توجه بسیار زیادی به آن نشان داده اند و حول محور آن بحث ها و گفتگو های بسیاری به وجود آمده است و بسیاری از کاربران در مورد آن نظراتی را ابراز کرده اند.

آشنایی بیشتر با ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا

نامی که سابقاً ملانیا ترامپ داشته ملانیا کناوس بوده که طبق رسومی که در آمریکا وجود دارد پس از ازدواج با دونالد ترامپ که در حال حاضر رئیس جمهوری ایالت متحده آمریکا است نام خود را تغییر داده و هم اکنون با نام فامیلی ترامپ شناخته می شود. ملانیا ترامپ در تاریخ۲۶ آوریل سال۱۹۷۰ میلادی متولد شده است. ملانیا ترامپ سابقا به عنوان یک مانکن مطرح شناخته می شد و اصالتی اسلوونیایی آمریکایی دارد و در حال حاضر به عنوان بانوی اول آمریکا از او نام برده می شود.

لباس کریسمس

لباس کریسمس

ملانیا در تاریخ۲۲ ژانویه سال۲۰۰۵ میلادی با دونالد ترامپ ازدواج کرده است و همسر او پیش از آنکه به ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شود یک تاجر املاک بود که ثروت بسیار زیادی را از این شغل به دست آورده است. ملانیا قبلا در اسلوونی بوده و در سال۲۰۰۱ توانست اقامت دائم آمریکا را به دست بیاورد. پنج سال پس از اینکه مقیم آمریکا بود موفق شد از دولتمردان آمریکایی مجوز شهروندی آمریکا را دریافت نماید و از سال۲۰۱۷ نیز به عنوان بانوی اول ایلات متحده معرفی گردیده است.

ملانیا ترامپ دومین بانوی اول آمریکا پس از لوییزا ادمز است که در کشوری خارج از ایلات متحده به دنیا آمده و در حال حاضر توانسته به مقام بانوی اول این کشور انتخاب شود. لباسی که ملانیا ترامپ در جشن های استقبال از کریسمس پوشیده در عین سادگی خود بسیار زیبا و جذاب بوده و توانسته زیبایی این بانوی اول را بیش از پیش نشان دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *