#


جذابیت زنانه با پوشیدن لباس پائیزه مناسب

لباس پائیزه
1 نوامبر 2017 بدون نظر 1243 بازدید

جذابیت زنانه با پوشیدن لباس پائیزه مناسب

جذابیت زنانه با پوشیدن لباس پائیزه مناسب

با سرد شدن هوا همیشه یکی از دغدغه های زنان پوشیدن لباس های مختلف و نحوه ست کردن آن ها با یکدیگر می باشد.اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا به شما بگوئیم چه لباس هایی مناسب این فصل هستند و شما چگونه می توانید با پوشیدن لباس پائیزه استایل جذابی را برای خود درست کنید.

عوامل مهمی در انتخاب صحیح یک لباس دخالت دارند که باید هنگام انتخاب به آن ها دقت کافی داشت. عدم توجه به این فاکتورها باعث می شود نتیجه خوبی که مد نظرتان است به دست نیامده و ظاهر بدی از شما دیده شود. هنگام انتخاب یک لباس پائیزه باید به موقعیت و آب و هوا و حتی نوع مراسمی که قرار است در آن حضور یابید دقت بسیاری داشته باشید تا بتوانید بهترین ظاهر را برای خود درست کنید اما هیچ نگران نباشید چرا که با کمی دقت نظر و کمی هوشیاری می توانید به این مهم دست پیدا کنید.

لباس پائیزه

لباس پائیزه

اندام متنوع و لباس متناسب با آن

لباس مناسب اندام گلابی شکل

افرادی که دارای اندامی به شکل گلابی هستند بهتر است از پیراهن های کمردار استفاده نمایند. مسلما هر خانمی دوست دارد اندامی به شکل ساعت شنی داشته باشد اما گاهی این امکان برای تمام خانم ها به وجود نمی آید و هر خانمی اندام خاص خود را دارد. این خانم ها می توانند از پیراهن هایی که در قسمت کمر امکان اضافه کردن کمر بند وجود دارد استفاده کنند. پیراهن های ساده ای که در زمینه رنگ خود تک رنگ هستند با کمربندی که همرنگ پیراهن است باعث می شود اندام شما جذاب تر دیده شود.

تاثیری که کمربند در دید بهتر بدن دارد قابل انکار نیست این اکسسوری کارآمد باعث می شود قسمت وسط کمر شما باریک تر از پیش دیده شود و علاوه بر آن موجب می گردد اندام شما در دوبخش مجزا دیده شود. زمانی که از کمربندهای عریض استفاده می کنید در واقع کمر خود را باریک تر از همیشه نشان می دهید. در خصوص کفشی که بتواند با این ترکیب خوب دیده شود بهتر است به سراغ کفش های پاشنه بلند که رنگ متالیک دارند بروید و با پیراهن ساده خود یک ترکیب شیک و زیبا را خلق کنید.

تاپ و پیراهن هایی که حالت مجلسی دارند نیز می تواند در زیباتر نشان دادن شما موثر باشد سعی کنید دامن هایی که دارای رنگ تیره هستند برای خود انتخاب کنید تا باعث شود پائین تنه اندام شما لاغرتر دیده شود. این کار در زیبایی اندام شما موثر خواهد بود البته می توانسد بلوزهای طرح دار را نیز استفاده کنید به شرطی که آن ها را با دامن های میدی که دارای پلیسه هستند ترکیب کنید.

لباس پاییزه

لباس پاییزه

افراد ریز نقش و لباس مناسب اندام آنها

آن دسته از خانم هایی که دارای اندام ریزی هستند می توانند از بلوزهای حریر به همراه شلوارهای جین استفاده کنند. این دسته از خانم ها برای اینکه بتوانند قد خود را کمی بلندتر نشان دهند باید شلوار هایی که دمپای گشادی دارند را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که بلندی شلوار های دمپای شما به اندازه ای نباشد که بر روی زمین کشیده شود چرا که هم زود کثیف شده و خیلی زود پاره خواهد شد. خانم های ریز نقش بهتر است در خصوص استفاده از این شلوار ها از کفش های پاشنه بلند استفاده نمایند. در مورد پیراهن و بلوزی که استفاده می کنید باید به خاطر داشته باشید که بهترین حالت این است که درون شلوار خود جای دهید تا باعث بلندتر دیده شدن قد شما شود.

لباس مناسب خانم هایی که اندامی به شکل سیب دارند

خانم هایی که دارای اندامی به شکل سیب هستند بهتر است نوع پوشش خود را به گونه ای انتخاب کنند که باعث شود کمتر توجهات به سمت بالاتنه آن ها جلب شود و باید لباس هایی را انتخاب کنند که باعث شود دیگر قسمت های بدنشان بیشتر در معرض دید قرار بگیرد. برای اینکه بتوانند به این خواسته خود برسند بهترین راه پوشیدن دامن های میدی است که دارای طرح های جذاب بوده و قابلیت آن را دارند که با بوت های بلند ترکیب شده و یک استایل فوق العاده را برای شما به وجود بیاورند. اصولا دامن های بلند تاثیر بسیاری در لاغر نشان دادن افراد دارند و خانم هایی که اندام سیبی شکل دارند می توانند از این گزینه به نفع خود سود بجویند.

لباس پاییزه

لباس پاییزه

لباس مناسب افراد قد بلند

خانم هایی که قد بلندی دارند در انتخاب لباس خود باید کمی محتاط تر باشند چرا که پوشیدن لباس های تنگ که به اندام آن ها بچسبد باعث می شود بیش از اندازه بلند دیده شوند و این موضوع به هیچ وجه خوب نمی باشد. برای اینکه بلندی قدتان بیش تر دیده نشود بهتر است از پوشیدن لباس هایی که دارای رنگ های یکسان هستند خودداری نمائید.

زمانی که از لباس هایی با رنگ های مختلف استفاده می کنید در اصل باعث می شوید اندام تان زیباتر دیده شود. می توانید از تی شرت هایی که طرح های راه راه دارند به همراه شلوارهای جین استفاده کنید و یا کت هایی را انتخاب کنید که بلندی آستین آن ها تا مچ دست تان است. این موارد می توانند به عنوان لباس هایی ایده آل برای شما به حساب بیایند و اندام شمارا به دو قسمت تقسیم می کنند. استفاده از این ترکیب ها باعث می شود قد شما کوتاه تر از آنچه که هست دیده شود و اندامی خوش فرم را از شما به نمایش بگذارد پس در انتخاب لباس های متناسب با قد خود دقت بیشتری داشته باشید تا بتوانید استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید.

لباس پاییزه

لباس پاییزه

در نظر داشتن این موارد باعث می شود در مورد اندام مناسب خود بهترین انتخاب را داشته و قدم موثری برای خوشتیپ تر دیده شدن بردارید. انتخاب لباس مناسب برای هر اندامی ئدر داشتن یک استایل جذاب زنانه بسیار کمک کننده می باشد پس برای استایل خوب داشتن خود بیشتر وقت گذاشته و به خود اهمیت بیشتری داده و هر لباسی را برای پوشیدن انتخاب نکنی

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *