#


برند لانوین کهن ترین برند لاکچری جهان

برند لانوین
23 اکتبر 2017 بدون نظر 1411 بازدید

برند لانوین کهن ترین برند لاکچری جهان

برند لانوین کهن ترین برند لاکچری جهان

جین لانوین در سال ۱۸۸۹ میلادی تصمیم گرفت یک شرکت را در حوزه کاری لباس های زنانه و عطر تاسیس کند. او توانست کمپانی لانوین را در فرانسه پایه گذاری کند که به عنوان یک برند چند ملیتی شناخته می شود که در طول صد سال گذشته افراد بسیاری به عنوان مالک و طراح برای این برند لاکچری فعالیت کرده اند.

عمده زمینه فعالیتی لانوین در طراحی و تولید لباس زنانه و عطر و همچنین تولید محصولات زیبایی می باشد. لانوین در میان برندهای دیگر به نام کهن ترین برند لاکچری جهان شناخته می شود و محصولات با کیفیت و خوبی را در کارنامه تولیدی خود داشته است. امروز می خواهیم گوشه ای از تاریخ این برند معروف را مرور کنیم و با محصولات آن بیشتر آشنا شویم.

برند لانوین

برند لانوین

جین لانوین که موسس برند لانوین می باشد متولد سال ۱۸۶۷ میلادی در شهر پاریس است. جین در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در کنار خیاط های مختلفی گذراند تا بتواند آموزش های لازم را دریافت کند. جین لانوین پس از گذراندن دوره های آموزشی و یاد گیری اصول و قوانین خیاطی در سن بیست و دو سالگی موفق شد خانه مد را برای خود بازگشایی کند. جین بیست و هشت سال داشت که با یک اشراف زاده ایتالیایی ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام ماری بلانش شد.

زمانی که جین لانوین در سال ۱۹۴۶ میلادی در گذشت دختر او ماری بلانش توانست به عنوان مدیر این برند معروف انتخاب شود و جانشینی مادرش را برعهده گرفت و کارهای مدیریتی این برند را انجام می داد. جین لانوین همیشه لباس های زیبایی را برای دختر خود طراحی کرده و میدوخت که همین امر باعث شد افراد ثروتمند پاریس از این سبک لباس ها خوششان بیاید و لباس هایی را به جین لانوین سفارش بدهند که تعداد این سفارشات هر روزه افزایش پیدا می کرد و موجب شد برند لانوین روزبه روز معروف تر و ثروتمند تر شود و جایگاه بالایی در بین برندهای دیگر داشته باشد.

برند لانوین

برند لانوین

سال ۱۹۲۴ زمانی بود که برند لانوین تصمیم گرفت یک خط تولید برای عطر افتتاح کند که تولیدات معتبر عطر موجب شد لانوین به یک برند مشهور در سراسر جهان تبدیل شود. برند لانوین پس از درگذشت جین لانوین به مدت دوازده سال تحت مدیریت ماری بلانش قرار داشت اما زمانی که ماری هم فوت کرد به خاطر نداشتن هیچ فرزندی این برند جهانی به پسر عموی جین یعنی ایو لانوین واگذار شد.

در سالهای میانی دهه شصت میلادی بود که کمپانی لورآل با خرید حق مالکیت برند لانوین این برند را به عنوان یکی از زیر مجموعه های خود کرد و سال ۱۹۸۹ زمانی بود که برند لانوین به عنوان سهامی عام درآمد و ارزش آن چیزی در حدود دویست و ده میلیون پوند تعیین شده است. برند لانوین در سال ۲۰۱۳ به عنوان تنها برند یشناخته شد که لباس های ورزشی باشگاه آرسنال را تولید می کند.

بوشرا جارر در این سال ها سمت طراح محصولات لانوین را داشته و لباس های بسیار زیبایی همچون تاکسیدو های زنانه را طراحی کرده است. البته علاوه بر تاکسیدو بوشرا جارر کت های زیبایی را نیز در لیست طرح های تولید شده لانوین دارد که یکی از بهترین و شیک ترین محصولات این کمپانی به شمار می آید.

برند لانوین

برند لانوین

برند لانوین از گذشته تا کنون توانسته طرح های زیبایی را برای افراد تولید کند و در بین جوانان از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. این برند هم اکنون نیز در زمینه عطرو لباس های زنانه تولیدات بسیار مرغوب و باکیفیتی را عرضه کرده است که باعث می شود هر فردی که به دنبال جذابیت و شیک پوشی است با استفاده از این محصولات به اهداف خود برسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *