#


جذابیت پوست برنزه با رنگ های روشن

پوست برنزه
26 می 2017 بدون نظر 1083 بازدید

جذابیت پوست برنزه با رنگ های روشن

جذابیت پوست برنزه با رنگ های روشن

افرادی که عاشق برنزه کردن هستند فصل تابستان برایشان بسیار مجبوب و دلنشین است که سعی می کنند از شرایط این فصل به بهترین شکل ممکن استفاده کنند . اگر شما هم جزو طرفداران برنزه کردن هستید و پوستی برنزه و زیبا دارید باید بدانید که کدام یک از

پوست برنزه

پوست برنزه

رنگ ها برای لباس شما مناسب تر است . ما رنگ هایی را به شما معرفی می کنیم که در صورت نارضایتی از برنزه شدنتان جلوه بهتر و زیباتری به پوست شما خواهد داد .

 

رنگ های دریا

هر طیفی از رنگ آبی مکمل رنگ پوست برنزه است و آن را کامل تر و زیباتر نشان می دهد . استفاده از تن های فیروزه ای و آبی مایل به سبز در بیشتر نشان دادن میزان برنزگی بسیار مؤثر است .

رنگ صورتی مرجانی

برای اینکه بتوانید سایه ای گرم و سرخ به پوست برنزه شده خود بیافزایید می توانید از طیف رنگی گرم صورتی و مرجانی استفاده کنید .

رنگ های مرکبات

به کارگیری رنگ های زرد لیمویی ، سبز لیمویی ، نارنجی پرتقالی که رنگ های تند و مختص تابستان هستند باعث می شوند پوست برنزه شما سالم تر و درخشان تر جلوه گر باشد . پس حتماً از این رنگ ها هم استفاده کنید تا بیشتر و بهتر دیده شوید .

رنگ سایر میوه ها

استفاده از رنگ های قرمز هندوانهای ، بنفش شاتوتی و هلویی که از رنگ های مورد علاقه و دوست داشتنی خانم ها هستند به علت تن صورتی که در خود دارند موجب ایجاد تضاد زیبایی با پوست برنزه شماخواهد شد .پس آن ها را نیز در لیست رنگ های مورد استفاده خود قرار دهید .

رنگ سفید

پوست برنزه

پوست برنزه

با وجود اینکه سفید درخشان یک رنگ عالی برای پوست هایی با تن سرد است اما بی رنگی آن باعث تیره تر شدن رنگ واقعی پوست می شود . بنابراین یکی از زیباترین رنگ هایی که پس از برنزه کردن می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و پوستتان زیباتر جلوه کند رنگ سفید است .

همیشه انتخاب رنگ لباس برای افراد با پوست روشن بسیار آسان تر از افراد با پوست سبزه است . اگر افراد سبزه انتخاب درستی داشته باشند یک برنزه  زیبا به نظر خواهند آمد ولی اگر انتخاب صحیحی نداشته باشند سیاه سوخته دیده می شوند .

انتخاب رنگ برای افراد سبزه

گرم بپوشید

اصولاً به ندرت دیده می شود که افراد با پوست سبزه تُن پوست سرد داشته باشند . با این احتساب احتمالاً رنگ های سرد تناسب خوبی روی پوستتان نخواهند داشت . به عنوان مثال اگر یک مانتوی آبی که رنگ سرد است انتخاب کرده اید حتماً در کنار آن از رنگ های گرم همچون شال قرمز استفاده کنید که سردی آن را خنثی کند تا چهره تان بی روح و کدر به نظر نرسد .

بهترین رنگ برای پوست های سبزه رنگ های گرمی مثل نارنجی ، قهوه ای و زرشکی هستند .

تند بپوشید

پوست برنزه

پوست برنزه

رنگ های تند و روشن همان قدر که به سفیدها می آید به پوست های سبزی نیز می آیند . پس از اینکه رنگ زرد یا سبز چمنی و یا نارنجی جیغ بپوشید هیچ ترس و نگرانی نداشته باشید . توجه داشته باشید که رنگ های جیغ بیشتر از رنگ های مات به شما می آیند بنابراین هرگز به سراغ رنگ های چرک و مات نروید .

رنگ های خنثی را به تنهایی نپوشید

همیشه سعی کنید رنگ های سفید ، سیاه ، خاکی ، کرم و بژ را با اینکه بسیار خوب هستند هرگز به تنهایی نپوشید . بهترین ایده ای که می توانیم بدهیم این است که تکه اصلی لباس را با رنگ خنثی انتخاب کرده و اکسسوری های رنگی و تند را به آن ها اضافه کنید .

تیره و روشن را ترکیب کنید

سعی کنید از ترکیب تیره و روشن استفاده کنید تا کنتراست پوست شما با سیاه و سفید مشخص شود و جذاب تر دیده شود . با استفاده از این روش مشخص می گردد که پوست شما سیاه نیست بلکه برنزه است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *