#


اصول و قواعد انتخاب لباس عروس

18 دسامبر 2017 بدون نظر 1597 بازدید

اصول و قواعد انتخاب لباس عروس

اصول و قواعد انتخاب لباس عروس

مسلما برای هر خانمی انتخاب لباس عروس به عنوان یک گزینه بسیار مهم شناخته می شود. اگر شما نیز به عنوان یک تازه عروس قصد انتخاب لباس عروس دارید سعی کنید تنها به دیدن ژورنال ها بسنده نکنید. برخی از عروس خانم ها برای انتخاب این لباس مهم حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهند و استرس این را دارند که لباس انتخابیشان مناسب اندام آن ها خواهد بود یا خیر.

در این مطلب قصد داریم چند نکته مهم و کلیدی را در خصوص انتخاب لباس عروس عنوان کنیم تا با استفاده از آن بتوانید انتخاب خوبی داشته و لباس مورد علاقه خود را به راحتی انتخاب نمائید و در رویایی ترین شب زندگی خود آن را بپوشید.

ـ همراه داشتن کفش به هنگام پرو لباس

یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب لباس عروس باید به آن توجه بسیار داشته باشید به همراه داشتن کفش های عروسی است. کفشی را که قرار است با لباس عروس خود بپوشید به همراه داشته باشید و در هنگام پرو لباس آن را به پا کنید تا بتوانید قد دامن خود را متناسب با آن انتخاب نمائید. قد دامن لباس عروس به کفشی که پوشیده می شود بستگی دارد پس بهتر است این مورد را هرگز فراموش نکنید.

ـ توجه به قد در انتخاب لباس عروس

هنگامی که برای انتخاب لباس عروس اقدام می کنید حتما به قد خود نیز توجه داشته باشید و متناسب با آن مدلی را برگزینید. خانم های قد بلند بهتر است در مورد لباس عروس خود به سراغ مدل هایی نروند که بر روی آن ها از تزئینات عمودی استفاده شده است. البته لباس های یقه ایستاده که دارای آستین های بلندی نیز هستند برای این دسته از خانم ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که موجب می شود قد آن ها بیش از اندازه بلند دیده شود و اصلا ظاهر خوبی را برای آن ها به همراه نخواهد داشت.

خانم هایی هم که دارای قد کوتاهی هستند بهتر است به جای استفاده از لباس هایی با دامن بزرگ به سراغ مدل های دیگر بروند. پوشیدن لباس عروسی که دامن ان پف بسیار زیادی دارد موجب می شود تا اندام آن ها کوتاه تر دیده شود و این مساله برای ظاهر آن ها اصلا جالب نخواهد بود.

خانم های قد بلند به راحتی می توانند به سراغ لباس عروس هایی که به مدل پرنسسی هستند رفته و این مدل را برای خود انتخاب نمایند. دامن پف دار این مدل از لباس های عروس موجب می شود تا قد بلند افراد کمی کوتاه دیده شود و این مساله در زیباتر دیده شدن عروس خانم ها بسیار موثر خواهد بود.

دیدی فراتر از ژورنال داشته باشید

زمانی که قصد انتخاب لباس عروسی مناسب را دارید تنها به دیدن ژورنال های مختلف بسنده نکنید و با توجه به اندامی که دارید مدل های مختلف را امتحان نمائید. مسلما هر فردی در اندام خود دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری می باشد که با توجه به آن ها می تواند لباس عروس زیبایی را برای خود انتخاب نماید. برای اینکه بتوانید ضعف و قوت اندام خود را بپوشانید بهتر است از یک خیاط کمک بگیرید تا لباسی که به تن می کنید تناسب کاملی با اندام شما داشته باشد.

انتخاب رنگ هایی به غیر از سفید

از گذشته تا کنون شنیده ایم که لباس عروس باید سفید و اغلب عروس خانم ها با این طرز فکر به سراغ لباس عروس هایی می روند که رنگ آن ها سفید است. بهتر است لباس عروس های دیگر را نیز امتحان کنید . لباس عروس هایی هستند که به رنگ کرم و بژ و نباتی می باشند و مورد علاقه افراد بسیاری نیز هستند. خانم های جوانی که تمایل دارند خاص و تک به نظر برسند می توانند از این رنگ ها نیز در مورد لباس عروس خود استفاده نمایند و متفاوت از دیگران دیده شوند.

پوشیدن لباس عروس دنباله دار

برخی از لباس عروس ها هستند که به خاطر دنباله خود بسیار جذاب تر از دیگر مدل ها دیده می شوند. عروس خانم هایی که مراسم آن ها در فضاهای بارانی و برفی برگزار می شود بهتر است در خصوص دنباله لباس خود به سراغ مدل هایی بروند که به راحتی قابلیت جدا شدن از لباس را دارد بدون اینکه چیزی از جذابیت لباس کاسته شود. استفاده از لباس هایی با این قابلیت موجب می شود دیگر مجبور به پوشیدن لباسی با دنباله کثیف نباشید و زمانی که وارد سالن می شوید لباس شما زیبایی خود را با اتصال مجدد دنباله آن نشان خواهد داد.

لباس عروس مناسب خانم های درشت هیکل

عروس خانم های جوانی که دارای اندام درشتی هستند بهتر است در مورد لباس عروس خود به سراغ مدل هایی بروند که داراری یقه دکلته هستند که این مدل از یقه ها بهتر است به شکل قلبی باشد. این مدل از یقه ها که دارای برش های نامتقارن در بخش کمری آن است می تواند اندام این دسته از خانم ها را متعادل تر نشان داده و موجب شود تا استایل آن ها زیباتر به نظر برسد.

لباس عروس مناسب خانم های کمر باریک

برخی از خانم ها هستند که دارای کمر باریکی بوده و به تناسب آن شانه های باریکی نیز دارند. لباس عروس هایی که دارای یقه هفت هستند و بدون آستین می باشند می تواند گزینه مناسبی برای این خانم ها باشد. این دسته از خانم ها می توانند دامن هایی که طرح های شلوغی بر روی آن ها استفاده شده است را انتخاب نمایند و مطمئن باشند استایل زیبایی را خواهند داشت.

خانم های لاغر اندام در مورد انتخاب لباس عروس خود می توانند از مدل های متنوعی که در بازار وجود دارد یکی را انتخاب نمایند ولی انتخاب لباس هایی در اولویت قرار دارد که بتواند زیبایی اندام این دسته از خانم ها را به زیبایی نشان دهد.

خانم های لاغر اندام بهتر است که در انتخاب اول به سراغ لباس عروس های مدل ماهی بروند. لباس عروس مدل ماهی از بالا تا پائین بسیار تنگ می باشد و می تواند به زیبایی بر روی اندام خانم های لاغر بنشیند. لباس مدل ماهی از آنجایی که از قسمت زانو به پائین کمی گشاد می شود موجب می شود تا پاها در زیر آن مخفی شده و زیبایی لباس را بیشتر نشان دهند.

عروس خانم هایی که تا به حال لباس دکلته نپوشیده اند بهتر است حالا هم این کار را نکنند و در انتخاب لباس عروس خود ریسک نرکده و لباسی را انتخاب نمایند که با استایل آن ها تناسب و هماهنگی جالبی را داشته باشد. اندازه بودن لباس نکته ای است که هرگز نباید ساده از کنار آن گذشت چرا که لباس اندازه موجب می شود تا استایل شما جذاب تر دیده شود و تاثیر مثبت بسیاری بر ظاهر شما خواهد گذاشت.

اگر قرار است لباس عروس خود را خریداری نمائید بهتر است به فروشگاه هایی مراجعه کنید که خیاط مخصوص خود را نیز دارند تا در صورت بروز مشکل در لباس تان بتواند آن را به راحتی بر طرف نماید. خیاط هایی که در فروشگاه های لباس عروس حضور دارند می توانند با دیدن شما و اندازه گیری های دقیق راهنمایی های کلی برای انتخاب لباس مناسب را داشته باشند. در این صورت دیگر مجبور نیستید وقت خود را به دنبال لباس عروسی مناسب اتلاف نمائید.

سعی کنید بودجه را نیز در نظر بگیرید

هنگام انتخاب لباس عروس به بودجه ای که قرار است پرداخت نمائید توجه کافی داشته باشید. اگر می خواهید کمتری هزینه را داشته باشید به سراغ لباس عروس هایی بروید که یکبار پوشیده شده اند و هزینه آن ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اگر لازم باشد در مورد لباس عروس خود تغییراتی را به وجود بیاورید این مدل از لباس ها بهترین گزینه خواهند بود و مجبور نیستید هزینه بسیار زیادی را پرداخت نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *