#


استایل رسمی و شیک با انتخاب پوشت مناسب

استایل رسمی
31 اکتبر 2017 بدون نظر 1355 بازدید

استایل رسمی و شیک با انتخاب پوشت مناسب

استایل رسمی و شیک با انتخاب پوشت مناسب

در مراسم های رسمی و یا عروسی ها یکی از مهمترین اکسسوری هایی که مردان اغلب به همراه دارند دستمال جیبی یا همان پوشت می باشد. انتخاب درست و به جای یک پوشت نیازمند رعایت اصلی است که تقریبا افراد کمی پیدا می شوند که این اصول و قواعد را رعایت کنند. در این مقاله قصد داریم در خصوص انتخاب صحیح پوشت اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید با در نظر گرفتن آن ها از استایل رسمی و جذاب خود لذت کافی را ببرید.

اگر در یک مراسم عروسی به ساقدوش های داماد دقت کنید می بینید که تمام سعی خود را کرده اند تا به مانند داماد لباس بپوشند و بیشترین وجه شباهتی که در بین آن ها دیده می شود انتخاب یک سبک پوشت است. اگر شکل سنتی این تشابه را ببینید متوجه می شوید که بیشترین تشابهی که بین داماد و ساقدوش هایش به وجود می آید به دلیل انتخاب کراوات و پوشت یک شکل می باشد. امروزه داماد و افرادی که به عنوان ساقدوش او انتخاب می شوند سعی می کنند لباس های خود را از یک مکان تهیه نمایند تا فقط در رنگ لباس با هم تفاوت داشته باشند.

یکی از کمپانی های بزرگی که در زمینه تولید اکسسوری ها تخصص داشته و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده ها به شمار می آید کمپانی رمپلی می باشد. این کمپانی عظیم در طول سال ها تلاش و فعالیت خود سعی کرده الگوهای مناسبی را برای تهیه کراوات و پوشت عرضه کند. این شرکت در مورد طرح های اصلی که برای دستمال جیبی استفاده می کند اصولا به سراغ کارهای هنری معروفی که در سراسر جهان وجود دارد رفته و از آن ها الهام می گیرد.

استایل رسمی

استایل رسمی

داشتن پوشت مناسب یکی از مهمترین و الزامی ترین اکسسوری هایی است که در مراسم عروسی و یا یک مراسم رسمی باید به همراه داشته باشید. در انتخاب پوشت مناسب باید نکاتی از جمله جنس پوشت و لباس و رنگ مناسب با آن را در نظر بگیرید. یکی از بهترین جنس هایی که در تولید پوشت به کار می رود و باعث می شود شما احساس خوبی نسبت به انتخاب خود داشته باشید ابریشم می باشد. پوشت های ابریشمی این خاصیت را دارند که طرح های زیبایی بر روی آن ها چاپ می شود و شما می توانید به جای استفاده از پوشت هایی که به صورت تک رنگ موجود هستند از جنس های ابریشمی استفاده کنید.

هماهنگی بین پوشت و دیگر لباس ها

هنگامی که از پوشت در استایل خود استفاده می کنید می توانید از کراوات و یا پاپیون در کنار آن استفاده کنید البته هیچ الزامی در این کار نیست و این امکان برای شما وجود دارد که پوشت را بدون این اکسسوری ها هم به کار بگیرید؛ در خصوص استفاده از پوشت به همراه کراوات یا پاپیون دقت داشته باشید که از یک رنگ واحد برای آن ها استفاده نکنید. می توانید تناسب رنگ را به جا آورید ولی به خاطر داشته باشید که نباید رنگ آن ها یکی باشد.

استایل رسمی

استایل رسمی

طرح های مناسب پوشت

در مورد پوشت هایی که دارای طرح های ساده هستند بهتر است از تازدن به شکل ساده استفاده نمائید اما در خصوص پوشت هایی که از طرح های شلوغ در تولید آن ها استفاده شده است باید تاهایی شلوغ و درهم بزنید تا بتواند جذابیت فوق العاده خود را نشان دهد. دستمال جیبی هایی که دارای حاشیه هستند باید به صورت گلبرگی تا زده شوند تا نما و جلوه بیشتری از خود نشان دهند. استفاده از تای مناسب در مورد پوشت های متنوع باعث می شود جذابیت بیشتری در استایل شما به وجود بیاید و این امر یکی از مهمترین عوامل شیک پوشی به شمار می رود.

سایز مناسب دستمال جیبی

در خصوص پوشتی که مناسب ترین گزینه برای انتخاب باشد باید نام پوشت های ابریشمی را بیاوریم که دارای اندازه های چهل و دو تا چهل و پنج سانتی متر است و شکل مربع را دارا می باشد. در مورد دستمال جیبی این بهترین اندازه ای است که می توانید انتخاب کنید. اندازه این دسته از پوشت ها به گونه ای است که نه باعث ایجاد برآمدگی در جیب شما می شود و نه به قدری کوتاه است که به درون جیب کت شما سر بخورد و باعث می شود در هنگام استفاد از این دستمال ها خیال راحتی داشته باشید.

استایل رسمی

استایل رسمی

نحوه صحیح تا زدن پوشت

در خصوص پوشت هایی که زمینه آن ها سفید است و آن را به همراه یک پیراهن تیره مورد استفاده قرار می دهید سعی کنید به هنگام تا زدن نوک های تیزی را برای آن به وجود بیاورید. در مورد پوشت هایی که به شکل مربع هستند شما می توانید مدل های متنوع تازدن به صورت نوک تیز را به کار ببرید. استفاده از مدل های نوک تیز در تازدن دستمال جیبی باعث می شود زیبایی این دستمال ها بیشتر به چشم بیاید و جذابیت استایل شما را ارتقا دهد.

کمپانی رمپلی یک ایده جدید را ارائه کرده است و بر طبق آن خدمات ویژه ای را به مشتریان خود می دهد. این کمپانی هر طرحی که مورد علاقه داماد است را بر روی پارچه ای که خود او انتخاب کند چاپ خواهد کرد. این کمپانی تاریخ و جزئیات دیگری را که مخصوص عروسی فرد است بر روی پارچهای که مورد علاقه او است چاپ می کند و با این کار باعث می شود که داماد از بهترین شب زندگیش یک یادگاری ویژه را داشته باشد.

برای انتخاب یک پوشت مناسب باید به دنبال رنگی باشید که به عنوان مکمل برای کراوات یا پاپیون به کار رود. برای اینکه بتوانید تیپ و ظاهر خود را شیک پوش تر نشان دهید می توانید از پوشت هایی که دارای طرح های ترکیبی هستند استفاده کنید اما توجه داشته باشید طرح های ترکیبی موردی را انتخاب نکنید که هیچگونه سازگاری ای با دیگر لباس ها و کراوات شما نداشته باشد. بهترین کار این است که از طرح های سازگار استفاده کنید. اگر کراواتی که به کار می برید یک طرح هندسی دارد که به شکل بزرگی دیده می شود در مورد پوشت باید به سراغ طرحی بروید که گل و طرح های کوچک تری داشته باشد ولی در زمینه رنگی با رنگ کراوات شما هماهنگ باشد.

استایل رسمی

استایل رسمی

ترجیحا سعی کنید از پوشت هایی که دارای رنگ یک شکل با کراوات تان است دوری کنیدچرا که ترکیب جالبی به وجود نخواهد آورد و باعث می شود هیچ کدام از این اکسسوری ها نتواند زیبایی خود را نشان دهد. کارشناسان عرصه مد به شدت با استفاده از پوشت یک رنگ با کراوات و پاپیون مخالف هستند و این کار را یک روش قدیمی و نامناسب می دانند. در خصوص اندازه ای هم که می توانید انتخاب کنید همانطور که پیش تر گفته شد بهترین انتخاب دستمال جیبی های مربعی شکل است که به زیبایی در جیب شما قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *