#


استایلی متفاوت و زنانه با استفاده از سبک های رسمی متنوع

14 ژانویه 2018 7 نظر 2413 بازدید

استایلی متفاوت و زنانه با استفاده از سبک های رسمی متنوع

استایلی متفاوت و زنانه با استفاده از سبک های رسمی متنوع

هیچ فرقی ندارد مهمانی که به آن دعوت شده اید یک مجلس کاملا رسمی است یا میهمانی ای که بسیار ساده برگزار شده است. مهم نیست قرار است در یک مجلس عروسی حضور داشته باشید و یا اینکه به یک دورهمی ساده می روید همیشه اولین سوالی که از جانب افرد مطرح می شود این است که لباس چی بپوشند و دغدغه انتخاب لباس یکی از مهمترین مشکلاتی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند.

برای اینکه بتوانید تیپ مجلسی خوبی برای مراسم های مختلف داشته باشید باید نکات و قواعدی را مد نظر قرار داده و از آن ها پیروی کنید تا بتوانید استایلی زیبا را از خود نشان دهید. توجه به اصول و قواعد مخصوص لباس پوشیدن موجب می شود تا سبکی خاص از لباس پوشیدن را نشان دهید و این مساله در افزایش جذابیت شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

قواعد ساده برای ایجاد استایل رسمی متفاوت و زنانه

استفاده از لباس های ساده و کلاسیک اما جلوه گر

ساده ترین کاری که می توانید برای رفتن به یک مجلس عروسی انجام دهید این است که پیراهنی ساده و مشکی را برای پوشیدن انتخاب کنید. اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این کار به هیچ وجه سبکی خاص از لباس پوشیدن شما را نشان نخواهد داد. در خصوص لباس های مجلسی و پیراهن هایی که قصد انتخاب آن ها را دارید ترجیحا باید به سراغ مدل هایی بروید که بر روی آن ها از طراحی های خاصی استفاده شده است.

لباس انتخابی شما باید به شکلی قرینگی را به خوبی نشان دهد و بر روی آن از عنصری خاص و منحصر بفرد همچون سنگ دوزی های خاص استفاده شده باشد. اگر قصد انتخاب و پوشیدن لباس های براق خود را دارید می توانید آن ها را در میهمانی های شبانه مورد استفاده قرار دهید. این موضوع باعث می شود از وجود نگین ها و جزئیاتی که بر روی لباس هایتان وجود دارد نهراسیده و آن ها را برای میهمانی های شبانه در نظر بگیرید.

پارچه هایی که دارای درخشندگی هستند و یا پیراهن هایی که پشت آن ها باز است به همراه یقه های متنوع می تواند سبکی خاص از لباس پوشیدن را برای شما ایجاد کنند و موجب شوند تا خوش استایل دیده شوید. می توانید پیراهن هایی با قد بلند و ماکسی را برای پوشیدن انتخاب کنید ولی این نکته را باید به خاطر داشته باشید اگر به دنبال پوشیدن لباس های کوتاه هستید باید این نکته را به خاطر داشته باشید که دامن شما نباید بلند از زانو باشد و محل قرار گیری لبه دامن باید درست در بالای زانوی شما قرار بگیرد. متخصصان مد معتقدند دامن و پیراهنی که پنج سانتی متر بالاتر از زانوی شما باشند نمی توانند گزینه ای مناسب برای پوشیدن در یک میهمانی رسمی به شمار بیایند پس بهتر است در انتخاب دامن آن دقت فراوانی داشته باشید.

به کار گیری از دامن و شلوار در استایل مجلسی

برای اینکه بتوانید در مجالس رسمی بسیار مهم همچون مجلس عروسی حضور پیدا کنید الزاما نباید از پیراهن های رسمی و یا کت و شلواری که حالت مجلسی دارد استفاده نمائید. می توانید به جای آن ها به سراغ بلوزها و شومیزهای شیک رفته و آن ها را به همراه شلواری مناسب بپوشید. در خصوص این ترکیب ها باید به هماهنگی آن دو و سایز و اندازه درست آن ها توجه کنید تا بتوانید طرحی زیبا و ایده آل را برای خود به وجود بیاورید.

در خصوص انتخاب بلوزها و شومیزهای مجلسی و شیک باید دقت بسیاری به خرج دهید و آن هایی را انتخاب کنید که دارای جزئیات خاص باشند. یکی از این جزئیات خاص می تواند سنگ دوزی های موجود بر روی لباس ها باشد و یا دوخت های برجسته و طرح هایی که به وسیله پارچه های لطیفی همچون حریر بر روی شومیزها وجود دارد موجب می شود تا این دسته از لباس ها بتوانند به عنوان گزینه ای ایده آل برای پوشیده شدن در مجالس رسمی مناسب شناخته شوند.

اگر به پوشیدن تاپ و بلوز علاقه دارید می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد. برخی از لباس هایی که دارای آستین های خاص است می تواند گزینه ای مناسب برای پوشیدن در مجالس رسمی به شمار برود. سعی کنید در انتخاب لباس به سراغ مواردی بروید که دارای طرحهای خاصی بر روی خود هستند و می توانند سبک خاصیاز لباس پوشیدن را برای شما نشان بدهند.

اصول صحیحی انتخاب دامن

اصل نخست: در هنگام انتخاب دامن مناسب برای مجالس رسمی باید به مانند پیراهن ها مدل هایی را انتخاب کنید که یا زیر زانو قرار بگیرند و یا اینکه مدل هایی را انتخاب کنید که کمی بالاتر از زانوهایتان بایستد. این مدل از دامن ها گزینه ای بسیار مناسب به شمار می روند و می توانند استایلی زیبا را برای شما به وجود بیاورند.

اصل دوم: در خصوص ست مجلسی مناسب برای خود می توانید از دامن هایی که دارای فرم راسته هستند استفاده نمائید و آن را به همراه بلوزهای کوتاهی به کار بگیرید. در خصوص رنگ این دامن ها می توانید به سراغ رنگ مشکی ساده بروید و یا رنگ های ساده دیگری را انتخاب کنید که بتواند با قسمت بالاتنه شما تناسب خوبی را به وجود بیاورد. استفاده از این ترکیب های هماهنگ می تواند استایل زیبایی را برای شما ساخته و شما را زیباتر نشان دهد.

اصل سوم: اگر لباس مجلسی که انتخاب کرده اید دارای طرح های زیاد است و بسیار شلوغ به نظر می رسد می توانید دامن هایی را انتخاب کنید که ساده هستند. می توانید در کنار این سبک از لباس های خود دامن هایی با پارچه مخمل را انتخاب کنید و استایلی زیبا و منحصر بفرد را برای خود به وجود بیاورید.

اصل چهارم: در خصوص انتخاب شومیزهای ساده این امکان برای شما فراهم است که دامن هایی با جزئیات براق و درخشنده همچون پولک و سنگ دوزی شده را انتخاب کنید. دامن هایی که دارای تکه دوزی های توری هستند نیز می تواند گزینه ای مناسب برای شما به شمار بیاید. از آنجایی که این مدل از دامن ها حالت مجلسی تری دارد نمی توان آن را گزینه ای مناسب برای دختران جوان دانست.

انتخاب شلوار و اصول مهم در مورد آن

اگر تمایل دارید ست لباس مجلسی تان تکمیل شود بهتر است شلواری مناسب را انتخاب کنید. در این مورد باید به سراغ شلوارهایی بروید که رسمی تر دیده می شوند و می توانند ایده ای خوب و مناسب برای استایل تان به شمار بیایند. در این خصوص بهتر است به سراغ شلوارهای لی و کتان و شلوارهای جین خود نروید و بر روی گزینه های بهتری بیاندیشید.

برای اینکه بتوانید شلواری مناسب با شومیز و بلوز رسمی خود انتخاب کنید می توانید به سراغ شلوارهای پارچه ای بروید که فرم آزادی دارند و کمی چین دار به نظر می رسند و یا شلوارهای پارچه ای را انتخاب کنید که فرم نیمه جذبی دارند و می توانند گزینه ای مناسب برای استایل مجلسی شما به شمار بروند.

هیچ لزومی ندارد در خصوص شلوار مناسب برای خود به سراغ رنگ مشکی بروید بلکه می توانید با در نظر گرفتن رنگ زمینه ای که برای بالاتنه خود استفاده کرده اید مدل مناسبی را انتخاب کنید. البته می توانیداز رنگ هایی که به عنوان تکمیل کننده بالاتنه شما هستند نیز کمک بگیرید. اگر از رنگ های زیادی در استایل خود استفاده کنید تیپ خود را به سمت جوان تر دیده شدن سوق می دهید به همان میزان هم موجب می شوید تیپی غیر رسمی داشته باشید. توجه به تمام این موارد موجب می شود تا استایلی مجلسی و متفاوت را برای خود به وجود بیاورید و زیبا تر و جذاب تر دیده شوید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *