#


از دید خانم ها جذاب باشید

جذاب
4 آوریل 2017 بدون نظر 1089 بازدید

از دید خانم ها جذاب باشید

از دید خانم ها جذاب باشید

آقایان باید بدانند که چگونه لباس بپوشند تا از دید خانم ها جذاب باشند، با ما باشید تا آن ها را با هم دیگر بررسی کنیم.

خریدن کتی که خوش دوخت است :

اگر مناسبت خاصی پیش رو ندارید که نیاز به کت و شلوار داشته باشید می توانید از کت تک یا ژاکت استفاده کنید به شرط اینکه خوش دوخت باشد و به تنتان بیاید. آن وقت متوجه خواهید شد که چقدر اعتماد به نفس شما بالا خواهد رفت. ولی برای این که خرید مطمئنی داشته باشید تمامی فروشگاه ها و بوتیک ها را بگردید آنگاه لباس مورد نظر را خریداری کنید.

استفاده از کرم نرم کننده :

اگر به طور منظم از کرم مرطوب کننده استفاده کنید چین و چروک های پوست شما از بین می رود. سعی کنید نرم کننده ای که می خرید در ترکیبات خود حتما چای سبز و ویتامین D را داشته باشد تا تاثیر گذاری بهتری روی پوست شما داشته باشد.

 استفاده از کانسیلر :

شاید از نظر شما فقط خانم ها می توانند از کانسیلر استفاده کنند ولی هنگامی که آن را خریداری کنید و به عطر و ادکلن خود اضافه کنید قطعا خواهید دید که چه پوست خوبی دارید. برای این که خرید خوبی داشته باشید می توانید از فروشنده لوازم آرایش کمک بگیرید. کانسلر هایی که جنس خوبی دارند خیلی خوب جذب پوسستان می شوند و باعث می شوند که پوست شما زیبا تر به نظر برسد. فقط کافی است که مقداری از آن را روی پوستتان بگذارید و آن را این قدر با انگشت روی پوستتان بمالید تا جذب پوست شود.

انتخاب مدل موی جدید :

برای این که ظاهر خوبی داشته باشید از سریع ترین و بهترین روش ها این است که مدل موهایتان را متناسب با روز درست کنید. مدل موهایی که امسال مد شده اند بسیار متنوع هستند پس برای هر ظاهری مدل موی جدیدی وجود دارد. حتی شما می توانید از آرایشگر خود کمک بگیرید تا بهترین مدل موی مناسب صورت شما را بهتان پیشنهاد کند.

استفاده از پروتئین در وعده های غذایی :

پروتئین خالص باعث می گردد که با کالری کمی در مدت شمان طولانی سیر بمانید. به افرادی که تصمیم به لاغری گرفته اند و می خواهند عضله بسازند مناسب خواهد بود. می توانید در وعده صبحانه از پودر پروتئین، ماست و سفیده تخم مرغ استفاده کنید و برای وعده های نهار و شام از ماهی، مرغ و بوقلمون پوست کنده استفاده کنید.

استفاده از سبزیجات در وعده های غذایی :

برای این که وزن کم کنید و سالم بمانید به شما توصیه می شود که در هر وعده غذایی از سبزیجات به اندازه یک بشقاب استفاده کنید. علی الخصوص سبزجاتی که سرشار از سبزیجات در وعده های غذایی به شاداب شدن پوست شما کمک بسیاری خواهد کرد.

عوض کردن زود به زود تیغ ریش تراش :

سعی کنید بعد از این که ۷ الی ۸ بار از ریش تراش استفاده کردید تیغ آن را دور بیاندازید و یک تیغ نو جایگزین آن کنید زیرا این کار موجب می گردد بعد از هر اصلاح پوست صاف و نرم داشته باشید. لازم به ذکر است که خانم ها دوست دارند که آقایان ریش داشته باشند.

برق انداختن کفش ها :

بد نیست که بدانید واکس زدن به کفش ها عمر آنها را بیشتر می کند و این کار سخت نیست همه می توانند اینکار را انجام دهند و همه تصور می کنند که کفش نو پوشیده اید. البته تمیز بودن کفش ها همیشه تاثیر اولیه خوبی در مخاطب ایجاد می کند.

 استفاده از آدامس سفید کننده دندان بعد از غذا :

به همراه داشتن همیشگی مسواک و خمیر دندان کار بسیاری سختی است حتی شما ممکن است خجالت بکشید در توالت عمومی مسواک بزنید هرچند که نظر دندان پزشک شما این باشد. بهتر است که به جای مسواک زدن از آدامس سفید کننده دندان استفاده کنید ایجاد بزاق بیشتر در دهان شما موجب می گردد خرده غذاهای باقی مانده لای دندان های شما بیرون بیاید و عامل روشن کننده آن باعث می شود که با کمترین تلاش دندان هایتان سفید تر به نظر برسد.

پس سعی کنید تمرکزتان را بر روی جنبه هایی معطوف کنید که به خوب به نظر رسیدن شما کمک کند ظاهر خوبی داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *