#


ارتقای جذابیت استایل با ست لباس مجلسی مناسب

24 دسامبر 2017 بدون نظر 1039 بازدید

ارتقای جذابیت استایل با ست لباس مجلسی مناسب

ارتقای جذابیت استایل با ست لباس مجلسی مناسب

مطمئنا شما به عنوان یک خانم در کمد خود لباس های بسیاری را دارید که هم اکنون نمی دانید کدام یک را با دیگری هماهنگ کرده و در جشنی که پیش رو دارید مورد استفاده قرار دهید. هماهنگی بین لباس ها در مورد لباس های مجلسی از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که هر فردی تمایل دارد در میان اطرافیان خود استایل و ظاهر جذابی را داشته و بتواند شیک پوشی خود را به بهترین نحو نشان دهد.

در این مقاله سعی کرده ایم با عنوان ایده های کوچک شما را راهنمایی کنیم تا بتوانیم هماهنگی خوبی بین لباس های مجلسی تان داشته باشیم و با استفاده از آنها ظاهری شیک را در معرض نمایش قرار دهیم.

بهترین ست لباس مجلسی برای حضور در میهمانی ها

یکی از رنگهایی که به داشتن استایل های مختلف کمک می کند رنگ کرم می باشد. با استفاده از این رنگ جذاب می توان ست های شیکی را به وجود آورد. اگر از آن دسته خانم هایی هستید که به استفاده از اکسسوری ها تمایلی ندارید می توانید در خصوص کفش های خود به سراغ رنگ های طلایی و یا بژ بروید.

برای اینکه استایل زیبایی را داشته باشید بهتر است در کنار ست کرم رنگ خود از کیف دستی های کوچک که طرح ساده ای نیز دارد استفاده نمایید. در خصوص زیور آلاتی که برای هماهنگی با ترکیب کرمی خود انتخاب کرده اید بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که همرنگ لباس شما می باشد.

خانم هایی که علاقه ای به استفاده از اکسسوری های رنگ روشن ندارند می توانند به سراغ رنگ های تیره تری همچون سرمه ای و یا رنگ آبی تیره بروند و آن را با لباس کرم رنگ خود هماهنگ نمایند.

لباس مشکی و تناسب آن برای میهمانی

در حال حاضر خانم های بسیاری وجود دارند که در جشن ها و مراسم های بسیاری از لباسی به رنگ مشکی استفاده می کنند. باید بگوییم داشتن لباسی به رنگ مشکی یکی از موارد الزامی برای هر خانمی می باشد. اگر شما نیز تمایل به پوشیدن لباس های مجلسی به رنگ مشکی دارید می توانید یک لباس کوتاه مشکی را برای خود تهیه نمایید. اما اگر دوست دارید در لباستان کمی رنگ مشکی به کار رفته  باشد می توانید به جای انتخاب لباسی یکسر مشکی به سراغ پیراهن هایی بروید که دارای پولک دوزی به رنگ مشکی هستند و در کنار آن از کیف و کفشی به رنگ مشکی نیز استفاده نمایید.

ست لباس مجلسی به رنگ طوسی

خانم هایی که طرفدار سبک مینیمال هستند میتوانند در خصوص لباس مجلسی خود به سراغ لباس هایی با رنگ طوسی بروند. برای اینکه ست مناسبی با رنگ طوسی داشته باشید بهتر است کیف و کفش خود را نیز به رنگ سفید انتخاب نمایید. استفاده از رنگ سفید در کیف و کفش موجب مشود تا استایل شما جذابیت خاصی را پیدا کند و ترکیب زیبایی با رنگ طوسی به وجود بیاورد.

لباس مجلسی به رنگ لاجوردی

در دنیای مد رنگ های بسیاری هستند که قابلیت سازگاری با اکثر پوست ها دارند و به عنوان یک رنگ سرد شناخته می شوند. برخی از پارچه های گیپور که به رنگ آبی لاجوردی هستند و در بافت آنها از رنگ مشکی نیز استفاده شده است دارای پولک دوزی های جذابی هستند که می توان از آنها برای داشتن لباس مجلسی جذاب و شیکی استفاده کرد.

اگر می خواهید جذابیت استایل خود را ارتقا دهید بهتر است از اکسسوری هایی که از رنگ مشکی وآبی در آن استفاده شده است به همراه کیف و کفش مشکی رنگ بهره بگیرید تا جذابیت استایل شما چند برابر دیده شود.

لباس مجلسی با طرح های گلدار

چند سالی است که خانم ها به پوشیدن لباس های گلدار علاقه مند گشته اند. پوشیده این لباس ها می تواند استایل شما را زیبا نشان دهد به شرط آن که در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. پارچه های گلداری که دارای طرح بزرگی هستند موجب می شوند تا اندام فرد درشت از حد معمول دیده شود و این مسئله می تواند در استایل شما به عنوان یک نکته منفی دیده شود پس بهتر است زمانی که برای خرید لباس مجلسی گلدار اقدام می کنید به طرخ آن نیز دقت کافی داشته باشید.

ست مناسب پیراهن سرمه ای

اگر پیراهنی که قصد پوشیدن آن را درمجلسی دارید به رنگ سرمه ای و یا آبی لاجوردی است بهتر است در مورد ست مناسب با آن به سراغ کفش های همرنگ رفته و مدل مناسبی را انتخاب نمایید. اما در مورد کیف دستی خود بهتر است کیفی کوچک که به رنگ سفید است را انتخاب کید تا ترکیب فوق العاده ای با لباس تیره شما به وجود بیاورد.

لباس مجلسی صورتی و ست مناسب با آن

در حال حاضر یکی از رنگ هایی که بسیار مورد توجه خانم ها قرار دارد رنگ صورتی می باشد و هر فردی با هر رنگ پوستی می تواند یکی از تن رنگ های صورتی را برای خود انتخاب نماید و ترکیب مناسبی با این رنگ برای خود بسازد. اگر لباسی که می پوشید به رنگ صورتی پودری است در خصوص ست مناسب با آن بهتر است به سراغ پالتو های سفید رفته و از جواهرات مروارید برای هماهنگی بیشتر بهره مند شوید. در مورد کفشی که منلسب این ست است می توانید کفش های سفید را انتخاب نمایید.

لباس اسپرت برای میهمانی

برخی از خانم های جوان تمایل دارند در میهمانی ها نیز لباس های اسپرت بپوشند؛ اگر شما هم در زمره این افراد قرار دارید بهتر است از کیف و کفشی که طرح جین دارد استفاده کرده و تیپی اسپرت را برای خود فراهم نمایید.

ست مناسب با لباس متالیک

خانم هایی که به پوشیدن لباس های طلایی متالیک علاقه دارند باید در خصوص اکسسوری های خود نیز مدل هایی که به رنگ های گرم هستند را انتخاب نمایند. این دسته از خانم ها بهتر است  در خصوص آرایش خود مدل هایی را که متناسب با پوست آنها است را برگزینند.

ست مشکی و قرمز

یکی از رنگ هایی که همیشه مورد توجه خانم ها قرار داشته رنگ مشکی و قرمز می باشد. این دورنگ می توانند ترکیب خارق العاده ای را با یکدیگر به وجود بیاورند و برای انتخاب آن ها ریسک زیادی نباید انجام داد. این دو رنگ به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته و موجب می شود تا استایل شما جذابیت خود را به خوبی نشان دهد.

با استفاده از این ایده ها می توانید بهترین ترکیب را بین لباس های مجلسی خود به وجود آورده و ست جذابی را ترتیب دهید. بهتر است قبل از اینکه برای خرید لباس جدیدی وقت خود را صرف کنید نگاهی به کمد لباس هایتان انداخته و ترکیب مناسبی را با خلاقیت خود و کمک گرفتن از ایده هایی که وجود دارد بسازید.

استفاده از کمر بندهای پهن در جذاب تر دیده شدن

در خصوص برخی از لباس های مجلسی می توان از کمربند استفاده کرد چراکه جذابیت خاصی را به استایل فرد خواهد داد. زمانی که از کمر بند پهنی در استایل خود استفاده کنید در واقع موجب تقسیم کمر به دو قسمت می شود. با این کار سیلوئت زیبایی را در مورد اندام خود ایجاد می کنید و موجب زیباتر دیده شدن اندام خود می گردید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *