#


آدیداس و قرارداد فوق سنگین با منچستر یونایتد

آدیداس و منچستر یونایتد
27 فوریه 2017 بدون نظر 1119 بازدید

آدیداس و قرارداد فوق سنگین با منچستر یونایتد

آدیداس و قرارداد فوق سنگین با منچستر یونایتد

آدیداس و منچستر یونایتد :آدیداس را اگر به عنوان برترین اسپانسر ورزشی نشماریم به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین اسپانسرهای ورزشی به حساب می آوریم.لیونل مسی یکی از بزرگ ترین فوتبالیستهای حال حاضر است که به عنوان یکی از بازیکنان آدیداس به حساب می آید.
فوتبال که اخیرا از آن به عنوان صنعتی بزرگ در عرصه ی بین المللی نام برده می شود که طبیعتا جذب اسپانسری باشگاه ها و بازیکنان مطرح و پر افتخار این ورزش پرطرفدار به عنوان یکی از موقعیت بزرگ برای شرکت های تولیدی لباس و لوازم ورزش به حساب می آید.

باشگاه منچستر یونایتد

شرکت نایک اسپانسری باشگاه منچستر یونایتد را به عنوان مطرح ترین باشگاه ورزشی در زمینه ی فوتبال بر عهده داشت. اما این کمپانی مطرح آمریکایی در اواخر سال ۲۰۱۴ از تمدید دوباره ی قرارداد خود صرف نظر کرد و اعلام کناره گیری کرد.

ولی آدیداس اسن فرصت استثنایی برای اسپانسری این باشگاه ورزش بزرگ را از دست نداد و در یک قرارداد بی سابقه و فوق سنگین توانست به مدت ۱۰سال با باشگاه منچستر یونایتد عقد قرارداد کند و به موجب همین بود که آدیداس موظف به پرداخت ۷۵ میلیون بودند سالیانه که در خود بی سابقه بود را به این باشگاه پر طرفدار و پر افتخار پرداخت کند که سر جمع مبلغی در حدود ۷۵۰ میلیون پوند در جیب منچستر وارد می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *