#


ورزش و تمریناتی که کودکان در سنین پایین انجام میدهند کمتر از زمانی است که آنها بزرگتر می شوند!

ورزش و تمریناتی که کودکان انجام میدهند کمتر از زمانی است که آنها بزرگتر می شوند
18 جولای 2017 بدون نظر 1253 بازدید

ورزش و تمریناتی که کودکان در سنین پایین انجام میدهند کمتر از زمانی است که آنها بزرگتر می شوند!

تعداد کودکانی که یک ساعت تمرین و ورزش میکنند تقریبا ۴۰٪ بین سنین ۵ تا ۱۲ ساله شده است.

ارقام نشان می دهد که در سال آخر سال تحصیلی ابتدایی تنها ۱۷ درصد از دانش آموزان هر روز ۶۰ دقیقه فعالیت بدنی را انجام می دهند.

سخنگوی عمومی بهداشت انگلستان کاهش سطح فعالیت را به عنوان “معضل و نگرانی” توصیف کرد.

بیش از یک سوم از بچه ها در انگلستان تا زمانی که مدرسه ابتدایی را ترک می کنند دارای اضافه وزن هستند.

بهداشت عمومی انگلستان و دیزنی به بررسی جدیدی از تأثیر فعالیت بدنی بر سلامت عاطفی کودکان پرداخت.

بیش از ۱۰۰۰ کودک ۵ تا ۱۱ ساله مورد برسی قرار گرفتند و پدر و مادرشان اذعان داشتند که فعال بودن (۷۹٪)فرزندانشان را شادتر می کند، (۷۲٪)بیشتر به اعتماد به نفسشان کمک میکند و همچنین(۷۴٪) به اجتماعی شدن انها کمک میکند.

اما این نظرسنجی همچنین نشان داد که شادی عمومی کودکان با سن کاهش می یابد، و ۶۴ درصد از پنج و شش ساله ها در مقایسه با ۴۸ درصد از ۱۱ ساله ها گفته اند که همیشه احساس خوشحالی می کنند.

ورزش و تمریناتی که کودکان در سنین پایین انجام میدهند کمتر از زمانی است که آنها بزرگتر می شوند!

“Eustace de Sousa، بهداشت عمومی انگلستان گفت:” سطح فعالیت های جسمانی کودکان در انگلستان هشدار میدهد که رو به پایین است و کاهش فعالیت از سنین پنج تا دوازده سالگی است.

“کودکان که فعالیت فیزیکی کافی دارند، از لحاظ ذهنی و فیزیکی سالمترند و پیشرفت کاملتری را در دوران بزرگسالی ایجاد می کنند – زود رسیدن به عادت انجام فعالیت های کوتاه مدت می تواند منافعی مادام العمر را به ارمغان بیاورد.”

طبق گزارش NHS که در دسامبر گذشته منتشر شد، تنها ۲۳ درصد از پسران و ۲۰ درصد دختران بین ۵ تا ۱۵ ساله، سطح فعالیت توصیه شده را برآورده می کنند.
بسیاری از کودکان به دلیل حضور نداشتن در برخی فعالیت های بدنی مشخص شده اند که “بسیار بد است”، زیرا کودکان بزرگتر بیشتر از همتایان جوان خود خودشان را آگاه تر می دانند: ۲۹ درصد از ۱۱ ساله ها نسبت به ۱۷ درصد از پنج ساله ها.
به عنوان بخشی از کمپین Change4Life، ورزش انگلستان و دیزنی با همکاری نیروهای خود برای راه اندازی یک برنامه ۱۰ دقیقه مکالمه لرزه ای، به تشویق کودکان به شرکت در فعالیت های ممکن در سراسر تعطیلات مدرسه، پیوستند.
“کرین پین، شناگر ماراتن المپیک المپیک، که از مبارزات انتخاباتی حمایت می کند، گفت:” ۱۰ دقیقه لرزش یو پی اس، بارگیری از فعالیت های سرگرم کننده را فراهم می کند تا بچه ها بیشتر حرکت کنند. “

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *