#


آیا شنای سگ ها در آب کلر دار استخر مشکل دارد؟

شنای سگ
11 جولای 2017 بدون نظر 2251 بازدید

آیا شنای سگ ها در آب کلر دار استخر مشکل دارد؟

مطمئنا ، Bruiser از لحاظ فنی یک سگ است ، اما قلبا میتوان او را ، ۱۰۰٪ یک پری دریایی دانست . قبل از اینکه شما حتی نیم متر از آب را شنا کنید ، او در عمیق ترین قسمت استخر غواصی می کند .

اما آیا واقعا او را در آب کلر زده شده استخر قرار داده اید؟

این کار مشکلی ندارد فقط با چند اقدام احتیاطی ساده.

برای تماس با مقدار زیاد کلر بسیار مراقب باشید . وقتی که یک کودک شنا می کند او را تحت نظر گیرید ، به لباس شنا او دقت کنید، اگر مدت زمانی طولانی شده است که در آب است او را کمک کنید تا از آب بیرون آید و مهمتر از همه، مطمئن شوید که آب استخر را ننوشد . کلر بیش از حد آب می تواند باعث ایجاد بیماری برای انسان و حیوانات خانگی شود. بنابراین قبل از دادن محدوده آزاد به سگ و فرزند خود برای شنا در استخر ، انجام چند تمرین هوشمندانه لازم است.

اما فراموش نکنید ، کلر از آنجایی که میکروب ها را می کشد ، ماده ای خوب و لازم است برای آب استخر و هرگز آن را از آب حذف نکنید چرا که حذف آن خطر ابتلا به عفونت را برای حیوان خانگیتان همان قدر که شنا کردن او در یک استخر آب ایستاده یا حتی یک دریاچه بالا میبرد ، افزایش می دهد .

آنها را بعد از شنا حتما بشوئید و خشک کنید. این کار به منظور جلوگیری از خارش ناشی از باقی مانده کلر روی بدن او و خشك كردن گوش او صورت میگیرد.(همچنین برای جلوگیری از آلوده کردن خانه تان)، همانطور كه ​​بعد از حمام خودتان را خشک می کنید.

و اما زمانی که پسر تان در استخر شنا میکند . اگر هم شما پسر ندارید باید آماده باشید که تلاش های نگهداری خود را تقویت کنید. حیوانات ، به خصوص موارد پر پشم ، می توانند فیلتر استخر شما را با شنا در عمق استخر کثیف کرده و جلوی آن را بگیرند لذا تمیز کردن آن بسیار مهم است چرا که طبیعتا شما پسرتان را بیش تر از یک سگ دوست می دارید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *