#


عرضه تبلت Chuwi مجهز به دو سیستم عامل ویندوز۱۰ و اندروید

29 ژانویه 2018 بدون نظر 2039 بازدید

عرضه تبلت Chuwi مجهز به دو سیستم عامل ویندوز۱۰ و اندروید

عرضه تبلت Chuwi مجهز به دو سیستم عامل ویندوز۱۰ و اندروید

هر روزه در دنیای دیجیتال اتفاقات بسیار جالبی به وقوع می پیوندد که موجب ایجاد تحولاتی عمده در این حوزه می شود. یکی از این رویدادها خبر طراحی تبلت دوال بوت است که دارای دو سیستم عامل اندروید و ویندوز۱۰ می باشد و به زودی عرضه خواهد شد.

کمپانی چینی Chuwi به عنوان تولید کننده تبلت ها در دنیای دیجیتال شناخته می شود که به تازگی اعلام کرده قرار است تبلت جدید را عرضه نماید. در خبری که از سوی این کمپانی منتشر شده تبلت جدید قرار است به زودی وارد بازار شود که در طراحی آن از دو سیستم عامل ویندوز۱۰ و اندروید استفاده شده است و می تواند هر دوی آن ها را به صورت بوت دوگانه اجرا نماید. این به معنی افزایش کاربرد و عملکرد این تبلت می باشد که می تواند مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

تبلت هایی که از سیستم عامل ویندوز در طراحی آن ها استفاده شده است می توانند به صورت فوق العاده کارایی داشته باشند اما این دسته از تبلت ها دارای مشکلاتی نیز بوده اند که یکی از مهمترین آن ها نبود فروشگاه نرم افزاری است که برای کاربران بسیار با اهمیت می باشد و می تواند کاربری بهتری را برای آن ها به همراه داشته باشد. این مساله در حالی است که سیستم عامل اندروید می تواند از میلیون ها اپلیکیشن پشتیبانی به عمل بیاورد که برای موبایل ها طراحی شده اند و کاربران برای کار با آن ها هیچ مشکلی نخواهند داشت. این اپلیکیشن ها بهترین گزینه برای موبایل ها می باشند که می توان از آن ها استفاده کرده و بسیاری از کارهای روزانه را به وسیله آن ها انجام داد و نبود فروشگاهی برای عرضه این نرم افزارها موجب شده تا سیستم عامل ویندوز کمتر مورد توجه قرار بگیرد.

در حال حاضر کمپانی چینی Chuwi به عنوان یک تولید کننده تبلت تصمیم گرفته است به زودی تبلتی را راهی بازار کند که در طراحی آن از دو سیستم عامل اندروید و ویندوز۱۰ در کنار یکدیگر استفاده شده است و به نام Hi8 Air معرفی می شود و به شکل بوت دوگانه عمل می کند. کاربران برای اینکه بتوانند از هر دوی این سیستم عامل ها استفاده کرده و با تبلت خود به راحتی کار کنند می توانند دکمه ای که مخصوص این کار در نظر گرفته شده است را دو بار فشار دهند.

برای کاربران بسیاری نام برند Chuwi چندان شناخته شده نیست به همین دلیل کمی در خصوص این کمپانی چینی توضیح می دهیم. این کمپانی یکی از شرکت های فعال چینی است که در زمینه تولید و معرفی تبلت های بسیاری که کاربرد خوبی نیز داشته اند در سال های اخیر موفق شده افراد بسیاری را به سمت خود جلب کند. کاربران زیادی هم از کشور چین و هم از کشورهای دیگر جهان نسبت به استفاده از تبلت های این کمپانی رغبت داشته اند و این کمپانی توانسته مورد توجه آن ها قرار بگیرد و در سراسر جهان کاربران خاص خود را داشته باشد. این کمپانی چینی تا کنون نیز موفق به تولید تبلت های دوال داشته است که این مساله موجب می شود کاربران توقع دارند محصول جدید این کمپانی بسیار بهتر و قوی تر از همیشه عمل نماید و در واقع محصولی فوق العاده باشد.

تبلت جدید این کمپانی چینی دارای صفحه نمایش۸ اینچی می باشد که می تواند تصاویر را با کیفیت فول اچ دی نشان دهد. در طراحی سخت افزاری این دستگاه از پردازنده Intel X5 cherry trail Z8350 استفاده شده است که قابلیت پردازش اطلاعات را به خوبی دارا می باشد و دارای فرکانس کاری۱.۴۴ گیگاهرتز است. برای کار با این دستگاه می توان فرکانس کاری موجود را تا میزان۱.۹۲ گیگاهرتز نیز افزایش داد. در خصوص این تبلت جدید از حافظه رم به ظرفیت۲ گیگابایت استفاده ده است و حافظه ذخیره سازی آن۳۲ گیگابایت می باشدو کارت حافظه ای که برای آن در نظر گرفته شده است از نوع میکرو اس دی بوده و می تواند تا طرفیت۱۲۸ گیگابایت را پشتیبانی نماید و با این میزان حافظه گزینه ای مناسب برای کاربرد روزمره افراد به شمار خواهد رفت.

کمپانی Chuwi در طراحی تبلت جدید خود از باتری به ظرفیت۴۰۰۰ گیگابایت استفاده کرده است که موجب می شود قطعات به کار رفته در این دستگاه بتوانند با نیروی بیشتری کارایی خود را داشته باشند. تبلت Hi8 Air قابلیت پشتیبانی از بلوتوث۴ را دارا می باشد و کمپانی تولید کننده آن جک۳.۵ میلی متری هدفون را نیز برای آن در نظر گرفته است تا کاربران در زمینه صدا نیز با گزینه خوبی روبه رو باشند.

شاسی های به کار رفته در این تبلت دوگانه از نوع افلزی می باشد و در گاه میکرو یو اس بی و میکرو اچ دی ام آی نیز در طراحی این تبلت در نظر گرفته شده است و می توانند اغلب میازی که کاربران دارند را تحت پوشش خود قرار دهد و عملکردی بهینه و مناسب را برای کاربران به ارمغان بیاورد. کمپانی سازنده این تبلت در جعبه بسته بندی این دستگاه یک شارژر قدرتمند و کابل او تی جی را به همراه کیبورد بلوتوثی قرار داده است که می تواند بهترین کارایی را برای کاربران داشته باشد تا در صورت نیاز بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمایند.

مشخصاتی و قابلیت هایی که در مورد این دستگاه جدید عنوان شد نشان می دهد که کمپانی Chuwi تبلتی زیبا و کاربردی را برای دانشجویان و دانش آموزان طراحی کرده است که برنامه های سبکی را به وسیله تبلت خود انجام می دهند و این تبلت دوگانه می تواند به عنوان یک گزینه بسیار مناسب تلقی شود. این تبلت زیبا و جدید ویژگی های بسیار جالبی دارد که یکی از آن ها به کار بردن اندروید۵.۱ در مورد آن است.

این سیستم عامل حدود چهار سال پیش عرضه شده و کمپانی گوگل نیز دیگر از این سیستم عامل پشتیبانی نکرده و به نوعی می توان گفت این سیستم عامل قدیمی شده است و این مساله و انتخاب آن برای به کارگیری در تبلتی دوگانه می تواند کمی عجیب باشد. باید منتظر ماند و دید که Chuwi به چه علت از این سیستم عامل قدیمی در طراحی تبلت دوگانه خود استفاده کرده است. هنوز در خصوص زمان عرضه و قیمت این محصول اطلاعی منتشر نشده است اما چیزی که مسلم است این که این تبلت می تواند کاربرد بسیار خوبی را داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *