#


سود ۱۷ درصد پاناسونیک در سه ماهه اول سال جاری!

سود 17 درصد پاناسونیک در سه ماهه اول سال جاری!
1 آگوست 2017 بدون نظر 595 بازدید

سود ۱۷ درصد پاناسونیک در سه ماهه اول سال جاری!

توکیو (رویترز) – پاناسونیک ژاپن روز دوشنبه ۱۶.۹ درصد افزایش سود عملیاتی در سه ماهه اول سال جاری را گزارش کرد، که عمدتا با برآوردهای تحلیل گران مطابقت دارد، به عنوان یک حرکت به بخش های پیشرفته خودرو، برای غول الکترونیک پاداش می دهد.

افزایش سود نیز به این دلیل است که پاناسونیک کنترل تولید کننده آینه خودرو اسپانیایی Ficosa International SA را بر عهده گرفت تا خودروی خود را افزایش دهد و فروش خودرو خود را نیز افزایش دهد.

در همان مدت سه ماه، در ماه ژوئن، که پاناسونیک تولید کننده باتری سلول های خود را برای بازار خودروی مدل ۳ است

“Hirokazu Umeda هیئت مدیره مالی در جلسه ی سود گفت:” برای باتری ها برای مدل ۳، هزینه های سه ماهه اول بیشتر از سود است. ” “با افزایش تولید نسبت به سال آینده، ما انتظار داریم تا کسب و کار سود خود را افزایش دهیم.”

پاناسونیک اعلام کرد که سود آوریل-ژوئن سال گذشته به ۷۱.۸۱ میلیارد ین افزایش یافت که به ۸۳.۹۳ میلیارد ین (۷۵۸.۹۳ میلیون دلار) رسید. این در مقایسه با میانگین ۸۶.۱۴ میلیارد ین از ۹ تحلیلگر تخمین زده شده در نظرسنجی توسط Thomson Reuters I / B / E / S است.

این شرکت پیشبینی سود سالانه ۳۳۵ میلیارد ین را برای سالهای پایانی مارس حفظ کرد، در مقایسه با ۳۴۴.۲۳ میلیارد ین، برآورد ۱۷ تحلیلگر است

پاناسونیک خود را به عنوان تامین کننده باتری های خودرو، قطعات پیشرفته الکترونیک خودرو و سیستم های خانگی است تا از رقابت قیمت گوشی های هوشمند و محصولات مصرفی پایین تر جلوگیری کند.

تغییر به رهبری رئیس کمیته اجرایی Kazuhiro Tsuga، ​​که پنج سال پیش رهبر کنگلومرا را به عهده داشت، در ابتدا به اندازه کافی سریع نبود تا درآمدهای ناشی از کاهش مصرف الکترونیک مصرف کننده را جبران کند.

این شرکت در سال جاری میلادی تغییری را آغاز می کند، زیرا این دستگاه ها حملات دستگاه های پیشرفته الکترونیک را به سازندگان عمده و همچنین تولید سلول های باتری برای مدل Tesla’s Model 3 در نوادا آغاز می کند.

مدل ۳ نقطه عطفی برای تسلا را نشان می دهد، زیرا آن را از یک تولید کننده ماشین لوکس طاقچه به یک تولید کننده ی جمعی منتقل می کند. ۵۰۰۰۰۰ خودرو که شرکت قصد دارد سال آینده تولید کند، تقریبا شش برابر تولید سال ۲۰۱۶ است.

(۱ دلار = ۱۱۰.۵۹۰۰ ین)

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *