#


برنامه شل برای کم کردن ۴۰۰ کار در پروژه های هلندی و بخش فناوری!

برنامه شل برای کم کردن 400 کار در پروژه های هلندی و بخش فناوری!
31 جولای 2017 بدون نظر 1035 بازدید

برنامه شل برای کم کردن ۴۰۰ کار در پروژه های هلندی و بخش فناوری!

لندن (رویترز) – Royal Dutch Shell Plc قصد دارد در هلند بیش از ۴۰۰ شغل را کاهش دهد، عمدتا در پروژه های بزرگ و عملیات تکنولوژیکی انرژی آن، به عنوان یک غول نفت، مدل کسب و کار خود را در پاسخ به قیمت های پایین نفت تغییر می دهد، این بر اساس یک سند داخلی دیده شده توسط رویترز است

بزرگترین شرکت نفت در جهان با سرمایه گذاری در بازار، در بیانیه ای به سوالات  رویترز پاسخ داد، گفت: “تقریبا ۴۰۰ (کارکنان) در معرض خطر رفتن در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۷ / نیمه اول ۲۰۱۸” قرار دارند.

طبق سند مشاوره کارکنان که توسط رویترز دیده می شود، حدود یک چهارم نقش ها در بخش را نشان می دهد. این گروه ۹۲،۰۰۰ نفر در سراسر جهان کار می کند.

یک سخنگوی گفت: “شل به یک شرکت ساده تبدیل شده است، او همچنین افزود که تعداد نهایی کاهش شغل، از مشورت با کارکنان خواهد بود. او از پاسخ دادن به سؤالات مفصل در مورد سند مشاوره خودداری کرد.

بازسازی پیشنهاد شده، که همچنین ده ها تحقیق نقش را مشاهده می کند از هلند به بنگلور، هند، نشان می دهد که چگونه قیمت نفت پایین تر باعث می شود غول نفتی انگلستان-هلند به دور از پروژه های بزرگ که تمرکز آن برای بیش از ۲۰ سالها بود است باشد

این همچنین نشان می دهد که افزایش رو به جلوی نقش های ارزشمند، مانند تحقیق برای کاهش هزینه های کشورهای دیگر میشود

وی گفت: “پروژه های بزرگ و متناسب با پروژه های پیچیده تر وجود خواهد داشت او اعلام می کند که دنیای بیشتر برای تحویل پروژه سند که به royaldutchshellplc.com  داده شد یک وب سایت مستقل توسط کارمندان شل استفاده شده و توسط رویترز دیده می شود.

علاوه بر کاهش کارکنان، شل با هدف کاهش هزینه ها با برونسپاری کارهای طراحی “کم ارزش افزوده”، کاهش تعداد کارکنان در بسته های استخدام گران خارجی و کاهش لایه های مدیریت در پروژه های خود و عملیات تکنولوژیکی، را کاهش می دهد.

“این صنعت به طور کلی در طول دهه های اخیر در کمتر از یک دهه گذشته کاهش یافته است، در حالی که خودرو، هوا فضا، خورشید و باد، برای مثال، کارآمدتر شده اند.”

 

صنایع نفت در سال های اخیر کارهای خود را کاهش داده است – از جمله ۱۲،۵۰۰ در شل – و بودجه سرمایه گذاری سرمایه در سال های اخیر، به دلیل پایین بودن قیمت نفت، بسیاری از پروژه های سودآور قبلی غیر اقتصادی بوده است.

در حالی که سه ماهه دوم درآمد بسیاری از شرکت ها را به خود جلب کرده است، تحلیلگران می گویند تولید قوی و هزینه های عملیاتی پایین در سطوح نفتی شیل ایالات متحده، بهبود قابل توجهی از حدود ۵۰ دلار در هر بشکه نفت خام برنت طی دو سال گذشته معامله شده است . این قیمت تقریبا نیمی از نفت خام است که در طی شش سال گذشته معامله شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *