#


اطلاعاتی در خصوص نمایشگاه الکامپ در تهران

27 جولای 2018 بدون نظر 1059 بازدید

اطلاعاتی در خصوص نمایشگاه الکامپ در تهران

برگزاری نمایشگاه الکامپ Elecomp در تهران

نمایشگاه الکامپ تهران معروف ترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات (IT) در کشور ما به حساب می آید که سالانه با حضور پر رنگ کمپانی های داخلی و خارجی که در این زمینه فعالیت دارند برگزار می شود. در سال جاری هم بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه در روزهای ششم تا نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی ایران با نام الکامپ (Elecomp)  تحت عنوان معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با نیت شناسایی دستاوردها و پیشرفت های نوین در حوزه IT  و نیز آسان نمودن زمینه صادرات فناوری های داخلی ایجاد شده است و در حال حاضر پس از گذشت بیشتر از بیست سال از برگزاری آن، هر سال بر تعداد شرکت کنندگان داخلی و خارجی آن اضافه می شود.

برگزاری این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی کامپیوتری انجام می شود و در کنار قسمت اصلی آن که با موضوعات گوناگون اجرا می شود، جلسات تخصصی هم با حضور مهندسین توانمند بین المللی و داخلی برگزار می شود.

در سال های گذشته با رشد خیلی خوب استارت آپ های داخل کشور و حضور آن ها در این رویداد، حال و هوای خاصی را به این نمایشگاه بخشیده اند و فضای خلاقانه آن را به گونه ای بالا برده است.

در دوره پیشین برگزاری این نمایشگاه (در سال ۹۶) تقریباً تعداد پانصد شرکت داخلی و خارجی و در حدود سیصد شرکت در تیم استارت آپ در این رویداد حضور پیدا کرده بودند. شرکت های خارجی از کشورهای گوناگونی نظیر ایتالیا، فرانسه، چین، امارات، ترکیه، روسیه، آلمان، هند و تایوان بودند.

موضوعات نمایشگاه الکامپ تهران ۹۷

دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک و تجارت الکترونیک

دیتا سنتر و سیستم های هوشمند

قطعات و تجهیزات موبایل

اینترنت

هوش مصنوعی

تجهیزات دیجیتال قابل حمل

امنیت، شبکه و ارتباطات

نرم افزار و سخت افزار

دستگاه ها، ماشین آلات و تجهیزات اداری

رباتیک

رسانه و سرگرمی

اپراتورها

تجهیزات سمعی بصری

آموزش و مشاوره

بازدید کنندگان نمایشگاه الکامپ تهران ۹۷

شرکت های بازرگانی و بازاریابی

متخصصان در زمینه  IT

رسانه ها

علاقه مندان و دانشجویان حوزه IT

سرمایه گذاران حوزه IT

مدیران دولتی سازمان های مرتبط به حوزه IT

دیگر افراد

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *