#


اسپیکر Yeelight شیائومی و تجهیز آن به دستیار صوتی الکسا آمازون

31 دسامبر 2017 2 نظر 1871 بازدید

اسپیکر Yeelight شیائومی و تجهیز آن به دستیار صوتی الکسا آمازون

اسپیکر Yeelight شیائومی و تجهیز آن به دستیار صوتی الکسا آمازون

کمپانی چینی شیائومی اسپیکر جدید خود به نام Yeelight را معرفی کرده و در مورد ویژگی های آن عنوان کرده این اسپیکر هوشمند به دستیار صوتی الکسا مجهز می باشد. کمپانی شیائومی با انتشار این خبر خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان رسمی اسپیکرهای هوشمند معرفی کرده است.

این اسپیکر هوشمند دارای دستیار صوتی الکسا می باشد و اینگونه به نظر می رسد که شیائومی در طراحی اسپیکر هوشمند خود به اسپیکر آمازون که با نام اکو دات معرفی شده بود توجه ویژه داشته و سعی گرفته طراحی خود را با الهام از اسپیکر اکو انجام دهد.

در بخش بالایی اسپیکر هوشمند شیائومی دکمه های تغییر دهنده حجم صدا به همراه یک چراغ ال ای دی که به رنگ آبی است قرار داده شده است. یکی دیگر از ویژگی های مهم اسپیکر هوشمند شیائومی دارا بودن پردازنده چهار هسته است که به نام پردازنده کورتکس ای۵۳ شناخته می شود . علاوه بر این موارد یک رم۲۵۶ مگا بایتی وجود دارد که نشان دهنده فضای ذخیره سازی نه چندان  این اسپیکر است.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این اسپیکر هوشمند۲۵۶ مگابایت است و میکروفون تعبیه شده در این اسپیکر می تواند تا۳۶۰ درجه صدا را دریافت کرده و البته برد این دریافت صدا تا پنج متر است. فناوری به کار رفته در این اسپیکر هوشمند بیمفورمینگ است که می تواند سیگنال ها را به صورت متمرکز ارسال نمایدشیائومی از فناوری آکوستیک اکو کنسلیشن استفاده کرده است تا بتواند اکو آکوستیک صدا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

وای فایی که در اسپیکر هوشمند شیائومی استفاده شده از نوع وای فای دو بانده۴ و۵ گیگاهرتز است و کاربران می توانند اسپیکر خود را به وسیله بلوتوث نیز متصل نمایند چرا که این اسپیکر از قابلیت بلوتوث نیز برخوردار است.

این اسپیکر هوشمند با دارا بودن فناوری هوش مصنوعی دوگانه خود می تواند با کلیه محصولات این کمپانی به صورت خودکار ارتباط برقرار نماید و باید عنوان کنیم به زودی قابلیت برقرار ارتباط با دیگر محصولات شیائومی برای این اسپیکر فعال خواهد شد. شیائومی برای اسپیکر هوشمند خود قیمت۳۰ دلار ار در نظر گرفته است که البته این قیمت برای خرید از فروشگاه آنلاین این کمپانی خواهد بود.

به همین دلیل کاربرانی که پس از عرضه محصول به صورت رسمی تمایلی به خرید آن داشته باشند باید بدانند احتمالا قیمت این اسپیکر هوشمند کمی بالاتر از رقم فعلی می باشد. ورود شیائومی بین کمپانی های تولید کننده اسپیکر هوشمند می تواند عطفی برای این کمپانی باشد تا بتواند فعالیت های دیجیتالی خود را افزایش داده و تولیدات دیجیتالی و هوشمند با کیفیتی را وارد بازارهای جهانی کرده و تعداد طرفداران خود را افزایش دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *