#


دکوراسیون خاص برای فرمانروایان کوچک خانه

29 ژانویه 2018 يك نظر 2041 بازدید

دکوراسیون خاص برای فرمانروایان کوچک خانه

دکوراسیون خاص برای فرمانروایان کوچک خانه

همیشه پسران در خانه به عنوان جانشین پدر خوانده می شوند و احساس فرمانروایی دارند. اگر شما نیز دارای فرزند یا فرزندان پسری هستید بهتر است این مطلب را تا انتها دنبال کنید. وقت آن رسیده که دکوراسیون اتاق قهرمانان کوچک خود را تغییر داده و طرحی به روز و زیبا را برای آن انتخاب کنید. از آنجا که پسر شما هر روز در حال بزرگ تر شدن می باشد اتاق برای او فضایی کوچک پیدا می کند مخصوصا اگر طرحی که برای اتاق انتخاب کرده اید متناسب با سن او نباشد. اگر در مورد اتاق خواب فرزند خود از ایده ها و طرح های به روز استفاده نکنید مسلما شخصیت او را محدود خواهید کرد و اجازه رشد شخصیتی را به او نخواهید داد.

همراهی کامل با رویاهایی که فرزندتان در سر دارد

برای هر پدر و مادری فرزندشان هر چقدر هم که بزرگ شود باز هم همان فرزند کوچک آن ها می باشد. بهترین کار این است کمی با کودک خود همراه شده و تغییراتی را که در او به وجود آمده است ببینید. علاقه ای که کودکان دارند متناسب با سن آن ها بزرگ شده و متحول می گردد. رویاهایی که در سر دارند بر کل زندگی آن ها سلطه خواهد داشت و مسولیت و وظیفه شما هب عنوان پدر و مادر این است که به بهترین شکل رویاهای او را به حقیقت تبدیل کرده و در واقع به آن ها جان ببخشید.  بهتر است به رویاهایی که فرزندان پسرتان در سر دارند توجه ویژه داشته و از این رویاها در دکوراسیون اتاق خواب آن ها کمک بگیرید.

ایجاد فضایی ایده آل برای راحتی و بازی کردن

اغلب پسرها علاقه دارند تا بر روی دیوارهای خانه حرکت کنند و اگر فرزند شما نیز جزو این دسته از کودکان بازیگوش قرار دارد توصیه می کنیم از نردبان های طنابی استفاده کنید و آن را بر روی دیوار اتاق او نصب کنید. بهتر است از قبل در نظر بگیرید فرزندتان به کدام ورزشکار و شخصیت کارتونی علاقه مند است و سلیقه او را نیز در نظر داشته باشید. مسلما استفاده از یک پوستر دیواری که دارای طرح فوتبالی است جذابیت خاصی را برای فضا ایجاد خواهد کرد. باید در دکوراسیون اتاق او به نحوی عمل کنید که موجب شود فرزندتان به هیجان بیاید. بهتر است از قوانین زیبائی شناسی به نحوی دیگر در اتاق خواب پسر خود استفاده کنید و یا این قوانین را کمی تغییر دهید چرا که فرزند شما تنها یک بچه است که نیاز به بازیگوشی دارد.

دکوراسیونی ایده آل برای اتاق خواب دانشمندان کوچک

برخی از پسر بچه ها نسبت به هم سن و سالان خود کم تحرک تر هستند و بیشتر به مطالعه و تحقیق رغبت دارند. اگر فرزند شما نیز این چنین است بهترین کار این است که با او صحبت کرده و از علایقی که دارد اطلاع کامل داشته باشید. مسلما فرزند شما بیشتر از سن خود می فهمد و این به شما کمک می کند تا دکوراسیونی مناسب با سلیقه و دلخواه او به وجود بیاورید. بهتر است بدانید فرزندتان به چه موضوعی علاقه نشان می دهد و آیا تمایلی به شناخت کهکشان ها دارد یا اینکه در حال مطالعه در مورد حیواناتی است که منقرض شده اند. زمانی که از نظر پسر خود اطلاع داشته باشید می توانید دکوراسیونی مناسب را برای اتاق خواب او درست کرده و در واقع اتاقی مخصوص فکر و مطالعه را برایش به وجود بیاورید که از بودن در آن احساس خوبی خواهد داشت.

اتاق خواب پسر خود را ماجراجویانه بچینید

فرزندانی که علاقه بسیاری به طبیعت دارند و همیشه دوست دارند دوربینی مخصوص عکاسی داشته باشند تا بتوانند از مناظر اطراف خود عکس بگیرند؛ این دسته از کودکان دارای حس ماجراجویی هستند و اگر فرزند شما نیز اینگونه است باید بگوئیم پسری ماجراجو دارید که هر لحظه به دنبال ماجرایی جدید است. در سال های کودکی می توان گفت رفتن به پارکی که در محله دوستش قرار دارد به عنوان یک مکان جدید برای او شناخته می شود اما زمانی که سنش بالاتر برود ترجیح می دهد به مکان های بکر و ناشناخته برود.

اگر بخواهید دکوراسیونی متناسب با حس ماجراجویی را برای پسر خود ایجاد کنید به شما توصیه می کنیم از پوسترهای سه بعدی که نشان دهنده طبیعت است استفاده نمائید. یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که عناصری طبیعی همچون چوب و یا ابزار و لوازمی که به قبایل سرخ پوستی تعلق دارد را در اتاق خواب او قرار دهید. با این کار موجب می شوید تا فرزندتان حس ماجراجویی قوی خود را تا جدید اغنا کند و این در آینده ای که پیش رو دارد تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

اتاق خوابی مخصوص فرزندان هنرمند

برخی از پسر بچه ها به انجام کارهای هنری علاقه بسیاری دارند و گاهی شاهد آن هستیم که پسرها با هر وسیله ای که به دستشان برسد اشکال متنوع و زیبایی را می سازند. برای این که بتوانید اتاق خوابی مناسب با علایق او به وجود بیاورید می توانید از یک تخته سیاه و یا وایت برد استفاده کرده و آن را در قسمت بالایی تخت خواب او نصب کنید. این کار به پسر کوچولوی شما کمک می کند تا هر زمان طرح و ایده ای به ذهنش رسید آن را بر روی تخته بکشد. یک کار دیگر که برای رشد استعداد فرزند خود می توانید انجام دهید این است که از میزی با کلیه لوازم و وسایل هنری در دکوراسیون اتاق او استفاده کنید.

می توانید ابزاری را که برای انجام کارهای هنری همچون مجسمه سازی و یا نقاشی است را برای او تهیه نمائید و با این کار خود موجب درخشش استعدادهای فرزندتان گردید. انجام تمام این کارها به کودک شما اجازه می دهد تا در فضایی راحت و آرام قرار بگیرد و بتواند از اکاناتی که در اختیار دارد بیشترین و بهترین استفاده را داشته باشد. البته در تمام این موارد باید به سلیقه و نظر فرزند خود نیز توجه کافی داشته باشید تا بتوانید او را در دست یابی به آینده ای روشن کمک نموده و آرامش را به او هدیه کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *