#


طراحی اتاق خواب به کمک میز آرایش مدرن

16 نوامبر 2018 بدون نظر 5739 بازدید

طراحی اتاق خواب به کمک میز آرایش مدرن

استفاده از میز آرایش مدرن در اتاق خواب

از جمله وسایلی که در اتاق خواب استفاده شده و می تواند به این فضا جذابیتی خاص بدهد میز آرایش است. میز آرایش مدرن می تواند در هر بخشی از اتاق خواب فضای مناسب خود را داشته باشد و به کاربردی بودن این بخش از خانه کمک بسیاری خواهد کرد. در ادامه چند ایده برای ایجاد میز آرایشی مدرن عنوان خواهیم کرد که می تواند کاربردی به نظر برسد.

استفاده بهینه از زاویه موجود در اتاق

برای ایجاد میز آرایشی مدرن می توان از فضاهای غیر قابل استفاده در اتاق خواب استفاده کرده و آن را بازسازی کرد. برای اینکه از این فضا بیشترین استفاده شود می توان به سراغ میزهای کشودار که کوچک و ظریف هستند رفت و آن ها را در این فضای بالا استفاده قرار داد. برای ایجاد زیبایی بیشتر می توان از یک یا دو شلف نیز در قسمت بالای میز آرایش استفاده کرد و چند قاب عکس خانوادگی را بر روی آن قرار داد. این کار کمک می کند تا از اضافی ترین گوشه به بهترین نحو ممکن استفاده کرد. درخصوص میز آرایش می توان از عناصر مختلفی غیر از آینه استفاده کرد تا دکوراسیون اتاق را کامل کند.

میز آرایش دیواری

میزهای دیواری اندازه کوچکی دارند و بدون پایه هستند. استفاده از این میزهای دیواری درخصوص فضاهای کمی که بین دو دیوار و قفسه وجود دارد کاربردی و ایده آل به نظر می رسد. این میزها از آنجایی که هیچ پایه ای ندارند فضای کمی نیز اشغال کرده و می توانند بیشترین کاربرد را داشته باشند. ساخت میزهای دیواری با کمترین هزینه امکان پذیر است و افراد برای اینکه بتوانند از آن در اتاق خواب خود استفاده کنند کافی است اندازه های فضای موردنظر خود را داشته باشند.

میز آرایش مجهز به دو آینه

اگر اندازه اتاق خواب به گونه ای است که فضای کافی برای میز آرایش ندارد می توان میز آرایش و میز کنار تختی را ادغام کرده و میزی مدرن را به وجود آورد. میز آرایش می تواند در بین دیوار و تخت جای بگیرد تا از آن بتوان در موارد متفاوتی استفاده نمود. برای فضاهایی که اینگونه هستند می توان از دو آینده استفاده کرد تا کاربردی بودن میز آرایش را به خوبی نشان دهد.

میز آرایش خلاقانه

استفاده از ایده های خلاقانه می تواند بیشترین تاثیر را در خصوص میز آرایش داشته باشد. می توان از وسایل قدیمی همچون یک چمدان کهنه استفاده کرد و آن را بر روی کنسول قرار دارد و وسایلی که برای آرایش لازم است بر روی این میز خلاقانه قرار داد. در طراحی این میز آرایش می توان از چند لامپ کوچک نیز استفاده کرد و آن ها را بر روی درب چمدان نصب نمود. به این ترتیب سبکی کامل سینمایی ایجاد می شود و طرحی خاص و منحصربفرد در اتاق خواب به وجود خواهد آمد.

میز آرایش ساده

فضایی که در بین کشوها و کمد در اتاق وجود دارد به عنوان یک فضای پرکاربرد درنظر گرفته می شود. اگر در اتاق خوابتان فضای کافی برای قرار دادن میز آرایش وجود نداشته باشد می توان برخی از کشوها را حذف کرده و آن را با میز آرایش ساده ای جایگزی نمود. در کنار این میز آرایش می توان از یک صندلی کوچک نیز استفاده کرد و و چیدمانی بهینه و مناسب را در این فضا به وجود آورد.

میز آرایش ساده و تاشو

میزهای تاشو از دیگر نمونه هایی هستند که می توان از آن ها در اتاق خواب استفاده کرد. این مدل از میزها دارای کشوهایی هستند که در زیر یکدیگر قرار گرفته اند که می توان پس از استفاده آن را جمع کرد. میزی که به صورت باریک بر روی کشوها قرار می گیرد به شما این امکان را می دهد که از آن تحت عنوان یک میز آرایشی استفاده کرده و در عین حال فضای زیادی را نیز به خود اختصاص نمی دهند. باتوجه به ابعاد اتاق خواب می توان از میزهای آرایشی متفاوتی استفاده کرد که در این فضای کوچک بیشترین کاربرد را داشته و باعث می شود اتاق خواب نیز حالتی زیبا و کاربردی به خود بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *