#


دفاع ترانه علی دوستی از نرفتن به آمریکا

ترانه علیدوستی
11 ژوئن 2017 بدون نظر 3397 بازدید

دفاع ترانه علی دوستی از نرفتن به آمریکا

دفاع ترانه علی دوستی از نرفتن به آمریکا

به گزارش از من بپرس، ترانه علی دوستی که این روزها در ژاپن به سر می برد، از تصمیم سال گذشته اش مبنی بر نرفتن به مراسم اسکار دفاع کرد.

علیدوستی در مراسم پیشین اسکار به واسطه بازی در فیلم فروشنده به مراسم دعوت شده بود که او نپذیرفت.

این تصمیم علی دوستی به خاطر اعتراض به دستورالعمل رئیس جمهور آمریکا مبنی بر منع ورود مهاجران 7 کشور مسلمان بود.

حال این بازیگر ارزنده سینمای ایران در مصاحبه ای از کارش دفاع کرده و گفته  حاضر نشدن در مراسم اعطای جایزه اسکار تصمیم درستی بود. او همچنین بیان داشته که نتوانسته است خودش را از دیگر ایرانیان مستثنی دانسته و به آمریکا رفته و در مراسم شرکت کند.

گفتنی است فیلم فروشنده که در مراسم اسکار مذکور توانست به عنوان بهترین فیلم خارجی زبان انتخاب شود، از 19 مردادماه برابر با 10 ماه جون در ژاپن اکران می شود. مصاحبه علی دوستی نیز در نشستی بوده که به همین منظور برگزار شده بود.

ترانه علی دوستی که علاوه بر سینما و بازیگری در فعالیت های اجتماعی نیز حضور دارد، ضمن اشاره به خشمگین بودنش از این دستور رئیس جمهور امریکا، دوباره تأکید کرد که با این وجود باز هم فکر می کند، بهترین تصمیم را گرفته است.

پارسال و بعد از گذشت چند ماه از روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، این شخصیت جنجالی و غیر قابل پیش بینی در دستوری عجیب ورود مهاجران از 7 کشور مسلمان نشین را به خاک آمریکا منع کرد. جالب اینجا بود که بیشتر این کشورها خود درگیر مبارزه با تروریسم رادیکال در منطقه هستند.

به هر حال این تصمیم با واکنش گسترده فعالان اجتماعی مواجه شد. در ایران، علاوه بر ترانه علی دوستی، اصغر فرهادی نیز به مراسم اسکار نرفت و دو ایرانی ساکن آمریکا را با پیامی از صلح دوستی ملت ایران برای دریافت جایزه معرفی کرد. اتفاقی که بازتاب گسترده ای داشت، ولی باعث تغییر در رفتار سیاستمدار جدید کاخ سفید نشد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *