#


ستاره های سینما از زلزله زدگان کرمانشاه حمایت کردند

ستاره های سینما
16 نوامبر 2017 يك نظر 1981 بازدید

ستاره های سینما از زلزله زدگان کرمانشاه حمایت کردند

ستاره های سینما از زلزله زدگان کرمانشاه حمایت کردند

به گزارش از من بپرس، بعد از اینکه در غرب کشور زلزله آمد و خسارات و آسیب های زیادی به مردم های شهر و روستا وارد شد، سینماگران ایرانی با مردم زلزله زده ابراز همدردی کردند و برخی از این سینماگران از جمله بهرام رادان به منطقه ی زلزله زده سفر کردند تا بتوانند به مردم آسیب دیده در زلزله خدمتی بکنند. علاوه بر آن مسئولان فیلم های “خانه دختر”، “صفر تا سکو” و “ملی و راه های نرفته اش” قسمتی از درآمد این فیلم ها را به زلزله زدگان غرب کشور بخشیدند و همچنین نوید محمدزاده جایزه ای که به عنوان بهترین بازیگر مرد را از جشنواره براتسیلاو دریافت کرده بود را به این آسیب دیدگان اهدا کرد.

در روز گذشته بهرام رادان زمانی که برای کمک به زلزله زدگان به غرب کشور رفت در صفحه ی اینستاگرامش ویدئویی را منتشر کرد و گفت: هنگامی که از کنار کاروان هایی که وسایل مورد نیاز زلزله زدگان را حمل می کردند رد شدم، تحت تاثیر این همه نوع دوستی هم وطنانم قرار گرفتم و از خدا خواستم که این محبت ها هیچ وقت فراموش نشود و فقط برای این چند روز نباشد. همچنین گفت که حواس مان به زمستانی که در پیش رو داریم باشد، به ساکنینی که در مسکن مهرها زندگی می کنند و سعی کنیم که همیشه به فکر یکدیگر باشیم. وی ادامه داد که من فردا برای خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور در این استان حضور دارم.

روز گذشته هم تهیه کننده ی فیلم “خانه دختر” جناب آقای محمد شایسته در صفحه اینستاگرامش گفته است که تمام چیزی که در روز دوشنبه مورخ 29آبان فروخته شده است، که با استقبال زیادی از مخاطبان مواجه شده را به آسیب دیدگان زلزله ی غرب کشور اهدا خواهم کرد.

از طرفی دیگر مسئولان فیلم “صفر تا سکو” اعلام کردند که ده درصد از فروشی که در هفته ی اول داشته ایم را به آسیب دیدگان زلزله ی غرب کشور اختصاص داده ایم. همچنین همسر تهمینه میلانی، آقای محمد نیک بین که فیلم “ملی و راه نرفته اش” را تهیه کنندگی کرده است گفت «تمام فروشی که امروز از جدیدترین فیلم تهمینه میلانی داشته ایم را به زلزله زدگان غرب کشور اهدا خواهیم کرد».

ستاره های سینما

ستاره های سینما

همچنین طناز طباطبایی امروز با انتشار نوشته ای، علاوه بر اینکه به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور تسلیت گفته است می گوید: الآن زمان آن نیست که گلایه کنیم و یا اینکه مسائل زیر ساختی را بررسی کنیم. الآن باید هر ثانیه را غنیمت بشماریم و جون تمام هموطنان مان را نجات دهیم. الآن زمان آن است که عمل کنیم و هر چیزی که در توان مان است مانند یک ژاکت، خوراکی، پتو و هر چیزی که در خانه داریم که می تواند به این افراد آسیب دیده کمک کند را به این منطقه بفرستیم.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *