#


بازیگر برنده گلدن گلوب دو روز بعد از جایزه گرفتن به سوء استفاده جنسی متهم شد

12 ژانویه 2018 2 نظر 2449 بازدید

بازیگر برنده گلدن گلوب دو روز بعد از جایزه گرفتن به سوء استفاده جنسی متهم شد

بازیگر برنده گلدن گلوب دو روز بعد از جایزه گرفتن به سوء استفاده جنسی متهم شد

به گزارش ازمن بپرس در روند پخش مراسم گلدن گلوب تعدادی از زن ها، جیمز فرانکو را در توییتر متهم به آزار و سوء استفاده جنسی کردند.

یکی از بازیگران سینما به نام وایولت پیلی در توییتر ادعا کرد که از سوی جیمز فرانکو در سن هفده سالگی مورد آزار جنسی قرار گرفته است. وی همچنین در ادامه بیان کرده است که جیمز فرانکو در چند هفته گذشته با وی تماس گرفته است و به خاطر رفتارهایی که در گذشته با او داشته است عذرخواهی کرده است.

جیمز فرانکو به عنوان یکی از مردانی بوده است که در اعتراض به آزارهای جنسی زنان و به خاطر پشتیبانی از قربانیان در مراسم گلدن گلوب امسال به لباس خود برچسب  «Time’s Up» را قرار داده بود.

به خاطر همین مسئله روزنامه نیویورک تایمز برنامه ی گفت و گویی که با این بازیگر داشته است را لغو کرد. در این اتفاق با عنوان «TimesTalk» بر این قرار بود که خبرنگاران در نزد تماشاگران در مورد جدیدترین فیلم فرانکو به گفت و گو بپردازند.

در اطلاعیه ای که برای فسخ این مراسم انتشار شد، گفته شده است: قرار بود که با جیمز فرانکو و برادرش در این مراسم در مورد فیلم «هنرمند فاجعه» (Disaster Artist) ، پشت صحنه فیلم، روابط خانوادگی و چندین موارد دیگر گفتو گو شود. با وجود اتهاماتی که در این اواخر به این بازیگر زده شده است دیگر ممکن نیست که این رویداد برگزار شود.

این بازیگر در دوره هفتاد و پنجم جوایز گلدن گلوب به خاطر بازی در فیلم «هنرمند فاجعه» در نقش تامی وایزو توانست که جایزه برترین بازیگر مرد در فیلم مزیکال و یا کمدی را به خود اختصاص دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *