#


کلیدی ترین نکات در مورد شلوارهای جین

شلوارهای جین
9 ژوئن 2017 بدون نظر 917 بازدید

کلیدی ترین نکات در مورد شلوارهای جین

کلیدی ترین نکات در مورد شلوارهای جین

شما فکر می کنید برای اینکه یک شلوار جین مناسب داشته باشید چقدر باید هزینه کنید ؟ برای نگهداری از آن چه کارهایی باید انجام بدهید ؟ آیا آن را برای شست وشو داخل ماشین لباسشویی قرار بدهید و یا اینکه با دست آن را بشویید ؟ این قبیل سوالات همیشه ذهن ما را به خود درگیر می کند . امروز ما می خواهیم پاسخ برخی از آن ها را بدهیم . پس با ما همراه باشید تا نکاتی کلیدی ای در مورد شلوار جین به شما آموزش بدهیم .

شلوارهای جین

شلوارهای جین

  • اگر شلوار جین را بیش از حد بشویید باعث از بین رفتن کیفیت و همین طور کهنه دیده شدن آن می شوید . بنابراین تا حد امکان از شست و شوی زیاد آن امتناع بورزید تا آسیبی به بافت پارچه آن نرسد .
  • اغلب شلوار جین هایی که این روزها به تن می کنید قبلا از آنکه وارد بازار بشوند شست وشو شده اند و معمولاً بسیاری از مدل های شلوار جین سنگ شور شده می باشند . بنابراین تنها زمانی که شلوار جین شما لک شده و یا به هر دلیلی کثیف شده آن را مورد شست و شو قرار دهید .
  • سعی کنید همیشه شلوار جین تان در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرد و همواره آن را برای خشک کردن در سایه قرار دهید چرا که نور خورشید آسیب بسیاری به پارچه شلوار شما خواهند دزد ولی این آسیب در سایه بسیار کمتر است .
  • برای ان که شلوار جین شما زود رنگ و روی خود را از دست ندهد بهترین کار شست و شوی آن با آب سرد و روش دستی است . استفاده از آب داغ باعث می شود پارچه شلوار جین رنگ پریده و بور به نظر برسد .
  • برای آن که شلوار جین را خیس کنید از یک فنجان سرکه سفید استفاده کنید . استفاده از سرکه سفید باعث می شود که رنگ شلوار جین تثبیت بشود .
  • زمانی که کار شست و شوی شلوار جین تان به پایان رسید حتماً آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید که به طور کامل خشک شود و ترجیحاً هرگز آن را آویزان نکنید .
  • الیاف شلوارهای جین شما به تنفس نیازی شدیدی دارند ؛ بنابراین آن را درون کمدهای شلوغ و تنگ به هیچ عنوان قرار ندهید چرا که این کار به الیاف آن آسیب شدیدی وارد خواهد کرد .

    شلوارهای جین

    شلوارهای جین

  • اگر تمایل دارید شلوار جین تان را کوتاه کنید قبل از اینکه به دست خیاط بسپارید حتما آن را دوبار مورد شست وشو قرار دهید . زیرا به طور معمول شلوار جین با شیت وشو آب می رود و کوتاه تر از قبل می شود . این کار ار انجام دهید تا پس از کوتاه کردن توسط خیاط قد آن بیش از اندازه کوتاه نشود .
  • اگر شلوار جین شما کمی تنگ است می توانید در ابتدا کمر آن را کمی خیس کرده و سپس به کمک شسوار و یا اتو بخار آن را خشک کنید . به طور حتم به این وسیله کمی سایز آن بزرگتر از قبل خواهد شد .
  • زمانی که می خواهید شلوار جین خود را تا کنید بهتر است ابتدا آن را بر روی یک سطح صاف قرار داده و از سمت چپ به راست آن را تا کنید . در مرحله بعدی تا نیمه های طول شلوار آن را تا کرده و در نهایت یک بار دیگر این مرحله را تکرار کرده تا شلورا به طور کامل تا زده شود .
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *