#


کت : لباس شیک خانم ها در پاییز و زمستان

کت زنانه
2 ژوئن 2017 بدون نظر 749 بازدید

کت : لباس شیک خانم ها در پاییز و زمستان

کت : لباس شیک خانم ها در پاییز و زمستان

یکی از مهم ترین انتخاب هایی که خانم ها در پاییز و زمستان با آن مواجه هستند انتخاب کن زنانه می باشد . جنس و طول این کت های زنانه با توجه به درجه سرمای هوا متغیر می باشد . در ادامه می خواهیم چند مدل کت زنانه را معرفی کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید .

کت های ابریشمی

در فصل زمستان یکی از مدل کت هایی که می توانید به وسیله ی آن خود را بسیار گرم نگه دارید کت های ابریشمی می باشد . کت های ابریشمی از موادی همچون پلی استر و پشم و پارچه های دیگر ساخته می شوند و به راحتی قابل جفت و هماهنگ شدن با هر چیزی می باشند . در مورد رنگ این کت ها بهتر است از رنگ های خنثی استفاده شود . علاوه بر اینکه کت های ابریشمی را می توان در فصل زمستان پوشید انتخاب بسیار مناسب د رمناسبت ها نیز می باشد و کاربرد فراوانی دارد .

کت های یقه دار

کت زنانه

کت زنانه

یکی دیگر از کت های زنانه که بسیار شیک است کت های یقه دار می باشد مخصوصاً یقه این مدل کت ها . پلی استر و پشم و نایلون مواد تشکیل دهنده جنس این مدل کت ها می باشد و برخی از کت های یقه دار دارای کمربند نیز هستند که در این صورت در دوختن این مدل کت ها از حداقل دکمه استفاده می شود . برای اینکه این کت ها شیک بودن خود را بیشتر به نمایش بگذارند می توانید کمربند را به راحتی و سادگی بر روی مانتوی خود بپوشید .

کت های جلیقه دار

همان گونه که از اسم این مدل کت ها مشخص است این مدل کت ها بدون آستین بوده و یقه ی آویخته ای دارند . به راحتی قابل پوشیدن بوده و بسیار شیک می باشند و اصولاً در پاییز یا اواخر زمستان تا فصل بهار به وسیله بانوان به کار برده می شوند . پوشیدن یک شلوار چرم مشکی یا سفید به همراه این مدل کت ها موجب می شود زیباتر به نظر برسید اما در این بین شلوار جین مشکی نیز گزینه ی مناسب و خوبی برای پوشیدن با این کت ها به شمار  می رود .

کت های بارانی

کت زنانه

کت زنانه

در روزهای بارانی و آب و هوای سرد یکی از پرکاربردترین کت ها مدل های بارانی آن ها است و به طور معمول دارای کلاه و آستین های بلند می باشند . هیچ گونه محدودیتی در رنگ این مدل کت ها وجود ندارد و شما می توانید از رنگ های سفید و مشکی آن در مناسبت های رسمی نیز استفاده کنید . زمانی که باران اندکی در پاییز و بهار می بارد می توانید این کت ها را برای پوشیدن انتخاب کنید . اما به خاطر داشته باشید هنگامی که باران سنگین می بارد ممکن است این کت ها آب را جذب کرده و موجب احساس سرما در شما بشود ، بنابراین برای روزهایی که باران شدید و طوفانی است کت های دیگری را انتخاب کنید .

کت های ضخیم

جنس این مدل کت ها از نایلون بوده و به راحتی قابل پوشیدن هستند و به شما این امکان را می دهد که آن را با هرچیز مناسبی ست کنید البته شلوار جین یک پیشنهاد عالی برای این مدل کت به حساب می آید . این مدل کت ها تشابه فراوانی با کت ها نظامی داشته و شما می توانید زیر آن یک لایه لباس نیز بپوشید و هنگامی که دمای هوا تغییر می کند دکمه های آن را باز کنید . این کت ها ضخیم در اندازه و رنگ های مختلف و با کیفیت عالی در بازار موجود بوده و قابل دسترسی می باشد .

کت های خزدار

د رفصول پاییز و زمستان کت ها خزدار گرینه مناسبی برای خانم ها می باشند که در برخی از مدل های آن می توان خزها را جدا کرد . اندازه کت های خزدار بسیار خاص می باشد و اگر شما می خواهید چند لایه لباس از زیر این کت ها بپوشید پیشنهاد می کنیم که همیشه یک سایز بزرگتر را انتخاب و خریداری نمایید .

کت های شنل دار

ترکیب خز مصنوعی ، پلی استر و پشم موجب پدید آمدن کت های شنل دار گردیده است که یک کمربند نیز دارد . ویژگی مهم این مدل کت ها خز مصنوعی و به هم تابیدن و بافتن آن است که موجب می گردد این کت های خزدار ظریف و پیچیده به نظر برسند . می توانید برای پوشیدن این کت ها از کفش پاشنه دار و یا چکمه استفاده کنید . این مدل کت های شنل دار یکی از محبوب ترین کت ها در میان فرانسوی ها و ایتالیایی ها درفصل پاییز و زمستان می باشد که بسیار مورد تأکید و استفاده قرار می گیرد .

کت های پشمی

یکی دیگر از کت هایی که برای هر مناسبتی ، مناسب می باشد کت های پشمی است که جنس آن ترکیبی از ترمه و پشم خام می باشد . کت های پشمی بیشتر سبک اروپایی دارد و می توان آن ها را با پوشیدن یک شلواتر جین یا دامن و کفش پاشنه بلند هماهنگ و ست کرد . گزینه مناسبی برای آب و هوای سرد و زمستانی می باشند و انواع گوناگونی در اندازه و رنگ های متنوع از آن وجود دارد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *