#


کتی مجلسی و زنانه متناسب با اندام

کت مجلسی
11 ژوئن 2017 بدون نظر 915 بازدید

کتی مجلسی و زنانه متناسب با اندام

کتی مجلسی و زنانه متناسب با اندام

تمام خانم های جوان باید برای داشتن یک کت زنانه مجلسی به فیت و اندازه بودن آن که یکی از مهمترین آیتم ها می باشد دقت کافی داشته باشند . اما همیشه یک سوال به ذهن ها می رسد و آن هم اینکه چگونه یک کت زنانه مناسب انتخاب کنیم ؟ یک کت زنانه را می توانید با لباس های مجلسی مختلفی بپوشید . با ما همراه باشید تا راه های انتخاب کت زنانه مجلسی را با توجه به اندام تان ارائه کنیم .

افرادی که دارای اندام مستطیلی هستند

کت مجلسی

کت مجلسی

اگر اندامی مستطیلی شکل دارید یعنی پهلوها ، سینه و باسن شما تقریباً در یک خط مستقیم قرار دارد برای اینکه خوش هیکل تر دیده بشوید کافی است کت هایی که کمر کرستی دارند انتخاب کنید . پارچه های گیپور می تونه در خوش فرم دیده شدن شما کمک بسزایی داشته باشد. توصیه ما به شما پوشیدن کت با پارچه های طرح دار و رنگی است .

افرادی که دارای اندام گلابی شکل هستند

این افراد دارای باسن بزرگتری نسبت به بالاتنه خود هستند . اگر شما نیز اینگونه هستید از پوشیدن کت های زنانه ای که بر روی باسن شما قرار می گیرند جداً خودداری کنید چرا که در این صورت باسن شما بزرگتر از آن چیزی که هست دیده می شود . برای اینکه چاقی شما در قسمت باسن کمتر مورد توجه قرار بگیرد بهتر است کت هایی را بپوشید که لبه بزرگتری دارند .

افرادی که اندام مثلث برعکس دارند

اگر دارای سرشانه های پهن هستید دقیقاً در این دسته بندی قرار دارید . اگر جز این دسته از خانم ها هستید پیدا کردن کت مناسب شما کمی سخت است . سعی کنید از کت هایی که اپل ندارند استفاده کنید .

افرادی که دارای اندام سیبی شکل هستند

اگر شکمی بزگتر نسبت به سینه و باسن دارید جزو این دسته از افراد هستید پس بهتر است از پارچه های ظریف و نرم و لخت به جای پارچه های ضخیم و پرحجم استفاده کنید . حتماً سعی کنید کتی بپوشید که بر روی باسن شما قرار بگیرد در این صورت است که خیلی خوشتیپ تر به نظر خواهید رسید .

کت مجلسی

کت مجلسی

افرادی که کوتاه قد هستند

خانم هایی که قد کوتاهی دارند می توانند از کت کوتاهی که تا بالا تا روی ران باشد استفاده نمایند . کت هایی با راه های عمودی باریک موجب بلندتر نشان دادن شما می شود و علاوه بر این رسمی تر و شیک تر نیز هستند . پوشیدن کت های خیلی بلند شما را کوتاه تر از حد معمول نشان می دهد بنابراین اگر قد بلندی ندارید هرگز کت های بلند زنانه را به تن نکنید . اگر دارای شکم بزرگی هستید از پوشیدن کت های کمردار خودداری کنید . کمر باعث می شود در قسمت شکم چین و جمع شدگی ایجاد شود و دور شکم بزرگتر از آنچه که هست نشان داده شود .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *